VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: djokicsale Januar 13, 2013, 01:27:49 pre podne
-
Morao sam da otvorim novu temu jer me zanima da li je moguće da se reši ovaj problem koji imam....
Zamenio sam tablu sa tablom od pasata b4 koji je bio dizel, sve radi osim obrtaljke, kad upalim auto ode u maksimum obrtaja, a onda kad dajem ga ona se smanjuje, čim ugasim auto vrati se na početnu poziciju....
ovako izgleda
Passat 35i tabla (http://www.youtube.com/watch?v=JHxfNjNaXLM#)
e sad neko mi je rekao da kod TD motora (na b3) signal za obrtomer ide od W žice sa alternatora, a da je tabla izgleda od TDI motora gde signal za obrtomer ide iz kompjutera, i da mi zato brljavi....
da li je uopšte moguće da se ovo reši da funkcioniše ili da tražim drugu tablu?
-
sto ne nadjes od b4 1.9td,nemoj od tdi-a
-
Jedva je i ovu nasao.
-
ako kod tdi-a ide preko kompa verovatno je to problem,a ako nije to onda je obrtomer otiso u k....
-
da preko kompa ide, a kod mene sa alternatora direktno.....
-
ja sam to radio ma mom passatu pre par godina, isti problem sam imao, jedino resenje ti je sledece otvoris oba sata i satice od B4 zakacis na stampanu plocu od B3(samo ih ubodes) sve ce da ti radi normalno, samo ce temperatura da laze malo(za debljinu kazaljke) to je to.
-
to sam prvo pomislio nisu iste ploce fizicki otvarao sam obe. Od b3 je vdo a od b4 motometer.
Послато са ZTE Skate користећи Тапаток 2
-
ja sam samo izvukao satove i zamenio, nisu bile iste ali kacenja za satove jesu....
-
Nađeš tablu od T4 kombija sa obrtajima i staviš u Passata,sve radi provjereno. Ima ti je Paul GT,pa se dogovori s njim. Tabla od TDI-ja dobiva signal za obrtaje iz kompa,zato ti ne radi. Samo češ je spržiti bez veze. Prodaj je i traži T4.
-
Prodaj je i traži T4.
pa reci mi gde ima odma' ću da je kupim :-) znam ja od čega se sve hvata ali nema to nigde da se nađe, tj tabli ima ali bez obrtaljki, za benzince i naleti poneka ali za dizel (5000rpm) nigde, imam kod kuće 3 komada od b3 nijedna obrtaljku nema.....
ja sam samo izvukao satove i zamenio, nisu bile iste ali kacenja za satove jesu....
uopšte nije ista tabla drugačiji je deo za obrtaljku kod ove i kod moje od b3, prvo što sam uradio otvorio sam je da vidim baš tu opciju ali ne može nikako.
-
nacicemo je jebo je bog ;)
-
Napisao sam ti gdje ima,a tvoje je da kontaktiraš čovjeka i zamoliš Gedoru da ti je donese...
-
I ne teraj toliko u crveno, dizel je to ipak! Hahahahahahahaha... lollol
-
ako bi zamenio foliju mozes da sredis i da ti temp ne laze,zamenis samo ono gde pokazuje temperaturu,drzi se na 2 srafa
-
ponovo ja, da osvežimo malo temu, našao sam ovakvu tablu,
(http://img11.imageshack.us/img11/9830/ifgl.jpg)
skinuta je od stranca sa 1.9td motora, kad je stavim na moj auto, radi samo dok ne upalim svetla, onda sve stane, kao da tabla izgubi struju. Probao sam sa zamenom kabla koji ide iz table sa osiguračima do kilometar sata, ali i tad se dešavalo isto, plus što bi se svetla upalila na autu kad bi upalio poziciju,
e sad ima li neko šemu za te kablove za pasata, očigledno da nije isti raspored, jer meni je fabrički VDO 920 oznaka, a ova tabla je MOTOMETER, pa bi da probam da povežem kako treba.....
p.s. ubacivanje cajgera za obrtaje otpada jer ove motometer table imaju istu štampanu ploču kao ova koju imam od b4 tdi dizela, na ovoj fabričkoj VDO nema rupa za cajger sa obrtajima.
Ne znam da li uopšte postoji VDO tabla sa obrtaljkama za b3 ?
Da li ima neko takvu tablu ovde na forumu?
-
Kontaktiraj člana Paul GT,još jednom ti kažem,on je stavljao takvu tablu u Passata i sve je radilo...
-
Evo i mene posle 100 god :) .Imam i ja pitanje vezano za ovu temu.Na ocev passat b3 sam nabavio isto tablu od b4 sa obrtomjerom.Sve radi osim obrtaja, w sa alternatora je dovedena do table.Tabla je od turbo dizela a ne tdi. Sto moze biti u pitanju ?
-
može biti da je ta tabla od tdi gde signal za obrtaje ide iz kompjutera, a kod tebe direkt iz alternatora kao i kod mene. Istu tablu imam i nema šanse da se napravi da rade obrtaji. Jedino što možeš da uradiš da skineš kazaljke, i metalne cajgere, pa da ih staviš na neku tablu od b3 kojoj rade obrtaji, pod uslovom da je isti tip da se uklapa otvor od onih displeja, a IMA GI RAZNI lollol
-
E oca mu , a tvrdi da nije od tdi jer sam ga pita bas zbog toga. Jedino da probam nac tablu od b3 pa da vidim oce li onda da radi.
-
Da li neko ima seme instalacija za table od b3 pasata, pisem u mnozini jer ima vise modela.....
Sent from my GT-S7562 using Tapatalk
-
Ako ti je 28 pinski dzek na instrument tabli, onda je pin 10 onaj koji sprovodi signal za obrtomjer, kod dizela to ide preko W zice na alternatoru koliko se ja sjecam i kod b3 i kod b4 je isti sistem. tek kod b5 je to zakomplikovano mnogo
I mislim da je kod svih tabli gdje je 28 pinski konektor ista instalacija mase su ti konektori 3 i 5, plusevi 11 i 13, osvjetljenje table je pin 12
-
Ajde da se ponavljam,pošto niko ne čita izgleda! tabla od Passata B4 TDI ne može raditi na Passatu B3,jer obrtomjer na Passatu B4 dobija signal za obrtaje iz kompjutera,a na B3 iz W izlaza alternatora. Član Paul GT je spojio bar 30 tih tabli sa obrtajima za dizela na B3,pa pitajte njega šta vam sve treba da bi vam radili obrtaji na passatu B3 dizelu. Mislim da ima još i par ispravnih tabli za B3 kompletnih sa instalacijom,pa kome treba neka ga kontaktira.
-
Ja sam problem resio tako sto sam kupio drugu tablu, u mom slucaju od kombija, i sad sve radi.
Kao sto kolega @tts kaze ne moze tabla od TDI da radi da TD, tj. obrtaji da se samo poveze..... jer kod TDI motora signal za obrtaje ide iz kompjutera a ne iz alternatora kao na TD....
Послато са NOKIA 3210