VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dusann Januar 20, 2013, 06:02:20 posle podne
-
(http://img69.imageshack.us/img69/6788/dsc0012gx.jpg)
Ja se izvinjavam ako sam promasio temu ispraviće me neko, pitanje da li je normalno da ima ovoliko "majoneza" na čepu od ulja, i sitnih kapljica vode? U pitanju je golf 4 1.4 16v, 2000 god, ne trosi ulje lepo pali lepo ide, ne meša vodu i ulje. Da li je to zbog zime i kratkih relacija po gradu, ulje u njemu je Castrol sintetičko. Hvala unapred i još jednom se izvinjavam ako sam promašio temu boodala
-
To je senf batice, majonez je beo bicedobro
Hoce to od kondenzacije da se stvara ali mislim da je ovo kod tebe malo vise nego sto bi smelo.
-
Tačno tako Djole DMC "senf" :rolleyes:
-
Upravo zbog kratkih relacija u zimskom periodu , obrisi s vremena na vreme i teraj, naravno ako je matoro ulje ti ga zameni
-
I ja isto mislim da je zbog kratkih relacija ulje je promenjeno pre nekih 2500 km,iskljucivo je gradska vozna podji/stani, pali/gasi, primetio sam i na bori se isto tako nahvata po gradu zimi ali kad se ide na otovreni put nema, dok leti toga nema uopšte.
-
Lose ulje, los izbor ulja, voda i vlaga u sistemu ili ulju! To zuto ti je SUMPOR pomesan sa vodom!
Toliko o Casrolu...pih!
Gradska voznja...e onda bi mi svi mogli prodavati majonez i senf koji zivimo po gradovima... B)
-
Proveri da ti iber nije zapusen! Meni se jednom desilo da se toliko pojavilo kad je iber se zapusio.
A inace kako je pocela zima i meni se taj "senf" stvara u crevu od ibera,samo u manjim kolicinama!
-
Proveriću ovih dana obavezno.
-
U 99% slucajeva je uzrok ovoga mesanje vode (rashladne tecnosti i ulja) Uzroka tome moze biti mnogo.
-
Bobane i kod mene na golfu isto ima ali je bele boje ,to je kondenz vode kad se ulje zagreje isparava i stvara tu skramu ... Nivo tecnosti je na meri ;)
-
Takođe i kod mene je nivo tečnosti na meri,ne meša, malo pre sam proverio i iber-nije zapušen.
-
Pozdrav,
Sličan problem imam i ja na Golf 4 1.6 16v. Doduše, kod mene je taj majonez beličast. I primetio sam ga tek u ovom zimskom periodu.
Naravno, kao što je član Boban napisao, odmah je pala sumlja da meša vodu i ulje i odmah sam išao kod majstora. Posle pregeleda, majstor je rekao da pratim nivo:
1. Nivo rashladne tečnosti
2. Da li se taj "majonez" pojavljuje u posudi za rashladnu tečnost
3. Nivo ulja
4. Da li se taj majonez pojavljuje na šipci za proveru nivoa ulja
5. Da li ima mehurića na meraču od ulja
Ništa od toga nije detektovano. Stil vožnje: uglavnom gradska vožnja, do 10ak km (ne u jednom cugu), na duzim relacijama kondenza nema.
Takodje posle par sati od gašenja motora, kada se ohladi ,taj majonez sa čepa nestane.
Za sada planiram da promenim ulje, filter ulja pa da vidim šta će se dešavati.
Izvinjavam se na detaljnijem opisu, ali možda posluži.
-
Moje iskustvo od pre par godina sa pojavom skrame je da je bila sivkasta,nije trosio rashladnu tecnost sve je bilo normalno isto se zimi desilo i kad je prosla zima crko mi je dihtung,na prolecee je poceo da pravi pritisak u crevima i da veoma malo gubi rashladnu tecnost i desilo se da je pukao hladnjak bas kad sam stigao kod majstora sa delovima huh sreca u nesreci
-
Meni je licno na kolima prosle godine promenjen dihtung glave!
-
Boja tog srranja zavisi od ulja. Do sad sam vidjao belu i sivu, zutu nisam nikada ali nista cudno s' obzirom na kvalitet ulja koje se prodaje kod nas.
-
Dihtung izmedju bloka i glave je jedna od cestih uzroka pojave te skrame, ali ih na zalost ima dosta vise gde rashladna tecnost moze doci u kontaktu sa uljem. Dovoljno je nekoliko kapi svega da se ta skrama pojavi a da se na nivou tecnosti to ne primeti.
-
Nagadjate koliko god hocete, mozete i 100 dana!
Rekao sam vam:
-voda u sistemu-ako nije, ko sto neki kazu da su proverili,
-lose ulje je, ne toliko da ulje ne valja, nego nije pravilan izbor (za date uslove voznje)! coilleo2tj
Ako mi ne verujete, skinete taj majonez, otidjite na duze relacije par dana pa pogledajte dal ga ima- ovo je za sucaj loseg izbora ulja!
-
Ne znam gde si kupio ulje ali ja vozim Castrol u svojim kolima vise od 10 godina i imam isto razlicitih relacija po vremenu i kilometrazi, ali ovoga nemam. Evo u sharanu koji ce skoro imati pravih 300 000km je originalno sinteticko Castrol long life 5W30 ulje i nema toga. Do duse ja ulje strogo kupujem i menjam kod zvanicnog dilera VW vozila u njihovim servisima, kako u Srbiji tako i u Moskvi. I sto rece @lemi2903 ako si siguran da nema vode u sistemu onda je verovatno fals ulje. Treceg razloga bukvalno biti ne moze.
-
I ja mislim da je fals ulje ja sam Castrol 5w40 syntethic kupio u jednoj prodavnici (da ne reklamiram) gde je navodno original mada sve je to macka u dzaku, inace ulje menjam na 8/9 000 km, sto kaze lemi2903, na nekoj duzoj relaciji nema a po gradu se stvori dok u prolece i leti toga uopste nema,cuo sam da muljaju i u ovlascenom servisu sa uljima bar u Nišu e sad da li je to istina ne znam niti tvrdim.
-
Manite se Castrola, (izuzev ako niste sigurni ne 99% nego 100% u originalnost), daleko je to rodjaci od kvaliteta na nasim prostorima, kupujte provjereno znam sta pricam!
-
Danas niko nema sigurnost sto se tice ulja mulja se na veliko, kupuju se bacve pa se to isto ulje prepakuje u kante i prodaje kao markirano tj da navedem (Valvoline,Elf... ) :angry: Licno sam upoznat sa tim .. :angry:
-
meni je svake zime bilo toga ispod cepa... vozim krace deonice.. kad zgazim duze nestane , kad dodje leto nestane.. auto radi ok, majstor dao amin da ne cackam mecku.
-
evo danas sam skinuo deklu kad ono imao sam sta i da vidim...
pre
(http://img32.imageshack.us/img32/2299/26012013110.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/32/26012013110.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
posle
(http://img689.imageshack.us/img689/1628/26012013112.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/689/26012013112.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img405.imageshack.us/img405/5582/26012013113.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/405/26012013113.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Koji je uzrok ovolikog majoneza? :huh:
-
voznja na kratkim relacijama,kondenzacija...inace dekla nije ciscena skoro godinu dana...
-
Sinak, to ti je cist PARAFIN I SUMPOR da oboji malko!
Radim za rafineriju pa sam se nagledao toga!
To sto si ti nasuo u motor kao ulje, to nije vidilo motornog ulja, to je u najboljem slucaju bazno ulje bilo, a kamoli motorno! coilleo2tj
-
voznja na kratkim relacijama,kondenzacija...inace dekla nije ciscena skoro godinu dana...
kod mene nije cisceno 3 god, tj od kad je auto kod mene, a pitanje da li je i pre. . i zadnjih mesec stalno vozim kratke relacije 5, 6km plafon. . i nema toga majoneza. . bas me zanims kako je to ulje kada tako ne valja. .
-
Sinak, to ti je cist PARAFIN I SUMPOR da oboji malko!
Radim za rafineriju pa sam se nagledao toga!
To sto si ti nasuo u motor kao ulje, to nije vidilo motornog ulja, to je u najboljem slucaju bazno ulje bilo, a kamoli motorno! coilleo2tj
Ja sam sipao Mobil S2000 10w40 polusintetiku,e sad jbmliga da li je do ulja,kondenzacije ili loseg goriva(plina)...
-
voznja na kratkim relacijama,kondenzacija...inace dekla nije ciscena skoro godinu dana...
kod mene nije cisceno 3 god, tj od kad je auto kod mene, a pitanje da li je i pre. . i zadnjih mesec stalno vozim kratke relacije 5, 6km plafon. . i nema toga majoneza. . bas me zanims kako je to ulje kada tako ne valja. .
ne znam da li je to slucaj i kod dizela,imao sam nekoliko dizela i svi su vozeni najcesce na relacijama 1-2km i nije bilo majoneza...
-
I ja sam misljenja da je to do samog kvaliteta ulja,vec duze vreme kupujem ulje u Svajcarskoj i nikad nije bilo toga majoneza na cepu,toliko o kvalitetu ulja kod nas.
-
Postovani, molim za pomoc ako je neko imao slicnih problema da mi kaze misljenje.
Kreno sam pre par dana da dolijem ulje u motor i kad vidim na cepu se nahvatala zuckasta smesa. Bio do majstora ocistili cep, dolili antifriz (koji inace nisam proveravao duze vreme). I danas otvorim ponovo kad ono opet ista prica, ista kolicina "smese" se nahvatala na cep, ali se antifriz nije smanjio uopste. Jedan majstor kaze kondenzacija da ne diram nista, drugi kaze da je 90% dihtung glave.
Citao sam negde da kad ode dihtung, udje ulje i u antifriz tako da promeni boju kod mene se boja antifriza nije promenila.
Evo par slika, pa neka pomogne neko ako moze. Hvala unapred. Pozdrav svima clap clap clap
http://www.dodaj.rs/f/45/lr/3br03uCO/fotografija1229.jpg (http://www.dodaj.rs/f/45/lr/3br03uCO/fotografija1229.jpg)
http://www.dodaj.rs/f/1T/3/bSWy4xw/fotografija1231.jpg (http://www.dodaj.rs/f/1T/3/bSWy4xw/fotografija1231.jpg)
http://www.dodaj.rs/f/2Y/6J/aNGxqpw/fotografija1230.jpg (http://www.dodaj.rs/f/2Y/6J/aNGxqpw/fotografija1230.jpg)
-
Ma kakav dihtung, nije to nista strasno, kondenzacija 100% skoro se neko od forumasa zalio na isti problem...
-
Ako vozis na kratke relacije hoce da se pojavi u hladnom periodu malo ovoga na cepu. Hoce da se pojavi i ako je zapusena ventilacija (iberlauf) kako jos u narodu kazu. I trace hoce da pokaze ako voda dodje u kontakt sa uljem. Moze da dodje do stavranja ove skrame uz svega nekoliko kapi vode ili ti antifriza u dodiru sa uljem. Ako ode dihtung glave obicno naduvava creva od vode i pravi veci pritisak u sistemu za hladjenje motora. To se uoci po crevima. Proveri negde na malo duzoj relaciji da li imas ovoga na cepu i bice ti jasno jel kondez ili nesto drugo. mahac
-
kondenzacija
-
hhaha,kao da gledam moj cep biggrin..I meni se to isto desilo,pre par dana zamenio ulje, i juce skinuo poklopac,isti ovakav..Antifriza ima dovoljno, ulje na meracu ok, tako da je i meni majstor rekao da je kondenzacija, jer se vozi na kratkim relacijama
-
proveri pritisak u crevima, ako na meracu ulja ima "majoneza" tesko ce da bude kondenzacija
-
Na meracu je ulje ok, normalne boje :rolleyes:
-
Pre par dana bio na dužoj relaciji, brzina oko 110/120 km/h skinuo čep i majoneza nije bilo uopšte beer, tako da je kondenzacija, bar u mom slučaju.
-
Vozim auto na 5,10km nekad i na 2,3 km.... I tako vise puta na dan... Svuda gde idem, uglavnom idem kolima....Hvala na odgovorima, bicu veoma srecan ako bude bila samo kondenzacija u pitanju! Pozdrav, svako dobro. clap mahac
-
I jos jedno pitanje, koliko km je potrebno da ga vozim brzinom 110,120km/h da bih bio siguran da li je kondenzacija?
-
Pa šta znam, u mom slučaju je bilo oko 80"tak km.
-
Nema to veze sa brzinom vec sa vremenom koliko motor radi na radnoj temperaturi. Mozes ici i 300km/h, dzaba ti ako ti radi samo 5 minuta.
-
U pravu je Djole DMC, nema veze sa brzinom vec sa vremenom koliko motor radi na radnoj temperaturi, ali po gradu podji/stani/gasi teško.
-
(http://img69.imageshack.us/img69/6788/dsc0012gx.jpg)
Ja se izvinjavam ako sam promasio temu ispraviće me neko, pitanje da li je normalno da ima ovoliko "majoneza" na čepu od ulja, i sitnih kapljica vode? U pitanju je golf 4 1.4 16v, 2000 god, ne trosi ulje lepo pali lepo ide, ne meša vodu i ulje. Da li je to zbog zime i kratkih relacija po gradu, ulje u njemu je Castrol sintetičko. Hvala unapred i još jednom se izvinjavam ako sam promašio temu boodala
To ti je zimi "normalno" za 1,4 16V,ako ga voziš na kratke relacije i ne ugrije se dovoljno...
-
Tacno je lose ulje nista drugo .
I ja sam koristio Castrol niz godina , inace vozim Golf mk3 1.6 AEE i "proizvodio" majonez na cepu.Nema tu nikakvih problema ulje-voda neznam sta mesanje-nema veze, samo je ulje loseg kvaliteta.
Usput onaj moj problem -oprostite moram da vam kazem- mislim da sam ga resio (jutarnje paljenje i kocenje motora) meni je zaista neverovatno ali promenio sam samo kablove i----------pali kao blesav , ALI ????? trokira -noga mi otpada od pumpanja na gas papuci dok se ne smiri zatim je sve kao Mozzart simfonija lepota .
-
A fora je u tome sto 10 god koristim MOBILE ulje, i od jednom predjem na Castrole jer sam cuo mnoge price da MOBILE svi kopiraju, da ne moze da se nadje.... Inace oovo je prva godina da koristim castrol magnatec polu-sinetiku i ovo je prvi put da mi se desava, inace dok sam sipao MOBILE bilo je sve ok... Izvucite pouku ostali. boodala
-
Neznam da li to ima veze sa uljem...ja u svoj 1.6 benz livam ajmo reci najlosije ulje (ina delta 5) i imao sam tu majonezu dok nisam nastelovao karburator...od tada ni traga joj...
-
Neznam ko ti je to rekao, ali te slagao....INA je prilicno dobar proizvodjac ulja, kad je poredis sa ostalima "uvoznim" na trzistu, koji od kvaliteta imaju samo naziv na engleskom...sve ti je to fus-kopija, bar 90% tog Castrola, Mobila, Totala, Motula itd.
-
Ja koristim Mobil 2000 10w 40 , za prvih 4000km od menjanja nije mi potrosio ni 200ml ulja , a sada u ovom zimskom periodu za 500km potrosio istu kolicinu ulja i pojavio se majonez na cepu i iberlaufu! Kopresija motora je dobra motor dobro vuce a auto se vozi u poslednje vreme cista gradcka voznja! Sada neznam nadam se da nije dihtung! boodala
-
A fora je u tome sto 10 god koristim MOBILE ulje, i od jednom predjem na Castrole jer sam cuo mnoge price da MOBILE svi kopiraju, da ne moze da se nadje.... Inace oovo je prva godina da koristim castrol magnatec polu-sinetiku i ovo je prvi put da mi se desava, inace dok sam sipao MOBILE bilo je sve ok... Izvucite pouku ostali. boodala
Izvini, ali broj 1 za kopiranje je Castrol, smio bih se zakleti da je 50% svih kopija on, a ostalo svi drugi tako da...bas su te slagali blow
-
Castrol je propao zbog kopija pre nekoliko godina. Sad je Castrola samo brand BP-ija . . . Iliti jednostavnije receno, u kantici Castrola (originalnog) je BP ulje ;)
http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=9038311&contentId=7037997 (http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=9038311&contentId=7037997)
BP Visco 5000 5W-30 = Castrol Edge 5W-30
ili narodski receno isti qrac drugo pakovanje, mozda Castrol samo bude skuplji ;)
http://www.bplubricants.com/en/products/visco-5000-5w-30 (http://www.bplubricants.com/en/products/visco-5000-5w-30)
Visco 5000 5W-30 (http://www.bplubricants.com/en/sites/default/files/imagecache/product-image-large/Visco_5000-5W-30_4lt_1.jpeg)
ACEA A3/B4;
API SM/CF;
VW 502 00/505 00;
MB-Approval 229.5;
BMW Longlife-01;
GM LL-A-025
GM LL-B-025
RN0700
Fiat 9.55535-G1
Castrol EDGE 5W-30 (http://ew5.earlweb.com/images/packshots/castrol_uk/EDGE-5W30-4L.jpg)
Application
Passes the toughest VW motor oil tests to protect all parts of your engine. For modern VW diesel & gasoline engines.
Provides the latest emision system protection. Fights valve deposits with unique FSI valve protection. Fully synthetic
technology
Nazalost Srbija je boranija za BP, nece na trziste gde vlada korupcija, bezzakonje i haos . . .
mahac
-
To @pimbe majstore, ja im to pricam dugo vremena, a ljudi zapeli Castrol pa Castrol, dobro je sto si slike stavio, mene to mrzi blow batine
-
Istini za volju to sam i ja čuo, a i majstor mi je reko da je castrol u poslednje 3/4 godine sahranio mnoge vw i audi motore baš zbog kopija, ja ću što se mene tiče dobro razmisliti koju ću marku prilikom sledeće zamene :huh: Jutros sam zvao Autokomerc u Nišu litar ulja full sintetika je 1501. din plus PDV.
-
Ne bih da reklamiram bilo kojeg proizvođača ulja ali zadnje dvije godine u servisu koristimo TOTAL i nikakvih problema nije bilo.
-
A fora je u tome sto 10 god koristim MOBILE ulje, i od jednom predjem na Castrole jer sam cuo mnoge price da MOBILE svi kopiraju, da ne moze da se nadje.... Inace oovo je prva godina da koristim castrol magnatec polu-sinetiku i ovo je prvi put da mi se desava, inace dok sam sipao MOBILE bilo je sve ok... Izvucite pouku ostali. boodala
ja sipam dve godine konstantno castrol magnatec 10w40 polusintetiku,nikad nisam imao skramu na cepu od ulja.