VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: AleksandarNS Januar 19, 2013, 07:18:48 posle podne
-
Pošto imam problem sa senzorom temperature, čitao sam nešto na tu temu, a između ostalog da ljudi pokušavaju paljenje nakon što diskonektuju taj senzor, tj. isključe onaj kabal koji je utaknut. Pa me interesuje kolika će temperatura onda biti za motor? Mislim ako nema tog senzora, koliko će motor pretpostaviti da je stepeni?
Inače taj senzor se pokvario kod mene i kola su teško palila. Senzor je promenjen i onda su kola dobro palila. Najhladnije što sam ga palio je bilo na -1 i upalio je odma. Danas sam probao da ga upalim, bilo je 2 stepena i verglao sam tačno 10 sekundi..... oba puta je motor bio hladan i držao sam grejače 2 puta, tako da mi nije jasno zašto je danas takvo paljenje bilo.... Od promene senzora, kola sam palio bar 15-20 puta i bilo je uglavnom da odma upali, a poslednja tri dana lošije (6-7 sekundi), a danas najlošije.... Pa sumnjam da se opet taj senzor pokvario.... ne znam.... bonk
Inače kola su Polo 1.9 SDI aey motor, sa 103 000 km
-
meni je majstor precvikao plavu žicu sa tok senzora i
sada drži grejace i kada je vruc. I kod mene cas
upali dobro cas lose,ne znam sta je.neki dan cu otici
da spoji tu plavu zicu pa da vidim onda
-
ti sto cvikaju zice su pravi majstori. ta zica da ne treba tu da bude nebi je ni bilo. svako se igra sa majstorlucima
-
nemoj da mi vredjas majstora,to je uradio zato sto sam isao
na kopaonik pa da ne bih rizikovao,jer sam pre
toga imao nekih problema sa grejačima i paljenjem
-
pa sta ste postigli time sto ste presjekli plavi kabal?
-
hahah i kod mene je paljenje prava misterija lollol
Dugo vremena imam problema sa paljenjem i kad sam konačno otišao kod majstora promenjen je taj senzor, pa je bilo dobro i evo sad opet ne valja.... Sutra ću upaliti kola rano ujutru, pa ću videti kako će upaliti, mada kako stvari stoje izgleda da će opet verglati.....
A što se tiče tih grejača.... i ja imam sad problem kad je vruć motor. Evo jedne situacije. Idem ja na fakultet pre neki dan i kad sam kretao od kuće kola upale odma. Temperatura je bila oko nule. Dođem tamo, kola stojala na parkingu jednu 2 sata i kad sam se vratio, dao kontakt, grejači se nisu upalili, jer je motor mislio da je i dalje vruć hahah međutim kad sam ja krenuo da palim.... verglao sam jedno 5-6 sekundi i onda ponovo 5-6 sekundi i tek je onda upalio.... Ne znam zašto se ti grejači ne upale.... mislim svakako bi motoru bilo lakše da upali uz pomoć grejača... a izgleda da u fabrici to nije tako zamišljeno.... kažu ljudi po forumima, da to znači da je loša kompresija kad ne može da se upali tako.... ko zna......
-
pred put mi je lose palio,otisao sam kod njega da vidi sta je
sa grejacima,posto su svi bili ispravni hteo je da proveri da li stize
struja do njih,a posto je motor bio vruc nije palio grejace,pa
da ne bismo cekali da se ohladi precvikao je plavu da bi se uvek palili
grejaci i tada je video da do grejaca uopste ne dolazi struja.riknuo je osigurac od
50a sto stoji kod akumulatora.ostavio je tu plavu samo dok sam na kopu,da bi uvek palio grejace
da ne rizikujem . To je to
-
beer
-
sine da ga u sibiru parkiras ako je motor ok (i instalacija) on mora upalit. kakvo crno rezanje zica to se nije radilo ni na FAP-ovima. taj sto to radi nije se ocesao o majstora u prolazu.
-
Čekaj Dule, kako sam ja razumeo, ispada da kad je tebi motor hladan i kad daš kontakt sija ona lampica za grejače, ali do njih pre nije stizala sturja???
-
sine da ga u sibiru parkiras ako je motor ok (i instalacija) on mora upalit. kakvo crno rezanje zica to se nije radilo ni na FAP-ovima. taj sto to radi nije se ocesao o majstora u prolazu.
Očigledno da nešto ne valja, zato i postoji problem sa paljenjem. I ja sam lično protiv tih seckanja žica i nameštanja nečega čega fabrički nema u kolima.... ljudi probaju svašta da bi se napravilo neko poboljšanje bar... e sad kakve to ima posledice....
-
. taj sto to radi nije se ocesao o majstora u prolazu.
lollol lollol
-
imas posljedice da sprzi motorni komp ko' budistu
-
Ja znam da kad motor produva kace otpornik da laze komp da je motor hladan kako bi uvek palio grejace i ispevao da kresne... Ali ovi shto su se setili da precvikaju kabal su sve zajebali....
Ja sam sa tim senzorom kuburio prosle zime. I nikako nisam stizao da odem da mi ga zamene... Desavalo mi se da mi pokazuje da je motor hladan ili da je na 70step iako je pre toga postigao rednu temperaturu... Posledica neispravnog senzora je povecana potroshnja sigurno za litar litar ipo nafte na 100km... A sam senzor koshta 10 eura... pa vi sad vidite dal se isplati da se covek pati sa tim....
-
Čekaj Dule, kako sam ja razumeo, ispada da kad je tebi motor hladan i kad daš kontakt sija ona lampica za grejače, ali do njih pre nije stizala sturja???
pa normalno da nije dolazila struja kada je crkao osigurac. . tebi lampica sija a ustvari grejaci uopste ne rade i onda tesko pali, tj pali bez grejaca. .
-
Ja znam da kad motor produva kace otpornik da laze komp da je motor hladan kako bi uvek palio grejace i ispevao da kresne... Ali ovi shto su se setili da precvikaju kabal su sve zajebali....
Ja sam sa tim senzorom kuburio prosle zime. I nikako nisam stizao da odem da mi ga zamene... Desavalo mi se da mi pokazuje da je motor hladan ili da je na 70step iako je pre toga postigao rednu temperaturu... Posledica neispravnog senzora je povecana potroshnja sigurno za litar litar ipo nafte na 100km... A sam senzor koshta 10 eura... pa vi sad vidite dal se isplati da se covek pati sa tim....
e da... što se potrošnje tiče, meni su kola trošila u najboljem slučaju 8 litara po gradu i to kad baš pazim... a bilo je to i više...
a gde se stavlja taj otpornik? I koliko će onda motor misliti da je stepeni? I kako to radi kad već upališ kola? Mislim, onda ne treba da motor misli da je hladan.....
-
Čekaj Dule, kako sam ja razumeo, ispada da kad je tebi motor hladan i kad daš kontakt sija ona lampica za grejače, ali do njih pre nije stizala sturja???
pa normalno da nije dolazila struja kada je crkao osigurac. . tebi lampica sija a ustvari grejaci uopste ne rade i onda tesko pali, tj pali bez grejaca. .
moguće...
I nije mi jasno zašto ta lampica sija 5 sekundi i onda barem kod mene čekam još 5 sekundi i tek se onda čuje cak, tj. relej
-
Ja znam da kad motor produva kace otpornik da laze komp da je motor hladan kako bi uvek palio grejace i ispevao da kresne... Ali ovi shto su se setili da precvikaju kabal su sve zajebali....
Ja sam sa tim senzorom kuburio prosle zime. I nikako nisam stizao da odem da mi ga zamene... Desavalo mi se da mi pokazuje da je motor hladan ili da je na 70step iako je pre toga postigao rednu temperaturu... Posledica neispravnog senzora je povecana potroshnja sigurno za litar litar ipo nafte na 100km... A sam senzor koshta 10 eura... pa vi sad vidite dal se isplati da se covek pati sa tim....
e da... što se potrošnje tiče, meni su kola trošila u najboljem slučaju 8 litara po gradu i to kad baš pazim... a bilo je to i više...
a gde se stavlja taj otpornik? I koliko će onda motor misliti da je stepeni? I kako to radi kad već upališ kola? Mislim, onda ne treba da motor misli da je hladan.....
Taj otpornik kace na lesheve kad ih spremaju za prodaju. Jer se tako ne primeti da je iskljucen senzor... Ne znam shta motor misli koliko je stepeni... Nisam mehanicar... Ecu uvek ima informaciju da je motor hladan i takvu smeshu pravi... Rekli su ti vec majstori da to nije normalano...
-
Sa raskacenim dzekom (prekidom zice) motorni ECU vidi -40 stepeni, pusta grejaca da maksimalno dugo drze i vraca paljenje u ranije. Ako je senzor sa 4 pina (postoje i 2 komada sa po 2 pina, jedan za tablu, drugi za motorni ECU),raskacinjanjem dzeka necete imati informaciju na tabli o stvarnoj temperaturi motora.
Ugradjivanjem otpornika na signalnu zicu senzora, povecavate otpornost tj lazete ECU da je temperatura manja od stvarne, u zavistnosti od omske vrednosti otpornika zavisi i temperatura.
Postoje i varalice koje se prave, sto je od ove tri varijante najbolja, a to je da davanjem kontakta lazete ECU da je temperatura niska pa samim ti i grejaci ce se svaki put paliti, ne bitno da li je motor vruc ili hladan, ali po startovanju motora, vraca se tacna informacija ECU-u o temperaturi.
Eto nadam se da sam nekom donekle pojasnio o cemu se radi. pozzz
-
I ja se sretoh sa ovim problemom na Caddy 1.9 sdi , 1999 god i da preporučim ugradnju varalice .Auto sada pali ko mina :35
Znači samo se slaže za paljenje i čim se pojavi napon sa alternatora rele okine i senzor temperature je u normalnoj funkciji .