VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: micca Januar 11, 2013, 02:31:36 posle podne
-
Posedujem Golf II Gti 1986 godiste sa 8 ventila 1,8cca koji ima K-glavu.Jos pre 10 godina ugradjen je plin i izvrsen ATEST.Uglavnom sve je funkcionisalo OK.Moj majstor se cudio kako ta kombinacija plin-benzin radi a ima K-glava.Od skora pojavio se problem paljenja na plin.Ako auto prenoci ujutru nece da upali na plin ni slucajno, samo vergla pa onda vec presisa pa treba sacekati neko vreme pa tek onda na benzin,
Imam predlog da ,,izbacim,, K-glavu i stavim karburator a samim tim valjda i usisnu granu pa onda i drugacijie povezivanje plina.
Moje pitanje je : Da li je ,,pametno,, izbaciti K-glavu i da li ima neki drugi nacin umesto K-glave a ne karburator a opet da bude ,,indzeksen,,
-
Da bude ubrizgavanje moze samo ako se odradi digifant isto iz dvojke gti, noviji tip, ili iz kabrija. Kod mene je bila k glava, pa je skinuta i stavljen je karburator zbog plina, tako sam ga kupio. Uglavnom, moraces da menjas i glavu motora ako ces to da radis, dizne, protokomer, usisna grana pasuje. Pa vidi sta ti se isplati, ja se razmisljam da li to da radim...
-
i ja glasam za digifant , osim ako bi demontirao gasni uredjaj pa vozio iskljucivo na benzin . pa ako budes hteo da nabacis karburatore pravo pitanje je koji bi uopste ubacio , tako si odmah i odredio koji usis itd...+ sto sada na glavi imas creva sa k-glave morao bi i to da poskidas i resis oko tih spojki nekako da zavaris ili vec neka varijanta , raspitaj se da li je uopste moguce zadrzati tu glavu ?
-
ako stavi digifant i ostavi plin, koliko ce para dati godisnje na protokomjere?
-
Nemam pojma, da pitamo micka? biggrin
Sto crkava protokomer? Pa i kod tebe je seljak plin, koliko ti dajes para? bleh
-
koju kombinaciju da napravi da moze da zadrzi gas , a da izbegne koliko toliko probleme u buducnosti i mene to zanima , ja cu sebi iskljucivo na benzin ali me zanima koji 1.8 i koja varijanta glave usisa i sistema je dobra za gas ???
-
ja nemam na 16v protokomjer i kad detonira upali sve alarme u ulici. detonira mjesecno 2-3 puta.
pitaj micka koliko mu trosi plina i koliko para je dao. ima kuci vise rasturenih protokomjera nego i jedan otpad u bg. 1,8gti s k glavom i plinom je moguce napraviti ali na benzin ne radi kako treba na leru. nek benzin koristi samo za paljenje to je jedina opcija. a da radi idealno i na jedno i na drugo nema sanse
-
@ Gedora znaci kod mene na 1.8 8v nece moci plin nemam K glavu samo protokomer?! :rolleyes: biggrin
-
ma mocice nije mislio bukvalno ... dosta su to stari i potroseni elementi ...
-
moze plin brate ali nadji majstora plinadziju koji ce ti ugraditi gasni uredjaj da ti pismeno garantuje da neces imati detonacije. svaka detonacija te kosta 100-150eu pa ti vidi
-
Znaci ti dajes mesecno 300-400e na osnovu toga? lollol
Aj sad ozbiljno, ako bi se ugradio sekvent plin na digifant, da li bi i dalje imao detonacije?
-
ja ne dajem ni dinar. spadne ono usisno crevo i ja ga vratim ponovo. i pun gas.
nema trika sekvent na auto sa mehanickim diznama
edit
ne moze ni na digifant
-
Cekaj, na digifant opste ne moze da se stavi sekvent plin? blink
-
ne moze jer je to stari sistem elektricnog ubrizgavanja. dizne mu ne rade naizmjenicno da bi se sa njih uzeo impuls za sekvent dizne. u stvari i moze ali bi kostalo previse, da ne pisem roman. vise nego sto vrijedi g2 sigurno
-
A ja sve vreme planirao da pljusnem digifant i sekvent lollol
-
pljusnuces ti njemu 1,6d na kraju
-
pljusnuces ti njemu 1,6d na kraju
oce,oce lollol lollol lollol
-
Onda bolje da ga prodam i vozim dvojku, makar je td beer
-
zaboravio si ono '' i '' bitna stavka biggrin
-
Ja sam dugo vozio "digifant" na plin,i kao što kaže Gedora detonira i razbije klapnu na protokomjeru. E,onda mi je jedan stari plinaš dao neku klapnu (koju on zove spasilac) i koja se stavi ispred protokomjera. Radi čisto mehanički,kad usisava,ona se sama otvara,a u slučaju detonacije zatvori se. Još nisam zavrnuo do kraja šelnu na crijevu,tako da kad detonira,spadne crijevo,a protokomjer ostane cijeli. Pogledajte kod ovih što ugrađuju plin,trebali bi da to imaju. Ima i kod jednog prijatelja,pa ču vam uslikati kako izgleda...
-
Ima moj kolega na R11 tu klapnu na protokomeru. Motor mu je 1.7 69kW.
Samo njemu je neko stavio gumu i kad detonira ona ili se svuce ili pukne.
On nosi sa sobom 10-ak komada za svaki slucaj i kad pukne menja za 2 minuta.
-
I ja na mom GTI u imam tu klapnu sa gumom.Ta guma spadne u slucaju detonacije, spadne i crevo zato sto nije stegnuta selna, ali mi je razvalilo protokomer, otvorilo ga skroz i razvalilo mi je kutiju filtera za vazduh... Ima takodje neka klapna koja se stavlja na kutiju filtera, zabusi se rupa i upasuje se ta klapna, koja u slucaju detonacije pusta vazduh i cuva kutiju... Sada je kutija izolovana lepljivom trakom do daljnjeg :rolleyes:... Nego da li valja staviti K&N i ako detonira???
-
Moze sekvent plin na digifant II nema veze sto je ful grup ubrizgavanje samo se plinske dizne vezu ako i benzinske ja sam imao prvo na k glavi na kr-u i radio super, pa sam prepravio sve na digifant i prepravio plin na sekvent i super radio!
Ima u garazi detaljnije...
-
Ja imam digifant ubrizgavanje sa protokomjerom, i obični gasni uređaj. Za 30 000 km kako je auto kod mene nisam imao ni jednu detonaciju. Ja sam zadovoljan ovom kombinacijom. B)
-
imas srece...
-
Ja mislim da je ipak do dobro podešenog gasa. Zadnji ga je štelovao neki majstor kod vas u Srbiji, U NS na Kaćkom putu, u septembru 2011. Još je bio kod prošlog vlasnika tako da ne znam detaljnije, ali znam da prije toga nije radio dobro na gas, a da ovi majstori u Prijedoru nisu znali uštelovati.
-
Ja mislim da je ipak do dobro podešenog gasa. Zadnji ga je štelovao neki majstor kod vas u Srbiji, U NS na Kaćkom putu, u septembru 2011. Još je bio kod prošlog vlasnika tako da ne znam detaljnije, ali znam da prije toga nije radio dobro na gas, a da ovi majstori u Prijedoru nisu znali uštelovati.
to mora da je radio čuveni majstor Kina, on u NS radi i steluje najbolje od svih