VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: al bandi Februar 09, 2009, 06:52:17 posle podne
-
Od jutros nema
-
Mozda ti je los rejel, jesi li to vreme gasenja izmerio na osnovu zutog indikatora na tabli, ili si oslusnuo relej?
Kod mene se lampica gasi nakon 7-8 sekundi, ali rejel se cuje kako skljocne tek nakon 15, i ako je ispravan lampica ne sme da treperi dok se ne ugasi ;)
-
Relej bi trebao da dobija signal sa davaca iz posude rashladne tecnosti i normalno je da duze drzi kad je hladnije. Kod mene kad su mrazevi drzi i vise od minut (kad upalim auto). A grijaci rijetko mogu da oslabe - ili radi ili ne radi. A ne moras ih vaditi da bi provjerio, samo skini krutu vezu i dohvati svaki pojedinacno zicom sa plusa, ako varnici onda radi. Nadam se da sam bar malo pomogao mahac
-
E Turbo, nisu svi releji kao kod tebe, kod mene je bio fabricki takav, znaci na osnovu temperature je drzao grejace upaljene, tako da kad je zagrejan motor nije ni palio grejace, medjutim taj relej mi je crkao i gde god da sam pitao da kupim svi su me gledali kao da trazim svecice za dizela blink
Tako da je kod mene sad stavljen obican koji pali/gasi uvek na isti interval...
-
Pa naravno da nisu, na ovim novijim ("ekoloskim") modelima koji imaju katalizator duze ostaju grijaci da ne bi dimio kad je hladan.
-
Ne bih sad po mraku ?a?kao,ali pre par dana sam skidao glavu i svi greja?i su bili napolju pa sam ih ispitivao na akumulatoru.Rezultat je da je svima samo vrh usijan,a neki likovi mi ka
-
drugar grijac ti je u stvari spirala cekas zice, koja se nlazi unutar metalnog oklopa, tj caure koja se vidi, a poznato je da cekas ili radi ili ne, skoro da ne postoji sansa da oslabi,,,,ona kad oslabi, prekine se, i ne radi ili sto je jos gore prekine se pa baca struju namasu sto rezultira pregorijevanjem osiguraca koji se nalazi na protivpozarnom zidu.
kao sto rekose problem moze da bude do releja jer je golf poznat kao auto koji prokisnjava bas tu iznad razvodne table i vrlo je moguce da i voda dodje do releja pa on pobrljavi.
dizne za td se podesavaju na 155 bari tako da je to vrijednost ajko slaba i pitanje je da li pumpa radi kako treba jer je to vise nego ocajnomala vrijednost ukoliko je pravilno izmjerena i samim tim se i potrosnje povecava, kolicina crnog dima takodje...
Sto se tice grijaca i usijanog vrha to zavisi od izvedbe grijaca jer neki se usijavaju cijelom duzino, neki samo vrh, nekima treba vise nekima manje vremena, to je do proizovdjaca
ukoliko ti se naglo promijenio interval rada releja, moze da bude da se ili otkacila zica plavobijela koja sa glave daje signal da li je motor hladan ili ne, ili je doslo do prekida, pa vidi jel se grijaci pale i kad je motor vruc pa ga ugasi i upali, ukoliko ti se i tad upale grijaci, onda taj signal ne radi kako treba,,,,,
i provjeri osigurac grijaca ispod vozacevog brisaca se nalazi na pp zidu
-
nije relej,to rijetko kod golfa crkava,Golf ima jednu manu a to je plocasti osigurac koji se nalazi ispod haube u gornjem lijevom uglu u plasticnom kucistu.odvija se sa dva srafa.veoma cesto crkava jer se on puno grije,i topi se na polovini,kod mene crkavaju na par meseci i to se najcesce desava kad par puta uzastopno grijaci rade.dok sam prvi put nasao u cemu je problem pa grijaci drze po 30-40 sekundi muku sam vidjeo,a majstori nemaju blage veze ni da taj osigurac postoji,doista je sakriven mnogo dobro,...ps...danas mi je ponovo crko....
-
@DANDY i Borko,u pravu ste.U pitanju je bio taj plp?asti osigura?.Hvala na pomo?i.Po
-
I meni je taj osigurac izgoreo jednom prilikom. Na oko 300 km od kuce... Upalio na kompresiju, srecom nije bilo hladno, i nigde nisam pronasao takav osigurac nego sam stavio obican, cini mi se da je 50A
-
Stavio sam pet licni iz nekog kabla.5x7A=35A,pa ?emo videti.To me nau?io neki bandera
-
drugar malo se razlikuju zakoni provodljivosti za 220v~ i 12v= i pravila na kojima se racuna provodljivost, i ostalo, tako da to ne pije vode jer je svaka licna drugacijeg presjeka i skoro da nema pravila sem preciznog mjerenja licni i racunanja da se izracuna koliko koja provodi, ali ako radi, ma samo rokaj, ali se potrudi da nadjes odgovarjuci osigurac, ako ne uspijes uzmi osigurac od muzike imaju slicni pa postavi njega(
aftermarket osiguraci koji obicno idu u onim plasticnim providnim kucistima
jer na 220v 20A je potrosac koji je snage oko 4kW,,,,,a na 12v 4kW je preko 350A.....
-
"Izgleda
-
brate u svakoj radnji imas taj plocasti osigurac,kosta 20 dinara,od 50 A su, DANDY je apsolutno u pravu,da je mogla tu da se stavi licna Nemac bi je sigurno stavio,rizikujes da ti se auto zapali batine