VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dexy Decembar 28, 2012, 09:22:47 posle podne
-
Ljudi imam problem sa pasatom. Inace moj pasat 1.9 tdi 96 kw se ponasa cudno pri ubrzavanju trza kada idem u visem stepenu prenosa a pod malim obrtajima, npr kada prebacim iz druge u trecu a imam nekih 1500 obrtaja motora i dodam gas on mi zatrza na nekih 2000-2200 obrtAja . Ja sam pomislio da nije plivajuci zamajac ali nisam siguran zbog toga sto mi ne trza ni pri kretanju niti imam problema sa saltanjem brzina znaci samo mi zatrese pri ubrzavanju :huh: pomoc ako je neko imao ovako nesto wacko
-
Dizne!
-
+1, a proveri svakako i regulator goriva
-
sta ti je sa egr ventilom jesil ga zatvorio.
i meni je strecao doduse samo kad je hladan dok ga nisam zatvorio.
-
Dizne!
uh bre druze kako to ti ko iz topa :( sta da radim
sta ti je sa egr ventilom jesil ga zatvorio.
i meni je strecao doduse samo kad je hladan dok ga nisam zatvorio.
druze ne znam ni gde se nalazi taj ventil... aj objasni mi gde je i sta da radim sa njim kako da ga zatvorim
-
I kod mene nekad trzne .Kod mene je problem sto mi zaglavljuje varijabila turbine pa pritisak naglo padne pa skoci.
zakaci ga na dijagnostiku pa proveri.
-
Nakaci ga na dijagnostiku I ako ima gresku za prekid paljenja za bilo koji cilindar ( sto je vrlo moguce) proveri konektore na diznama. Po opisu problema trbalo bi da je to.
-
VW-TECH, pitanje prvenstveno za tebe ali i druge koji znaju šta može biti u pitanju... Da li nešto posebno treba uradim i na šta treba da obratim pažnju prilikom čišćenja konektora na diznama? Hajde molim te objasni mi šta sve treba da uradim (ne mislim na demontažu, znam gde su konektori i kako da dođem do njih :)).
Isti problem gore opisan ima drugar na Golfu 4 GTI TDI 110 kW (oznaka motora ARL), 2002. godište. Auto ide ekstra, kad se gas potopi u prve 4 brzine i na višim obrtajima nema nikakvih problema. Međutim, kad se vozi na nižim obrtajima u 5 i 6 brzini i krene sa ubrzavanjem, primetne su vibracije, motor se trese. Takođe i na leru, kad mu daš pun gas, obrtaji neće odmah da skoče prema crvenom, već kao da se malo muči do nekih 2500-3000 obrtaja ide sporije (što se primeti i po zvuku) a onda kao da "pročepi" i zalepi prema crvenom području obrtomera. Ovo je više izraženo kad je hladan nego kad je vruć, bar nam se tako čini.
Kačio ga je juče na dijagnostiku i majstor mu je rekao da ima grešku za prekid paljenja na 3 i 4 cilindru. Evo sad čitam forum i nailazim na ovu temu. Ako nije komplikovano mi bi probali to da rešimo.
Šta eventualno još može biti? Njemu je majstor rekao da sumnja u protokomer.
-
Druze, imao sam i ja slican problem... resio sam ga tako sto sam zamenio ono crevo sto ide od turbine ( mislim da je tako nesto ), al javim ti veceras tacno! Isto je tako trzao, samo je kod mene malo bacao i crn dim... ne znam da li je i kod tebe tako?
-
+1 dizna neka,isti simptomi su bili meni prije 2 mjeseca jedna pocela stekat,skino ih sve,odnio bosisti,za 3 sata covjek rijesio i od tada sve super,sumnjam da su konektori posto je sve u ulju