VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: engi Januar 13, 2013, 12:27:49 posle podne
-
Kako napisah potrebna datoteka za ecu golf 5 1.9tdi 2007.Nakon svih mogucih pretraga jedino mi je jos to ostalo da pokusam.Kupio sam i digi flesher kabal i iscitao svojz datoteku i snimio pa sam mislio probati drugu posto je mozda neko se igrao sa chip tuningom. Eku ne mjenha vrjednost prema n75 ventilu i jedino je jos ecu ostao.
-
odvezi ti auto kod majstora ili uz tu datoteku nabavi i aparat za gasenje pozara
-
Auto je bilo u vw i covjeku su rekli da je pukla klipnjaca i da je nov motor 5800eura nakon cega ga je on prodao trgovcu od kog sam ja kupio.Jutros ga nadjem po imenu iz vlasnicke i nazovem on pobjesni hoce da ih tuzi i pita moze li da vozi auto kod vjestaka.Prije toga su mu cistili hladnjak gasova i ugradili novu bregastu..Sad neznam da li da se uvlacim u to jer mogu vjerovatno biti samo donji ali bi ovo da probam u medjuvremenu.
-
pa jel uradjen taj motor?
-
Ne razumijem, gore sam opisao a ranije sam stavljao temu oko dpf i to je uspjesno odradjeno ali problem je tajnovit i nisu ga u servisu rjesili nego mu poslali mail da je pukla klipnjaca ...
-
nisam pratio ne citam sve sto se napise na forumu. ako ti nije tesko napisi kakav taj auto ima problem
-
Kucam na telefoon pa ima gresaka..kupio sam auto koje radi na leru normano ali na davanju gasa "spricanju" pocneda mrsi i trese se.Ako sacekam neko vrijeme prestane i opet kad se da gas isto..a ako milimetar po milimetar daje gas ide do kraja obrtaja..na auto put ide preko 180 po satu..na dijagnostici nije imao gresaka osim sto je stajalo upozorenje da je dpf presao granicu zapusenja za nesto malo..skinuo sam oprao i na auto pu sve po uputstvu u 6tu oko 2500 obrtaja aktivirao ciscenje i vozio dok nije odradio..posle u povratku sam jos jednom ponovio..na dijagnozi kaze da je skroz ok ali i dalje problem isti..novi filteri su stavljeni vazduha i nafte..sa drugog auta sam stavljao maf i map i n75 ali isto..kupio sam dvije dizne da mjenjam da vidim ima li razlike, nastelovao po knjizi alu nista na bilo kom mjestu sve isto..onda sam otkrio da kad skinem vakum poluga od akutatora ugasi turbinu i auto prima gas normalno..testirao agr elektricni preko dijagnostike i leptir ispred i skidao da cistim mada je bilo cisto i sve ok ali opet nista..onda sam mjerio napon na n75. na njemu i jos jednom autu i. Napon ide od 5,5v do 9v doo na ovom drugom ide od 3,5 do 16v (bez gasa i sa gasom)...i tako je doslo do eku-a da on ne salje dobro...ko ce mu znati vise..bregasta je skoro mjenjana u vw i ciscen je radatir gasova...auto ima 180000
-
skini glavu motora i vidi jesu li mu sve klipnjace ok. tad ces viditi i kakav je turbo koji ces isto morati otvoriti. ako se nisi takvim stvarima ranije bavio savjetujem ti da ne radis sam. imas neki mehanicki problem. to sto si mjerio napon na n75 i sto nije isti na drugom istom autu nema nikakve veze. n75 se na svakom tdi motoru moze i zaobici prilikom testiranja turba. n75 ti nece praviti taj problem koji imas. sad je pitanje koliko si ti i te dizne nastelovao kako treba.
u beogradu u svakoj ulici imas bar po 2 vw servisa a garantujem ti da ih mozda jedno 5 majstora zna nastelovati kako treba u citavom gradu. ti prekidi koje imas mogu poticati od losih klipnjaca ili po nekog izgubljenog radnog takta.
predpostavljam kad tako pocne da mrsi kao sto ti kazes da se pojavi bijeli ili plavi dim na auspuhu.
-
Turbinu sam rastavljao na pasatu 02god i mjenjao komplet unutrasnji dio tako da mi nije strano jedino sto ovde ide sa granom.Dima bjelog bude vrlo malo ali cudan neki smrad ima st shtipa i nos i oci..Sta mislis da je neka klipnjaca kriva ili da ima luft..ne cuje se kuckanje a i kako radi bez turba kao sat mamumu vise...
P.s. Dizne sam kupio kompletne samo sam ono dotegao i popustio za 180*