VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: engi Januar 15, 2013, 03:36:53 posle podne
-
Vec sam u par tema opisivao problem pa cu kopirati neke postove i staviti linkove da se ne ponavljam i usput danas sam nabrzaka snimio par videa da bi olaksalo pronalazenje problema..inace nalazim se u njemackoj pa je pomoc drugara moguca jedino virtuelno :)
Evo videa
20130115 141741 (http://www.youtube.com/watch?v=EV4qRiaCZUc#)
20130115 142231 (http://www.youtube.com/watch?v=QafP-K2bwcM#)
posle cu dodati linkove i ostalo
-
Koliko se secam iz drugih tema da si proverio sve parametre i da ne daje nikakvu gresku. Da li si proverio vakum sistem turbine, creva, ventil i hermeticnost interkulera?
-
Pa provjeravao sam nesto..vakumi drze jos par sec kad ugasim i onda puste..nema nigdje da curi ili da zvizdi...
Kad iskopcam vakum na n75 ugasi se turbina i tad radi uredno i prima gas na svaki nacin.
-
Meni ovo zvuci jako ruzno,ajd provjeri jel ti dobro uzubljen zupcasti remen.pozdrav
-
Cuju ti se i hidropodizaci. Ako te ne mrzi skini poklopac motora i detaljno pregledaj bregastu, moze biti da je pojedena.
-
Po zvuku meni ovo deluje ili kao bregasta ili da je okrenuo letece na radilici
-
skidaj glavu
-
Gledao sam bregastu i definitivno je nova kao sto mi je i rekao covjek..ovaj zvuk kao hidro podizac je nestao posto sam sinoc skidao poklopac da pregledam bregastu i jednu diznu koju sam zadnju mjenjao vratio svoju i sad je ok.Zamajac se malo cuje ponekad pa jos pogorsava zvuk ali to bi zamjenio da mi je ovo prvo da rjesim..
Na drugom snimku do 0.27 radi normalno osim sto sve zveci u ovom hangaru(limovi na sve strane) dotad mu dodajem pomalo gasa i tad mu naglo dam gas i pocne da trese i drnda :) .E opet sam probavao da simuliram rad akutatora na turbini kao na ispravnim autima tj dok drugi doda gas ja malo stisnem crijevo sa n75 sto ide na akutator i poluga taj djelic sekunde se pomjeri i ponovo popustim(to traje djelic sekunde) i tad primi gas skroz normalno i radi normalno tj ne ulazi u ovaj rezim da drnda i nemoze sebi doci..napon na n75 je definitivno mali i skoro da se i ne mjenja kao na drugim autima..on dobija struju iz kontrolne jedinice koliko znam e sad zasto je tako..da li je program u ecu-u ili je ecu odvalio ili neki ulazni parametar u njega nevalja..ako neko zna nekog iskusnog elektronicara mislim da bi mogao da da odgovor..
-
Evo nadjoh na netu kako bi trebai da radi akutator tj poluga a kod mene to nema nego cim upali ona se zakuca do kraja i ne mrda
BAD VNT ACTUATOR (http://www.youtube.com/watch?v=2pdKqHHimz4#ws)