VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mbursac Januar 18, 2013, 10:08:42 posle podne
-
Dragi forumasi, prvi put radim ovako nesto ( mislim na obracanje ljudima sa foruma )
Uclanio sam se na forum radi problema koje sam imao sa mojim autom i nisam ga mogao resiti sa majstorima koji su mi odrzavali kola. Naime, moj problem jos uvek traje, evo skoro 4 meseca. sad cu da vam ispricam celu moju golgotu sa autom.
Prvo da kazem da je u autu PD motor.
Problem se prvo javljao kao trzanje u voznji, pred samo dostizanje radne temperature. To se desi jednom, onda ja pustim gas i posle nekoliko sekundi dodam gas ponovo i onda on radi normalno citav dan. Kasnije uz taj problem poceo je i da se gasi u samoj voznji. Tu sam vec poceo da se nerviram i krenuo da se raspitujem kod mojih majstora.
Prvo su mi rekli da je filter goriva prljav- uzmem i zamenim ali i dalje isto.
Sledece sto su rekli jeste eger ventil - uzmem i ocistim ali i dalje isto.
Sledece je bilo na redu senzor broja obrtaja - zamenim ali dalje isto.
Sledece - senzor temperature rashladne tecnosti u motoru - zamenim, dalje vec znate.
Sledece - pumpa u rezervaru - prvo sam video da je bilo sito zapuseno, ja ocistim sito, stavim ulozak druge pumpe, ali i dalje isto.
Sledece - grejaci - zamenim sva 4 grejaca ali ...
Samo da dodam da sam pre zamene pumpe sipao sredstvo za ciscenje dizni, koje mi je sredilo trzanje ali paljenje ne.
Od dugog prvog paljenja i verglanja su mi otisli grejaci ( 3 ), zbog toga sam ih i menjao.
Ja vise ne znam sta moze da bude, dao sam para i para na kola a problem i dalje stoji.
Auto kad radi, lepo radi i ubrzava, samo to prokleto prvo paljenje.
Zbog losih iskustava sa majstorima poceo sam sve sam da radim, jedino nisam zamenio nepovratni ventil jer ne znam gde je i da li ga uopste ima.
Izgubio sam poverenje u sve majstore, ako nesto znate ( u cemu je problem, kod kog majstora treba otici,.....) ja vas molim za pomoc jer vise nemam zivaca i para da se zajebavam sa kolima, do sad me je kostalo vise od 400 evra a problem je i dalje tu.
Stvar je hitna jer mi je potreban ispravan auto svaki dan jer imam dvoje male dece i bez kola ne mogu nigde
Hvala unapred!
-
ja sam salabajzer, odmah da se predstavim...
caletu je skoro problem paljenja na vectri resen novim akumulatorom, stari je bio los, sa tim ga je uvezao...
eto mala "pomoc" cisto onako, da krene tema alealeee
-
aj probaj da parkiras na nizbrdici,da motor bude nizi od gepeka,ako ujutru upalis iz prvve to je to,vraca se gorivo nazad u rezervoar,ako bude to sacekaj da se neko od kolega javi da ti to malo strucnije objasne.
-
Problem je veoma cudan, pogotovo ako si izmenjao sve zivo na kolima. Igrom slucaja poznajem par servisa koji jako dobro i kvalitetno rade. Evo ti njihove adrese i nadam se da ce ti resiti problem jako brzo.
Vidi koji ti je naj blizi servis i idi tamo. (bar bih ja tako uradio)
Nijedan od tih servisa nije platio da se reklamira na forumu, pa su im adrese i brojevi obrisani. Mozes mu ih poslati na pp
-
nisi napisao koliko je prešlo auto
ako je prešao preko 400.000 problem su bregaste osovine treba ih zamijeniti pod hitno ;)
-
Na satu pise 164000 km ali ko zna koliko je presao jer je auto iz uvoza
-
Provjeri relej 109 tj. kod tebe 219 ako se ne varam, zna zafrkavat hladan lem. Kada nece da upali uhvatiš ga rukom i malo drmaš tako je bilo kod mene, prvi simptomi ujutro duže verglanje 5,6 a nekad i više pokušaja paljenja. Kasnije se počeo gasiti u vožnji a to nije baš zdravo, moj kvar je otklonjen tako što sam skinuo zaštitnu plastiku sa releja i prešao lemilicom lemove od tada nema problema.
-
moze biti i tandem pumpa , probaj ovo sa parkiranjem nizbrdo , mislim da je clan Sajovan imao isti problem i tako je ustanovio da je do tandem pumpe
-
Probacu ovo sa relejem pa cemo videti sta se desava, a tandem pumpu tj. pumpu u rezervaru sam zamenio ali i dalje imam isti problem.
Probacu ovo sa nizbrdicom, kad naidjem na nju, doduse kod mene je nema jer sam u zemunu i kod mene je sve ravno. Nisam dugo bio na forumu ali cu da probam sve to pa se javljam sa rezultatima.
Pozdrav
-
pumpa u rezervoaru i tandem pumpa nije isto
-
Bilo je masu tema u wezi ovog, pusti bregaste i gluposti.
Probaj da parkiras auto nizbrdo i vidji kako onda pali.
Ako pali Ok, to je tandem pumpa 99%
-
a sta ako ne upali na nizbrdo okrenut?
-
Gedora, ja nisam majstor. Samo pricam moja iskustva.
Zato sam stavio da je 99% tandem pumpa.
mahac
-
Nepovratni ventil košta par stotine dinara, i možeš ga sam namestiti na crevu koje vraća višak goriva od tandem pumpe natrag u rezervoar. Ako nisi siguran koje je crevo to ti može uraditi i neki majstor za sitnu paru. Ovo je najjeftinije što možeš da uradiš i to si trebao prvo da uradiš pa tek onda da ideš na skuplje stvari. Moj passat b6 isto ima problem nakon dužeg nepaljenja, prvo paljenje je veoma veoma dugo, da se čak dešava i da mi se upali sijalica za ulje, kao da ga nema, jer usled verglanja uljna pumpa ne baci dovoljno visoko ulje u motoru pa senzor ulja ostane suv. I ja sam stavio nepovratni ventil prema rezervoaru ali nažalost nisam uspeo da otklonim kvar. Kod mene izgleda da tandem pumpa pušta gorivo prema motoru, pa čekam da se prolepša vreme i izmerim njen pritisak. Moj majstor mi je rekao da može, ima na tandem pumpi ulaz na kojem se našrafi manometar, pa se nakon merenja, kada je sve u redu, to tako ostavi da prenoći, i ujutru se vidi dali je pao pritisak u njoj ili ne. Ako je problem u tandem pumpi, nekad pomaže reparacija, predihtuje se pumpa ( i to smo radili kod mene ali nažalost ponovo neuspešno ) a nekad mora da se kupi druga, koja nije baš jeftina zbog toga se ne treba izlagati nepotrebnom trošku dok se ne ustanovi kvar. Pozdrav
-
i ja imam problem sa prvim paljenjem iz prve uglavnom omasi al iz druge pali odma i posle toga uvek na pola kljuca
ali moram proveriti sutra grejace i td ,jer sam tek kupio auto
golf mk4 .74 kw. 1.9 tdi pd
-
sajOVAN je kada u pravu samo ti vraca gorivo nazad i nepovratni ventil je resenje B)
-
Danas skidao grejace
Od cetiri radio samo jedan ,nadam se da je to bio problem kod mene ....videcemo
stavljena sva 4 nova BOSCH GREJACA
po komadu 1500 din
driving
a inace je na -6 palio sa tim jednim copavim samo je malo duze verglao
-
Meni je prosle godine na onim mrazevima od preko -20 naj normalnije palio sa jednim grejacem.
-
kako si znao? lollol
msm da ti samo jedan radi......ajte molim vas
pa ne bih nemac dzabe izmislio grejac da to tako moze
jedino ako drzis auto u garazi na preko +5 lollol lollol lollol
-
Pa lepo cim je otoplilo proveravao sam ih i 3 su zveknula. 1000 din sam platio komad BERU
-
ovi pumpa dizna motori su čudo takođe palio sa jednim grijačem bez problema kad sam mijenjo ulje kod mehaničara kažem hajd provjeri i grijače da nisam bio ne bih vjerovao 3 ne rade bonk
-
1.9 tdi 74 kw pd- danas se vozio ceo dan i ceo dan palio normalno,kad veceras ja ga parkirao bio na ravnom i bio odsutan nekih sat vremena,i kada sam krenuo da ga upalim iz prve omasi drugi put za vreme verglanja je trokirao tr tr tr tr tr tr i upali i radi super...znaci samo dok sam verglao je trokirao.ja ga ugasim i pokusam ponovo i on sastavi na pola kljuca.tako lose verglanje mi se cesto desava..ali cim upali ne trokira.dal nije do senzora rashladne tecnosti
ne dimi nikakav dim ni jutri ni po danu badmood
alnaser uradjen
grejaci svi novi
svi servisi uradjeni nedavno