VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: engi Januar 06, 2013, 02:03:55 posle podne
-
Dijagnostika kaze da je dpf zacepljen 65% a da je maximalno dozvoljeno 60%. Sta raditi ? Vec sam ga skinuo i namucio se prilicno.Brener, voda ili neko sredstvo? Svaka pomoc je dobrodosla.
-
Mozda bi mogao da ga uklonis ako je toliko zaprljan,javit ce se jos neko sigurno ko se bolje razume u problematiku toga.
-
http://www.google.rs/#hl=ru&tbo=d&sclient=psy-ab&q=dpf+filter+ciscenje&oq=ciscenje+dpf+filter&gs_l=hp.1.1.0i10i30j0i8i30.34622.38137.1.46259.9.8.0.1.1.0.250.1108.0j7j1.8.0...0.0...1c.1.E1zcd2MyeOM&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1355534169,d.d2k&fp=e9c6b5ed89fbb1b9&bpcl=40096503&biw=1016&bih=580 (http://www.google.rs/#hl=ru&tbo=d&sclient=psy-ab&q=dpf+filter+ciscenje&oq=ciscenje+dpf+filter&gs_l=hp.1.1.0i10i30j0i8i30.34622.38137.1.46259.9.8.0.1.1.0.250.1108.0j7j1.8.0...0.0...1c.1.E1zcd2MyeOM&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1355534169,d.d2k&fp=e9c6b5ed89fbb1b9&bpcl=40096503&biw=1016&bih=580)
Imas teme gde se pokrece ciscenje istog putem dijagnostike. Prostudiraj malo.
-
Ako ti se upalila lampica onda dijagnostika...nemože drugačije...
-
Lampica ne gori i nema nikakvu gresku na diagnostici..slucajno komsija njemac naidje i pita sta je problem..ja upalim malo dam gas on se poce tresti tek lik se sagnu pipnu izduv i ustanovi da nevalja dpf filter.Onda je uzeo laptop ocitao sve i na kraju je zelio da pokrene reparaciju medjutim kaze nisu uslovi ispunjeni...inace komsija radi u servisu na komplikovanim kvarovima i njegova prica je kupi nov dpf..ja sam skinuo ovaj ali sta dalje...
-
ja sam cuo da se dpf moze cistiti i na samom autu. Drugar vozi golfa 6 i rekao mi je kad se auto vozi nekom odredjenom brzinom (ne znam kolika treba da bude ta brzina) da auto sam zapocne proces ciscenja, mada i on je skoro skinuo dpf, jer je nase gorivo toliko lose da je dpf stalno prljav.
-
Vrati ga na kola i isteraj na autoput. Kad je zagrejan na 90 teraj ga jedno 15 minuta konstantno u 3500-4000 obrtaja. I videces kako ce posle da ide. Mozes i u 3,4 brzini samo je vazno da drzis konstantno ove obrtaje. Sve ima da produva i progori od garezi u njemu.
-
Zar to ne moze da se odradi i preko dijagnostike?
-
treba prvo da pokrenes procedura cistenje preko dijagnostica. kad pocne procedura cistenje dpf treba da ukluci ventilator hladnjaka i kako sto kaze boban treba da vozis auto na otvoren put na 3500-4000 rpm a mozes i da drzis turaza u mesto na tie rpm.
-
Deo procedure kaže da se vozi u zoni od 3 ipo do 4 hiljade obrtaja, ali SAMO kad je pokrenuta regeneracija, jer tada mu ECU daje mnogo vise goriva, a da bi stvorio dovoljno visoku temperaturu u DPFu, kao uslov da se čađ zapali i kao pepeo izađe napolje. Bez pokrenute regeneracije može da ga vozi do bezsvesti, ali džaba.
Reče čovek da ga je skinuo, onda nafta, brener i You tube, potraži na jutjubu kako se čisti skinut DPF, biće tu podosta dima.
Treća opcija je ukidanje DPF, iliti DPF delete, mora da se odradi softverski i naravno da se ukine hardversdki, što mu dođe malo jeftinje od kupovine novog filtera . . .
A pre svega ovoga je trebalo proveriti i senzor pritisaka od samog DPFa, jer i on ume da zabaguje, a i cevčice na koje se kači senzor, umeju da zapuše, posebno gornja. Ukoliko je cev zapušena ili je senzor zabagovao, onda daje netačne podatke ECU i on konta je DPF zapušen . . .
Pa ti sad vidi šta ti je činiti ...
mahac
-
Kupio sam neku tecnost za ciscenje industrijskih dimnjaka sasuo i posle isprao..izaslo gomilu cadji.sastavio i upalio..istjerao na auro put i startovao prinudno ciscenje dpf...vozio po knjigi i sad auto ide 185 po satu i prima gas i nema trunke dima ali opet na kretanju oko 2000 o/min zatrokira i zadimi samo mu stisnem pun gas on kao da proguta knedlu i ide bez dima odlicno..znaci nesto oko ubrizgavanja zeza..kao da previse nafte dobije u tom podrucju obrtaja sa 1cm gasa..inace ako odmah stisnem gas ide bez problema..
-
Valjalo bi da skines i ocistis i grane, turbinu i EGR ventil i proveris vetil turbine da ne glavi malo slucajno zbog prljavstine ili korozije ako je ima na polugi spolja. mahac
-
Koje si ulje sipao u motor...
-
Nisam sipao nista posto su 3-4000 ranije radili servis.Dijagnostika ne vidi problem, dpf je cist, test egr ventila radi kako treba, probao drugi map, maf, n75 i sve isto. Od 1500-2500 mrsi, prije i posle sve ok i na naglo davanje gasa zamrsi i onda mu u voznji dam pun gas on proguta ili na leru pustim par sec. da se sam umiri.Da li ima senzor na radilici ili bregastoj i da li to moze da utice..Auto je automatik i zamajac se malo cuje.
-
Dpf ako je skinut sa auta moze se cistiti i sonom kiselinom, provereno par puta...
-
engi sta si ti po zanimanju ako nije tajna?
-
Naravno da nije, bivsi ugostitelj, takodje bivsi trgovac autima(sad pokusavam opet) inace majstor za motocikle.
-
druze nesto ti lupa u glavi motora. ne sumnjam da je bregasta nova. nadam se da znas da ta bregasta ima svoje lezajeve kao i radilica sto ih ima. to ili ti nije uzupceno kako treba ili je nesto drugo u pitanju. nesto sitno nije budi siguran