VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dubravko123 Januar 15, 2013, 12:24:15 posle podne

Naslov: malo teze pali
Poruka od: dubravko123 Januar 15, 2013, 12:24:15 posle podne
Pozdrav za sve,imam jedan mali problem sa passatom b6,1.9 tdi, 77kw-105 ks,naime,kada postigne radnu temperaturu malo teze upali,upali on iz prve ali okrene koji sekund duze,alnaser u redu,akumulator je u redu,sve je normalno,auto ide super,ulja na 15000 potrosi 1 l,znaci samo malo duze zavergla kada postigne radnu temperaturu,neki mi elktronicari ili elektricari traze 70 eur,kazu mi da treba unijeti nove mape u ecu motora,i da oni garantuju da je do toga 100%,e sada sta vi mislite o tome.pozdrav
Naslov: Odg: malo teze pali
Poruka od: SexInstructor Januar 15, 2013, 12:32:52 posle podne
Mozda je ovo tvoje resenje .. ;-) http://safe-chip.com/vag-topli-start.html (http://safe-chip.com/vag-topli-start.html)
Naslov: Odg: malo teze pali
Poruka od: dubravko123 Januar 15, 2013, 12:47:33 posle podne
Razumijem ja tebe kolega,ali kod mene ne verglabas toliko,a obrtaji alnasera su dobri,negdje oko 290 u min,i akumulator je dobar,nije problem ni to uraditi,problem mi je doci do Beograda :)
Naslov: Odg: malo teze pali
Poruka od: btomic Januar 15, 2013, 01:39:12 posle podne
Pročitao sam na jednom mestu (http://uk-mkivs.net/forums/t/251966.aspx (http://uk-mkivs.net/forums/t/251966.aspx)) da je tip radi provere zaustavio ugrejan auto, sačekao 10 minuta, zatim otkačio dualni temperaturni senzor (tako da ecu misli da je motor hladan) i zaverglao - upalio je iz cuga. Navodno, postoji tabela (mapa) količine dizela koja se ubrizgava zavisno od broja obrtaja i temperature, i u toj mapi su upisane nule za temperature iznad 70 stepeni a obrtaje ispod 250 pa se ta mapa mora promeniti. Verglanje je produženo zato što ecu na početku ne ubrizgava ništa i onda posle nekog vremena, kada "shvati" da nešto nije u redu doturi još malo goriva. Pljačka je da ti uzmu 70 evra za rad od par minuta, nađi negde jeftinije.