VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: passat35i Decembar 29, 2012, 02:50:28 posle podne

Naslov: Passat 1.8 se guši
Poruka od: passat35i Decembar 29, 2012, 02:50:28 posle podne
Drugovi,ako netko zna i može da mi pomogne,bio bih mu do neba zahvalan,a radi se o sledećem problemu:
Radi se o passatu 1.8i, '91.god,oznaka motora je ''RP'',66kW,90 Ps,monopoint...
U početku(prije pola godine možda) se dešavalo da auto nakon što postigne radnu temp.,počne crkavati u leru,jednostavno obrtaji padnu na 400-500-tinjak obrtaja,i jednostavno crkne,naročito kad bi se vozio otvorenom cestom gdje nebi popuštao gas neko vrijeme,čim bi nakon takve vožnje pusti gas,motor bi odmah crk'o,a ako bi ga upalio,morao sam nogom držati gas da ne krepa;promijenjeni su kompletan monopoint,guma ispod monopointa,sviječice,kablovi,vakum-creva i opet sve isto,da bi nakon nekih mjesec dana takvog dr****,samo od sebe prestalo,i auto je  radio ok.(neko vrijeme)

Ali sad tek dolazi pravo s****:prije jedno mjesec dana se konstantno događa,da kad upalim auto,(pali k'o mina),auto radi u leru,ali čim dodam gas bar malo,auto odmah počne da se guši,i ako trenutno ne pustim gas,crknit' će,pustim gas,i on radi u leru ok,a kad se zagrije malo,na nekih 70 stupnjeva(skoro na radnu temp.)onda ne crkava pri stiskanju gasa,ali ima ''knedlu'';prvo se na moment auto zaguši pa podigne obrtaje,ali i tad kad ''kao radi'',ima možda  60-% snage koju bi trebao imati.
,
Motor je rađen generalno prije 100 tisuća,ne troši 2deca ulja na 10 000km-DOSLOVNO,(rađen je jer je trošio ulje),bio je već kod 8 majstora DOSLOVNO i niko ništa nemože skužit šta ga j***,bio je navodno neki problem s lambdom,gde lambda je bila ispravna,ali nije davala signal,a to je bio problem kao masa,tu se nešto čačkali,i sad kao radi,eko test je ok.,(kaže majstor),promijenjeno opet svečice,kablovi,kompletan razvodnik palenja, senzor temp.... itd.
Zanimljivo je da je majstor odjednom stavio drugi ECU,monopoint i lambdu s auto slupanog,ali 100% ispravnog,ali OPET NE RADI!!!!
Kad je auto hladan,smesa je siromašna(malo goriva),a kad se ugreje auto,bude pre bogata(previše goriva),pa sam morao pomerat onaj potenciometar(pločicu na koju je uštekn đek) što beleži položaj klapne,pomerio sam ju u desno do kraja,gledano sa vozačeve strane prema monopointu,(mislim da tko daje signal ECU da je klapna više otvorena nego što stvarno je) da bi se uopšte mogao vozit nekako...
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: SKYLINE Decembar 29, 2012, 04:19:29 posle podne
Vidi ti da li ti je ispravan motorić lera tj. stabilizator lera. Promeni, stavi neki polovan pa vidi imali razlike.
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: goranikolic Decembar 29, 2012, 08:18:16 posle podne
Kod mene se skoro isto desavalo-na istom autu,vozio ga kod "x" majstora ali bezuspesno,na kraju se iznervirao i prodao auto,to je bilo pre par godina,nakon toga sam vozio jednog dizela,i pre godinu dana ponovo uzeo pasat-a b3 1.8 66kw 90ks,auto je isao super kada sam ga uzeo da bi posle par meseci ponovo poceo da zeza kao kod prvog auta.Opet isao kod "x"majstora ali bezuspesno,poceo sam da gubim volju i da razmisljam ponovo o prodaji,ali.......radio sam sve i svasta-menjao kablove,svecice,razvodnik,resetovao ECU,izgleda da je problem kod mene u step motoru ili motoru ler gasa.proveri,probaj da nadjes neki ispravan,lako se skida i namesta i samo po gasu.pozzz
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: zen3dom Decembar 29, 2012, 10:18:28 posle podne
ti monopoint su poznati po tom problemu, u 90% slucajeva je problem do karbasa i dizne unutar istog, ponekad do step motorica, a nekada do pumpe goriva.....

moj savjet, prepravi usis komplet na elektronca (digifant II) i rjesices probleme, treba ti ECU, usisna, dizne, protokomjer, instalacija od ECU na motor,,,,, rijesices probleme za dugi niz godina
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: passat35i Decembar 30, 2012, 12:18:04 pre podne
            Kao prvo,hvala na odgovorima!
Ma već sam dva puta preturao monopoint;prvi puta sam uzeo ispravan(pouzdano ispravan,sa slupanih kola koja su išla k'o zmaj) i s njih prebacio  na svoj potenciometar leptir-gasa(ili kako se to već stručno kaže),onu membranu okruglu,crni ''čep/poklopac centralne dizne u kom su ona dva pin-a/stopice što sjednu na diznu  i daju struju jer sam čuo da na tom sr*** ima nekakav merač temp.vazduha(valda ona mala izbočina sa strane što ima) i centralnu diznu i ništa,,a drugi puta,pre 3 dana je majstor skinio i taj,pa stavio kompletno drugi mono i ništa,ista stvar!
I još jedna stvar koju sam večeras primetio kad sam probao da upalim kola;kad sam skinuo onaj đek sa termo davača za ECU (plavog/zelenkastog,kakv li več je) mašina je malo podigla ler-gas,sa 900 na 1100-1200 obrtaja i kod davanja gasa se puuuno manje gušio,skoro pa je bilo i dobro,ali kad se ugrejo,počeo je da crkava, i morao sam da vratim nazad taj đek...NIŠTA NE KAPIRAM!! badmood
A kakv je taj sistem  DIGIFANT ll,čitao sam nešta,ali sam kont'o da je to takav sistem kao moj?
U čemu je razlika,i koliko bi to okvirno koštalo da se zameni,mislim delovi? i s kojih bi to kola pasalo?

Kod mene se skoro isto desavalo-na istom autu,vozio ga kod "x" majstora ali bezuspesno,na kraju se iznervirao i prodao auto,to je bilo pre par godina,nakon toga sam vozio jednog dizela,i pre godinu dana ponovo uzeo pasat-a b3 1.8 66kw 90ks,auto je isao super kada sam ga uzeo da bi posle par meseci ponovo poceo da zeza kao kod prvog auta.Opet isao kod "x"majstora ali bezuspesno,poceo sam da gubim volju i da razmisljam ponovo o prodaji,ali.......radio sam sve i svasta-menjao kablove,svecice,razvodnik,resetovao ECU,izgleda da je problem kod mene u step motoru ili motoru ler gasa.proveri,probaj da nadjes neki ispravan,lako se skida i namesta i samo po gasu.pozzz
  biće da je ovaj moj nekad bio tvoj passat boodala
ma da,i ja sam hteo svog da prodam,a opet kontam kako da nekog sj**** pa da mi pominje kevu,a ovakav kakav je nevredi ništa,kad neradi,a inače je  dosta očuvan(dok skontam kako se stave slike,stavit ću koju) i puno sam ulupo para u sređivanje celog ovesa i kočnica,i to nedavno,,pa bi voleo da to rešim,živce mi potrga
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: SKYLINE Decembar 30, 2012, 01:36:01 pre podne
Ako ne rešiš problem zameni celu mašinu. Šteta je prodavati ceo auto zbog toga, mada ti je bolje da prvo nađeš odličnog mehaničara.
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: VW-TECH Decembar 30, 2012, 06:05:29 posle podne
u celoj prici nigde ne vidim da je meren priticak goriva. ceo opis problema ukazuje na nedostatak goriva iz nekog razloga. pusti auto da se zagreje pa pogledaj kakav mu je pritisak tada.
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: Desmo Decembar 30, 2012, 06:21:33 posle podne
Jel ugrađen LPG u auto?
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: passat35i Decembar 30, 2012, 06:24:33 posle podne
Da,pa i nije meren pritisak goriva,ali sam ja odpojio crevo na holenderu na monopo.i stavio ga u flašu od 1.5l,i verglao cca 15 sekundi i flaša se skoro napunila,falilo je možda 1 deci,hoću reći da goriva dobija dosta u tom smislu,sad jedino koliki je tlak u sistemu....
A sem to,kad je mašina na radnoj temp.smesa je pre bogata,znači da ima više goriva nego treba da bude?
Jućer sam rešio da ga oteram kod električara jer mislim da je nešta po pitanju struje,i dođem kod tipa kažem o čemu je reč i on mi odgovori da je imao več par slučajeva gde se isto to dešavalo  Seatom i sa takim passatom ko moj(mislim da reče Toledom),i da nikad nisu dokučili šta je u pitanju,a sve je kao uredu!



nikad LPG-a video nije...
Razmišljao sam da ubacim LPG,možda bi na njega radio ok.,a benz. onda ko j****,ali mislim da bi bilo isto....
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: VW-TECH Decembar 30, 2012, 08:11:49 posle podne
greska za prebogatu smesu moze biti iz vise razloga. ako lambda sonda prijavljuje da je smesa siromasna procesor ce pokusati to da nadoknadi ubrizgavanjem dodatne kolicine goriva. jer jedino to moze i da uradi. ne moze da doda vazduh. sada postavlja se pitanje da li sonda prenosi informacije tacno. da bi se reio taj problem prvo treba ispitati da li je ona ispravna tako sto ce se izazvati obe mogucnost ( bogata i siromasna smesa) i videti da li su podaci koji dolaze sa nje tacni. ako jesu onda se treba pozabaviti drugim stvarima. bogatu smesu moze izazvati i zapusen filter vaduha. on ce prouzrokovati da motor dobija vise goriva nego vazduha. to je prilicno jednostavan sistem ali dijagnosticirati ga ume biti malo komplikovano. mora se razmisljati logicki i ici korak po korak.
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: passat35i Decembar 30, 2012, 10:41:54 posle podne
da,razumem,ali vidi št je bio slučaj kad sam ga odvezao sad zadnj puta kod majstora:dešavalo se to da lambda nije vršila regulaciju,odnosno na eko-testu bi pokazivalo tačno to da je puno goriva u smesi,na št smo skinuli lambdu i ispitali ju,i pokazala se ispravna,ali svejedno smo pošto taj majstor kod kog je bio auto ima prodavnicu delova,stavili drugu,ganc novu lambdu(nije s jednom,nego sa 3 žice i 4 je masa)da ni ta nebi ništa bolje radila,odn, nebi uopšte radila regulaciju,pa smo ostavili tu novi,i stavili drugi mono.gore,i ništa,pa smo uz to sve stavili i drugi ECU,i pogađaš-ništa.i na kraju vratili staru lambdu.....
Filter vazduha,goriva,svečice,kablovi su prvi zamenjeni
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: Stoske Decembar 31, 2012, 01:51:31 pre podne
kad ugradis lpg taj problem nestaje  biggrin   
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: VW-TECH Decembar 31, 2012, 04:57:15 posle podne
vidi ovako. lambda sa cetri zice ima grejac. znaci da su dve zice plus i minus za grejac, jedna je signal ka procesoru i jedna je masa. sta bih ja uradio prvo bih pokusao da izazovem bogatu pa onda siromasnu smesu i pri tome bih unimerom na samoj lambda sondi proverio kako reaguje u obe situacije. ako ima sva napajanja i dobru masu kako god morala bi da radi. znaci prvo proveri da li ona odasilje dobre informacije. i to  ne preko racunara vec na samom konektoru sonde. pa tek onda ako to eliminises kao problem onda gledaj dalje
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: passat35i Januar 05, 2013, 11:33:46 pre podne
Zna li neko čemu služi onaj termostat što se nalazi na glavi motora s desne strane gledano od napred,i ima samo jedna žica sa stopicom spojena na njega?da to nije problem možda,da je on riknuo?
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: Desmo Januar 05, 2013, 12:54:58 posle podne
Ako misliš na ovo to je davač niskog pritiska ulja

(http://img825.imageshack.us/img825/6793/lowpressuresensor.jpg)
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: Milan_km Januar 05, 2013, 03:52:07 posle podne
I ja imam slican problem kad vozim na benzin,kad radi na plinu je bez problema...Meni je majstor reko da je problem u regulatoru gasa(ovde je polovan oko 20 eura)...
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: passat35i Januar 06, 2013, 12:08:51 pre podne
Ako misliš na ovo to je davač niskog pritiska ulja

(http://img825.imageshack.us/img825/6793/lowpressuresensor.jpg)
 
da,na to sam mislio
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: passat35i Januar 06, 2013, 12:14:05 pre podne
I ja imam slican problem kad vozim na benzin,kad radi na plinu je bez problema...Meni je majstor reko da je problem u regulatoru gasa(ovde je polovan oko 20 eura)...
čuj,možda kod tebe i je to riknulo.Samo vidi,ja sam kod sebe promenio celi monopoint (ubiti 2;prvo sam ubacio diznu,membrenu i reg.lera na stari mono:NIŠTA, i onda popozdim i nabavim još jedan monop. i celog ga promenim )  i opet ništa
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: Milan_km Januar 07, 2013, 12:18:24 pre podne
Jbg brate onda...
Naslov: Odg: Passat 1.8 se guši
Poruka od: passat35i Januar 09, 2013, 04:52:27 posle podne
Dali neko zna koliko treba da bude otpor na radnoj temperaturi  od cca.90*C,na termodavaču za ECU?Merio sam i pokazuje 117-120 oma?jeli to ispravno?
Pitam jer je majstor menjao oba termodavača,i za ECu i za instrumenttablu,i stavio je zamenske,oba su crna i na izgled ista,čak su i brojevi na njima isti,a za ecu je bio plavi?
Nemogu nabaviti Autodatu da vidim,pa ako neko ima,nek pomaga?