VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: munja Februar 08, 2009, 09:29:13 posle podne
-
Pozz za sve clanove.
Da li mi neko moze pomoci imam GOLFA II CL, 92-god., dizel i kada ga upalim prednji deo(istrument tabla i kompletan taj deo) ne znam kako se zove trese se kao lud dok motor malo ne odradi(dok ne podigne malo temp.). Sta tu mogu da uradim da bi se izbeglo to tresanje? A drugi problem mi je taj sto mi ne radi brojilo za prenjenu km-zu. Bio sam kod majstora i on mi je rekao da je km-sajla. Zamenio sam km-sajlu i sad pokazuje kojom brzinom vozim ali i dalje ne pokazuje koliko km prelazim. Sta bi to moglo da bude i kako bi mogao da porpavim? Unapred hvala!!!
-
Ja sam promenio 3 km-sata dok nije proradio broja? pre?enih kilometara, i ako je sve ostalo radilo... :)
-
Znaci da promenim sat!!!
-
Ali dogovori se na otpadu, ako ne radi kako treba da mo
-
Vazi. Hvala u svakom slucaju!!!
-
Da bi resio problem sa nepokazivanjem predjene kilometraze moras da rasturis ceo sat. Imas na forumu sve objasnjeno. Koristi pretragu.
Tablu mozes da pricvrstis tako sto ces dotegnuti dva srafa koja se nalaze u prostoru kod motora za brisace. Barem je tako bilo kod mene na passatu, ne verujem da je tabla na golfu drugacije pricvrscena.
-
Da bi resio problem sa nepokazivanjem predjene kilometraze moras da rasturis ceo sat. Imas na forumu sve objasnjeno. Koristi pretragu.
Tablu mozes da pricvrstis tako sto ces dotegnuti dva srafa koja se nalaze u prostoru kod motora za brisace. Barem je tako bilo kod mene na passatu, ne verujem da je tabla na golfu drugacije pricvrscena.
eto vidish-a ja se ubii trazeci gde se ucvrscuje tabla-pretresao sve odozdo ma nemogu da nadjem nikako-i umesto da postavim topic ja mozgam o listam onu etku ali ni tamo da skapiram bonk bonk batine batine- boodala lollol lollol lollol
-
Zali je pur penom biggrin
-
e ljudi prilikom promene km sata jel mora da se trazi isti sat kao u autu posto je kod mene sa leve strane kilometraza a sa desne vremenski sat a u sredinai temperatura i gorivo, pa sad jel moram da biram takav ili mogu da uzmem neki durgi...
-
Gledaj koliko dzekova ima tvoj km/h i sa toliko dzekova trazi drugi, trebalo bi da radi...
-
Dali ti je tabla plasticna ili ona meksa varijanta?
-
plasticna!!!
-
Da bi resio problem sa nepokazivanjem predjene kilometraze moras da rasturis ceo sat. Imas na forumu sve objasnjeno. Koristi pretragu.
Tablu mozes da pricvrstis tako sto ces dotegnuti dva srafa koja se nalaze u prostoru kod motora za brisace. Barem je tako bilo kod mene na passatu, ne verujem da je tabla na golfu drugacije pricvrscena.
'Ajde postavi ta?an link, pretraga nije dala rezultate... Probao sam sa vi
-
jel moze neko da uslika ta dva srafa gde se nalaze ili da bolje objasne???
-
Ako vec menjas ceo sat, uzmi iskljucivo sat koji je sa istim odnosom brzine, taj broj pise ipod dnevne kilometraze malim brojevima 745, 750, 850, 950 itd. jer svaki drugi sat ce ti ne tacno pokazivati i brzinu i predjenu kilometrazu. Posto vozis 92god, tvoj sat ima samo jedan dzek sa kablovima, dok stariji imaju dva(sto ne znaci da ne moze da se poveze)! A kad skines plastiku oko sata, tj celu jer je iz jednog dela, i kod sata i kod kasetofona, sat se drzi na dva srafa sa strane, odvrnes njih, izvuces dzek sa kablovima, i km sajlu i tvoj je!! Bas prosto... biggrin
A da, mozes da stavis i sat sa obrtomerom, ili neki drugi i radice ti kako treba samo ako su ti oni brojevi isti!!!
-
Ljudi hvala na svim informacijama, znam za ta dva srafa oko sata ali mene interesuje kako da se resim tresenja celog tog prednjeg dela(kompletna ta maska ispres vozaca i suvozaca) ona me nervira dok se motor ne ugreje trese se nenormalno. Ja sam cuo da to moze da se sredi tako sto se dotegne sajl od gasa, ali niko ne zna da mi objasni kako se to tacno radi pa zato ne bih hteo da eksperimentisem. driving
-
Nemas sta da eksperimentises, srafovi za zatezanje table se nalaze kod polugica i motora brisaca, malo je potesno, i ne vidi se bas najbolje, kljuc je 8 ili 10, nisam bas siguran, zategnes njih, i imas jos dva iza motora, za donju polovinu, tj nosaca malog hladnjaka. Posle stezanja svih njih, bice dosta mirnije u kabini! blabla
-
milsis kutije grejanja....?mozda mu je mali ler,pa zato trese...i jos je obican dizel......oce to kod nekih mk2....prvo probaj da dotegnes te srafove,pa onda malo povecaj ler gas....... bicedobro
-
Kljuc je deset. I to ces morati da koristis ubodni ili T kljuc. Sve zavisi kako ga ko zove.
-
Ja sam nalazio da ti drzaci naprsnu pa se tabla trese i ako su safovi dotegnuti.
Osnova za miran rad je dobro nastelovan motor, nesme biti prevelikih vibracija. Kada se to resi predlazem skidanje komplet table i pregled drzaca, koji moraju da imaju gumice na mestu gde tabla naleze na lim, a najbolje resenje je ubacivanje one mekse varijante koja je lepsa i bolja samo je morate cuvati od sunca jer leti ume da isprska.
-
E ta meksa je kod mene. Leti je mazem sa silikonskim mlekom.
-
Ljudi koristio sam pretragu da bi video kako se rastura sat, ali je sve to bilo bezuspesno. Pa ako neko zna tacan link molim ga neka ga postavi, bio bi mi od velike koristi. Unapred HVALA!!!
-
Sat je prosto rasturiti sve radis od pozadi tj.pazljvo skines foliju odvijes cetri srafa za km sat ii izvadis ga iz kucista a to je pola posla, potom izcupas skazaljku i odvijes dva srafica i skidas plocicu i eto mehanizma spremis wd spej ocisti i podmazi vezne zupcanike razradi ako su zaglavili pogledaj prenos i to je to Najcesce se zaglavi ili iskoci pogonska spirala ili brojcanici (cista precizna mehanika) a proveravas ga tako sto ubacis malu cetvrtkici u deo gde ulazi sajla i okreces u stranu kako se pomera skazaljka i pratis da li se pomeraju zupcanici
P.S. nemoj da miksujes kilometrazu haha
-
Kad se rasturi sat ima sa strane jedan "beskrajni" zupcanik koji se malo odvoji od drugog zupcanika i onda nece da okrece brojcanik. To se najcesce desava ako se kilometraza resetuje u toku voznje.
-
Najpre su ti pukli drzaci cele instrument table, to im je velika mana, i pucaju k'o nista. Ako nisi resio, mogu da ti objasnim kako, ali imaces velikog posla, jer nije bas jednostavno.
-
ljudi moram da vasm se pohvalim da sam uspeo da napravim sat i sad mi pokazuje koliko prelazim, ali sam prilikom izvodjenja radova uspeo da slomim kazaljku i sada ne mogu da kontrolisem kojom brzinom vozim.
-
svaka cast jedno napravis drugo sjebes biggrin
samo polako i opusteno ;)
-
Ljudi pomagajte, gde mogu da nabavim skazaljku za sat. Probavao sam na sve nacine da popravim onu staru ali nije uspelo. Jel moze ta skazaljka da se stavi od bilo kog sata, nezavisno od marke automobila?