VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ObrenovaC(vAMPIr) Januar 02, 2013, 01:18:21 pre podne
-
Pozz svima.
Imam problem sto mi skazaljka temperature varira,znaci ide od 70 do 90 stepeni,u zavisnosti od voznje.
to se desava samo zimi,leti je zakucana u 90 stepeni.
I uvek mi radi samo mali ventilator veliki nikad nisam video da je upalio.
Znaci kad pustim klimu koja je inace digitalna radi samo mali ventilator a i kad po temperaturi treba da upali,opet samo mali radi.
Tako je od kako sam ga uzeo.cak mi je i majstor ovde u Obrenovcu reko da je to normalno,al ja mislim da nije.
kad mi je otiso senzor termodavaca palio je lampicu za grejace i radio je motor nejednako po obrtajima,
To sam zamenio i sve bilo ok,al sad nije nista upalio da bi pomislio da je opet termodavac,da nije termostat.
jer hladnjak je do 70 stepeni hladan i posle ko da otvori termostat i voda procirkulise i onda je ivek posle toga hladnjak vruc koliko god da ga vozim,ko da non-stop vrti vodu kroz sistem.
A primetio sam i da u bocici za tecnost zna da digne nivo na vise nego sto inace ima,jel to ok ili nije?
-
identicna situacija kao kod tebe,bukvalno,sumnjao sam na davac,stavio iz originala,isto se ponasa temperatura (kazaljka). kod mene je nivo tecnosti u posudi isti
-
proveri ti termostat jos jednom.A polse toga obrati paznju da ti kojim slucajem creva iz hladnjaka koja idu na motor nisu tvrda.
-
Nisi napisao da li imaš normalno grejanje u kabini?Ako imaš,onda je sve OK.Ja sam imao slične nedoumice,ali mi je majstor rekao da je sve to normalno. driving
-
Kod mene je grejanje normalno
Sent from my ST18i using Tapatalk 2
-
I kod mene.Evo,juče sam prešao oko 230 km.Spoljna temperatura je bila 2 stepena.Pratio sam kazaljku teprature rashladnog sistema i uvek je bila 75,ni u jednom trenutku nijedošla do 90.Kad sam ušao u grad,vozio polako,kreni-stani,onda je malo skočila.
-
Kod mene se kazaljka zakuca na pola i tako stoji, ma isao do Zlatibora zimi, ma do Grcke leti.... Pomeri se u desno (u plus) vrlo vrlo malo, i onda se vrati na pola... I tako je uvek.
-
Kod mene resen problem,zamenjen termostat,sad kazaljka stoji zakucana na 90 ,kako god da ga vozis. Zahvaljujem se kolegama forumasima na pomoci beer
-
e svaka ti cast,pravi si majstor lollol
-
Nisam ja ,Nino je biggrin
-
Ja ovih dana treba termostat da zamenim pa cemo videti,a grejanje nije lose u kabini.Al svi kazu treba u 90 da zakuca i to je,al meni ne,znaci u gradu nepredje 70 a na otvorenom samo kad ga vozim 140km/h onda dodje u 90 i cim pustim gas ona spadne na 70.
-
TOPMARKO ae reci mi a koji si termostat stavio i koja je vrednost mislim sta pise na njemu kolko je stepeni taj 80 90 100 sta vec pise,jer meni u prodavnici rekli kao ima zimski ima letnji,mislim mos pricat,on mora da ima svoj fabricki koji za svako vreme.nije ovo yugo jbt
-
A 90 stepeni mu na Fabiji dodje na "12 sati" ?
-
pa da 90 stepeni ti je polovina znaci "12"sati sto ti kazes i kazu moze samo milimetar tamo ili vamo ali uvek u 90 zakucana
-
Izmjerite stvarnu temperaturu vode u boci instrumentom, pa onda dalje trazite kvar.
-
@Vampir Ako ti auto normalno greje kabinu tj. ako možeš podešavati temperaturu,ako ti varira temperatura u odnosu na brzinu,sve jeto normalno.Spoljna temperatura je niska i ona takođe hladi motor i sve je to povezano.I,da,ako ti ne gubi rashladnu tečnost.
-
@vampir wahler je proizvodjac. Imas pp
Sent from my ST18i using Tapatalk 2
-
Ja sam letos stavio termostat od istog proizvodjaca.
Radi kao sat.
Sto se tice temperature motora i spoljne temperature.
Na otvorenom putu temperatura motora mora da bude ista bez obzira na brzinu kretanja.
Termostat je taj koji to regulise.
U gradu je druga stvar.
-
Pa i ja to kazem temperatura motora mora da bude ista tj 90 stepeni.jer kolko se bar malo razumem a i malo logike to treba da bude ovako:
Motor ima svoju radnu temperaturu,i sad dal je leto dal je zima on mora uvek isto da je drzi,u ovom slucaju na 90 stepeni kod golfa 4.I kad predje malo tih 90 stepeni termostat je taj koji onda otvara i pusta vodu iz hladnjaka i cirkulise voda hladna iz hladnjaka do motora dok nerashladi sistem ,kad to uradi opet zatvori i on opet radi na 90 stepeni.I tako u krug.
Tako ba bratic nemoze hladno vreme da utice na temperaturu motora,jer on je zatvoren i greje se,a ovo kod mene je zato sto je termostat non-stop otvoren i vrti vodu i zato nemoze da drzi na 90 a to sto ima grejanje ,ima zato sto je motor iole zagrejan.
-
Tako je, jos bih dodao da termostat ne rezlikuje gradsku i voznju na otvorenom, kao sto neko rece u postovima iznad. Uvek mora da bude 90 stepeni, u suprotnom nesto ne valja.
-
Sto se tice grejanja,sada kad je zamenjen termostat,kad je ugaseno grejanje,oseca se iz ventilacije toplo,dok sa starim termostatom to nije bio slucaj
Sent from my ST18i using Tapatalk 2
-
@dudule Ipak mislim da nisi trebao da odustaješ od prodaje svog Škodilaka. biggrin
-
@2busy: Brate, nisam prodao auto... Ili si me pomesao sa Duletom ali sa drugog foruma.... ;)
-
@dudule:Šala mala! biggrin
Nateraćete me da promenim termostat i majstora... coilleo2tj
-
Ok je ...biggrin
-
Ja danas isao za Bg i kupio nov termostat i G-12 i cekam 10 januar kod majstora da to zameni pa cu videti sta ce biti.
A nasao sam majstora koji radi samo Mercedese xaxaxa!!!!!!Preko veze,svi kazu dobar je ,tu kod mene u Obr-u.ja ga pitao da mi zameni na golfu i kaze dodji 10,videcemo.
-A niko mi nerece bre zasto mi veliki ventilator nikad nepali bre samo mali radi uvek.A kolko sam primetio i gledao oba su elektricna bre,mislim oba imaju neke zicke za prikljucak.Nije kao sto pricaju da su nekim kajsom povezani,svaki je za sebe.
-
da imam jos jedno pitanje;
Imao sam problem sa plovkom za gorivo u rezervoaru(obican je nije elktro),nesto zapusilo i vuko vazduh.
Ali to sam sredio nekako.
-Sta je problem:
Kad sam skidao plovak i onaj elektro prikljucak za kazaljku goriva,primetio sam da kad se on skine sa plovka,aj sto vise nepokazuje kolko ima goriva vec i kazaljka od temperature nije radila.Dal je moguce da je to negde povezano zajedno?
Pa kad se skine to sa plovka on ne pokazuje ni gorivo ni temperaturu.Znaci da neverujes!!!!!!!!!
-
Tako je, jos bih dodao da termostat ne rezlikuje gradsku i voznju na otvorenom, kao sto neko rece u postovima iznad. Uvek mora da bude 90 stepeni, u suprotnom nesto ne valja.
Razlikuje gradsku i voznju na otvorenom. biggrin
Kad ga vozis po gradu manji je dotok hladnog vazduha na hladnjak pa je samim tim i termostat otvoreniji.
Kad krenes na otvoren veci je dotok hladnog vazduha na hladnjak i termostat tad zatvara protok vode kako bi motor uvek imao radnu temperaturu.
To je cista mehanika ali ima razlike.
-
@ vampir zameni sam termostat,treba ti gedora 10,dva srafa imas da skines,i to je sve.
-
@Ivan: Radna temperatura je cilj rada termostata, a motor moze da bude upaljen i da auto stoji u mestu, moze da bude leto , moze zima.... ali radna temperatura mora da bude optimalna, i hvala trermostatu na tome. pop1
-
Evo ljudi danas sam zamenio termostat,auto sad radi ko sat,temperatura zakucana u 90 i nemrda.
Znaci bilo uzbrdo ili nizbrdo ,pusteno ili ne grejanje ona stoji na 90 stepeni. beer clap bleh
-
Taj rad!!!
-
da jos ovo sam zaboravio da kazem,i stari je termostat radio(otvarao-zatvarao) i zato je temperatura isla od 70 do 90
Majstor kaze da se samo on pokvario al je fora sto on otvori ranije a tesko zatvarao i nije mogao da postigne 90 stepeni.
Tako da eto problem resen i mogu reci auto sad mnogo bolje radi.
-
Znaci imao si "letnji" termostat.... :)
-
Da da "letnji" xaxaxaxaxa!!!!!!!!!!!