VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bambona Januar 09, 2013, 09:51:41 posle podne
-
Pozdrav,
znali neko šta može biti u pitanju?
Ugašen auto - šaltanje menjača sasvim normalno ide.
Upaljen auto - ne može se ubaciti u brzinu,a u sl. da ubacim u brzinu dok je ugašen, čim upali kreće a da nisam počeo otpuštati kvačilo...
Nikakav neobičan zvuk ne proizvodi, menjač ne krči ...
Pre 1500 km radio veliki servis, ništa neobično nije primećeno niti sam primećivao tokom vožnje bilo šta što bi ukazivalo na potencijalni kvar.
-
kvacilo
kakvo ti je ono.mekano ?
-
korpa-lamela-druklager
-
kvacilo
kakvo ti je ono.mekano ?
kvačilo (papučica) sasvim normalna kao pre kvara, bukvalno ništa ne zapinje, ne koči... ne znam ni sam šta se dešava al' sam žestoko skenjan. Taman sam mislio da sam završio sa popravkama i ulaganjem kad ono...
korpa-lamela-druklager
šta misliš druže kolika je ta opravka? da li se onda menja i zamajac ili je dovoljna zamena gore navedenog?
-
a koji auto je u pitanju?
-
a koji auto je u pitanju?
aa izvini, od muke sam se sludio skorz. Sreća pa mi se to desilo bukvalno ispred zgrade, a pre dva sata sam došao s' puta od 600 km.
Golf IV je u pitanju, TDI motor, 96 kw 6 brzina, 2002. godište
-
ne moras mijenjati zamajac ako je ok. ako su ti cilindri kvacila ispravni imas problem sa lamelom ili korpom ili druk lagerom, sve od toga se moze promijeniti pojedinacno
-
Problem rešen - raspao se zamajac ( al' bukvalno ) , set kvačila ostao netaknut...
Zanimljivo je da nije postojao ni jedan simptom kvara zamajca (od promene koske motora)...
Pozdrav svima koji su učestvovali u pomoći mahac .
može lock