VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Zeljko211 Januar 02, 2013, 12:34:27 pre podne
-
Pozdrav svima!
Hteo bih da poboljsam kocnice na svom autu pa me zanima koje sve mogucnosti postoje a da ne kostaju nesto nenormalno. Jbg. najlakse je reci "Kupi kompletan brembo sistem i ugradi" ali to verovatno kosta kao ceo moj auto. Zato sam hteo da se raspitam da li postoji mogucnost ugradnje vecih diskova, klesta i kocionog cilindra sa nekog drugog (mladjeg, ludjeg) VW, Seata ili Audija, a da pritom ne moram da kupim felne vece od fabricki predvidjenih 16-ica.
-
Prvo pitanje koje ce ti svako postaviti zasta ce ti jace kocnice??mk3 i sa fabrickim kocnicama lepo koci...mozda bi mogao da vidis sa neke alfe 3.0 da skines klesta i da napravis nosace za njih,al opet posle i diskovi drugi,pa cilindar kocioni bi valjalo promeniti jer koliko sam razumeo dzaba ti i diskovi od 400mm ako ostane fabricki cilindar..sad nznm,javice se neko ko ti moze lepo objasniti... mahac
-
prijatelju nadji ti nekog dobrog majstora da ti pregleda tvoje kocnice .. ja sam se preporodio sto se tice kocenja kad sam naso dobrog majstora .. auto 88 godiste a koci kao nov auto .. papucica se pipa samo prstima
-
@MACNE_GTI
Kocioni cilindar obavezno, samo neznam koji t.j od kog auta moze bez mnogo problema da se ugradi. A o vecim diskovima i klestima cu da tek razmislim. Mozda umesto njih ipak kupim brembo ili MTM u standardnoj velicini za moj auto, pod uslovom da nisu mnogo skuplji od standardnih diskova i klesta koji se ugradjuju u neke vece, mladje i snaznija automobile.
@Stoske
Meni su kocnice ispravne i auto odlicno koci, ali uvek moze bolje.
-
veci kocioni cilindar i vece diskove ,, tek onda ima da zakiva biggrin
-
Kod tebe bi trebalo da bude oznaka na glavnom kocionom 22 ti probaj da nadjes 24 nisam sad siguran koj model to nosi ali trebalo bi da odgovara na tvoj servo dobos i primetices razliku pa ako ti je i to malo onda menjaj diskove stavljaj vece i naravno kljesta veca jaca.
-
1. Prvo moras da se presaberes koliko para si spreman da potrosis na ovu stvar ?
2.Brembo sa pomenute alfe moze da se nadje za 150-200e, i moras da potrosis jos koji euro da bi ga sredio, ofarbao i sl
3. Diskovi 310/312mm ti kostaju od 100 do 150e za neki srednju klasu
4.Plocice su ti isto u nekoj srednjoj klasi (ferodo) oko 80-90e i kvalitetnije (Ate) oko 120e
5.Da bi gurao 4klipna kljesta, treba ti i veci kocioni cilindar 24 ili 26, cena od 60e pa na vise
6.Kociona creva, mozes da ostavis fabriku, mozes i teflonska, fabricka su jeftina, teflonska 30e par
Suma ~ 500eura
i imas problem sto mozda nece moci da stane u 16" felnu
za mnogo manje para, mozes da kupis; kvalitetne diskove i plocice i da kocis ko pravi
-
Koja auta nose i sa kog modela odgovara glavni kocioni sa oznakom 24. . ?
-
Meni su kocnice ispravne i auto odlicno koci, ali uvek moze bolje.
Do neke granice može bolje, posle toga samo gore, tj dole.
Pročitaj prvo ovo: http://www.myturbodiesel.com/1000q/brake_FAQ.htm (http://www.myturbodiesel.com/1000q/brake_FAQ.htm)
Ako nemaš vremena za čitanje, kupi dobre diskove i ATE pločice, pancirna creva i imaćeš bolje kočnice.
-
Koja auta nose i sa kog modela odgovara glavni kocioni sa oznakom 24. . ?
Nosi ga mk3 vr6 , pasat 16v, vr6 dosta lt kombija
-
a sta da radi ako ima abs pumpu? da taj glavni kocioni stavi u gepek ili ispod suvozacevog sjedista?
-
golf 3 vr6 nosi gl. kocioni cilndar 24 sa abs
(http://[url=http://www.shopkat.rs/ArticleImage/GetImage2/?currentSortNr=0&pseudo=1357153630140&mode=1]http://www.shopkat.rs/ArticleImage/GetImage2/?currentSortNr=0&pseudo=1357153630140&mode=1[/url])
ili ovako nesto lollol
Zikina Dinastija - Rucna kocnica (http://www.youtube.com/watch?v=UG_pvJEAESs#ws)
-
neki T4 nose 26
-
A mozda i da kupis bolje gume, pa ces se ranije zaustavljati, kad ti vec auto koci dobro ;)
-
ides na kocnice od audi S3/TT iste su ti.disk je 312 mm i prolazi ti 16 cola felga,ja cu sebi sad na rallyu raditi i racunam da me nece doci vise od 200 eura ali s tim da je trenutno imam 288mm od golfa 4 GTI i tako da mi ostaju moje kocione celjusti i plocice stavljam samo nosac celjusti od 312mm i novi diskovi.
nabavio sam samo jedan nosac celjusti ali jedan kolega ima tokara koji ce mi po tome mome napraviti nove pa cu vidjeti kako ce to ispasti.
inace su na g60 orginal 280mm i kad sam presao na ove ove 288 itekako se osjetila razlika iako sam ostao na svom glavnom kocionom cilindru.
inace bas je stavljen oglas na vwcc komplet ovih kocnica 312mm sa svime znaci 270eura cini mi se ali su diskovi koristeni 20tkm.
-
Ako se odlucis, imam 288mm celjusti i nosace ;) ostalo viska sa mog golfa...... nastavak na pp
-
@dzonibgd
Hvala ti na informacijama i savetu. Nemam nameru da odjednom potrosim mnogo para na ovo. Mislio sam da prvo stavim veci glavni cilindar i kvalitetne plocice i ova pancirna creva koja je Desmo pomenuo, pa kad odvojim jos malo para za bacanje onda i neke kvalitetnije diskove ali ne i obavezno vece od fabrickih.
@Desmo
Zabole me glava od citanja wacko. Dobar tekst. Razmisljao sam ja o tome da ce nesto da se iskundaci ako samo napred stavim vece diskove i klesta a pozadi ostavim ove koje su sad, i u ovom tekstu sam i dobio objasnjenje kako i zasto. Nisam ovde to napomenuo, ali sam planirao i pozadi da zamenim diskove i klesta. Npr. ako bih stavljao klesta i diskove od S3 ili TT-a kako RallyeG60 predlaze, onda bih na sva 4 tocka stavio klesta i diskove od S3 ili TT-a. Tako bi valjda sve bilo ok.
@gedora
Da li tvoj komentar znaci da ako imam ABS pumpu onda nemam gl. kocioni cilindar, ili znaci da je zbog te ABS pumpe nemoguce skarabudziti drugaciji gl. kocioni cilindar od ovog koji je sada na autu?
@archi
Trenutno na kolima imam Continental ContiWinterContac TS 830. Di ces bolje? ;)
Momci hvala na odgovrima i savetima. Sada vec odprilike znam sta cu da odradim pa cu vam javiti utiske. Najverovatnije cu da odradim i neko malo testiranje (kociona sila na valjcima, zaustavni put...) pre i posle prepravki pa cu imati i konkretne brojke za poredjenje, a ne samo subjektivan osecaj.
-
za zadnje ti nemam sta bas puno reci posto ni sam nemam pojma jos kako i sta ali cu ovo pokusati posto imam most od syncra viska pa cu se malo zabavljat i ako uspije samo preslozit na auto biggrin,ovo su zadnja kociona od s3.
evo primjera dosta dobro slikovno objasnjen a tko zna eng moze dosta skuziti
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4891736-vw-rallye-syncro-280mm-big-rear-brake-conversion (http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4891736-vw-rallye-syncro-280mm-big-rear-brake-conversion)
-
da ne otvaram novu temu imam jedno pitanje,je li moguce da je na mk2 g60 na prednje diskove urezan navoj sarafa tocka a ne na glavcinu ??
-
Nemoguće.
-
ja danas zaglediva sjutra cu skinut da se uvjerim 100% glavcinu kao da nema tako izgleda...disk ima supljine za ladjenje ovamo pri srcu felme.haos
-
sad sam bio da gledam nisam mogao iscekat ...ipak nije ono sto sam mislio ali ima malo navoja
-
da ne otvaram novu temu imam jedno pitanje,je li moguce da je na mk2 g60 na prednje diskove urezan navoj sarafa tocka a ne na glavcinu ??
i onda bi se sve drzalo, onim mali sraficem za glavcinu :D
na diskovima nema navoja, to sto ti vidis, ti je mozda napravi sraf, ako si se petljao sa 4x98 felnama ;)
-
vidio sam nego mi se ucinjelo da je na foru zadnjih,jer mi bas cudan bio...nije moj auto nego od druga