VW Klub
VW Caffe => OFF Topic => Temu započeo: ortodox09 Januar 18, 2013, 11:05:59 pre podne
-
Na poslednjem velikom servisu, majstor je rekao majci da sipa litar ulja na pun rezervar. Ona ga je poslušala i radila je to neko vreme, sigurno nekih 2000 kilometara. Autu ništa ne fali, sem što na iberlaufu izleće malo ulja pa masti motor odozgo. Krivo mi je što ja tada nisam vozio auto na servis, oduvek me interesovalo zašto to ljudi govore ali se nikad nisam setio kod majtora da pitam.
Da li ima vajde od tog sipanja ulja? Voleo bi da ljudi ako znaju ovde kažu konkretne prednosti i mane, da ovo ne bi bila još jedna rekla-kazala rasprava i tako to.
Ja lično nisam za to.
P.S. Nisam gledao po pretrazi da li je bilo govora o ovome, ne znam kako bi pretražio forum na tu temu. biggrin
-
Koji auto je u pitanju?
Ako je trabant onda je to OK!
-
Pasat b5. I ja isto razmišljam, ali me interesuje zašto to ljudi govore. Šta to ulje radi u gorivu pa mi poboljšava motor?
-
Dok sam vozio mk2 i mk3, oba GTD, isto sam to radio po preporuci majstora ali povremeno a ne konstantno. To je bilo davnih 90tih kada je gorivo bilo nikakvo a sve u cilju podmazivanja bos pumpe. Koliko se secam obe pumpe su bile pregurale preko 100000 i nije bilo nikakvih problema. E sad, da li to moze da se primenjuje i na savremenijim b. pumpama ... big_boss...
-
Koliko znam mozes da sipas 1L na pun rezervoar i nece biti nikakvih posledica naravno ako je klasican dizel,GTD ili TDI, ulje dobro dodje da zamasti gorivo posto je i onako lose, da podmaze elemente bosh pumpe i dizne, i isto tako neutralise vodu iz sistema, a motorno ulje se ne sipa jer je dosta jaca viskoznost samog ulja i auto ce ti puno pusiti na auspuh, ostavljaces iza sebe oblak crnog dima. Koristi samo ATF ulje. alealeee
-
da,da podmazuje elemente,1L na 60L je malo puno 0.3 je dovoljno
zasto ATF ?
ja sipam dvotaktol,za skutere uzmem neko malo skuplje sinteticko,dvotaktol se proizvodi za smesu s gorivom stim mislim da se ono najbolje razlaze sa gorivom
-
za te starije motore sa bosch pumpom je mozda ok, al u PD ili CR mislim da ne bi trebalo sipati nista
-
Koliko znam mozes da sipas 1L na pun rezervoar i nece biti nikakvih posledica naravno ako je klasican dizel,GTD ili TDI, ulje dobro dodje da zamasti gorivo posto je i onako lose, da podmaze elemente bosh pumpe i dizne, i isto tako neutralise vodu iz sistema, a motorno ulje se ne sipa jer je dosta jaca viskoznost samog ulja i auto ce ti puno pusiti na auspuh, ostavljaces iza sebe oblak crnog dima. Koristi samo ATF ulje. alealeee
+1
-
Nista se ne brinite , ovi na pumpama dobro nas ~podmazuju~. Vozio sam mesec i po na evro diesel i kad sam promenio filter goriva , majstor mi kaže ; Opa vozili smo na lozaka. Pokazuje mi iz filtera sta je prosuo. Tako , jedino da ugradimo staklene rezervoare da vidimo sta nam sipaju a onda da `buckamo.
-
ja nikada nisam sipao i nije bilo problema sa pumpom. . a ako ce te vec sipati ja msm da je bolji dvotaktol, posto je on napravljen za to. .
-
Koji auto je u pitanju?
Ako je trabant onda je to OK!
lollol
-
Ulje valja da se sipa u Evrodizel samo kada se taj evrodizel sipa u obican dizel motor sa klasicnom pumpom. Ima slucaja da odu gumice na pumpi od evrodizela jer je dosta suvlji nego D2 (posniji) sto bi se reklo u narodu. Nas clan Moskva je imao slucaj takav u Crnoj Gori na svom Golfu 3, jer dole nema D2.
-
Čekaj, a šta onda sipaju Nemci u G2, G3,... oni imaju samo dizel, odnosno ono što mi zovemo eurodizel.
Ma dajte ljudi nemojte biti deca, prvo ne postoji ni jedan racionalan razlog zašto bi sipali ulje u gorivo, drugo nemojte lupati gluposti.
Svim dizel motorima od početka 90-tih pa na ovamo ulje u gorivu može samo da šteti. Stariji motori tipa G2, MB123 mogu da progutaju praktično sve pa samim tim i ulje, bez posledica. Nema štete ali ni koristi.
-
Koji auto je u pitanju?
Ako je trabant onda je to OK!
mozes li necim argumentovati zasto nebi sipao 0,5 ili 1l dvotaktol ulja na 60l nafte u tdi sa 90 ili 110ks?