VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: markosvaba Decembar 20, 2012, 12:26:02 pre podne
-
Cao, uzeo sam golf 3 `93 1.6 55kw i trenutno je u njemu Castrol 10W 40 (dopuna: polu sinteticko)
Medjutim imam jos ~3000km do sledece zamene ulja a sipam mu treci (mozda i cetvrti litar) i racunam da cu jos jedan da dokupim do servisa
Auto je presao skoro 221000km i ima plin (ako nesto znaci)
Nisam primetio ispod auta nikakvu baru i slicno kao ni ispod haube
Sta bi trebalo da proverim ako se izuzmu godine i kilometraza?
Inace nameravam da sipam castrol mineralno na sledecem servisu
-
mozda su ti posle gumice ventila
-
probaj polusinteticko..
-
Nikola, sada je polu sinteticko, zaboravio sam da navedem
Bojane, jel moze malo detaljnije uputstvo gde da gledam?
-
Ne mozes bas tako da vidis gumice ventila. . . Treba da se otvara motor. . . Prvo ti izmjeri kod nekog majstora kompresiju, da vidimo sta je sa karikama. . . . I mislim da nema potrebe da radis servis dok to ne sredis, posto kazes da si vec dosuo 4/5 litara ulja ti imas uvijek novo ulje u motoru. . .
-
da,motor je zreo za generalku,kompresiju prvo izmeris sto kaze GT, a mozes i da izvadis svecice i da vidis na njima(se nahvata) koliko ima sagorelog ulja
-
Videcu da obavim to u neko skorije vreme pa se javljam, hvala :)
-
Izmerena kompresija
sa leva na desno
9
8
8.5
10
na svecicama nema nista
-
Druze upravo gledam u Autodati pise kompresija od 10-15 bara za taj motor.
-
Rekli su mi da je za njega fabricki 9.3
-
Kako je merena kompresija, motor vruć ili hladan? Po pravilu se meri kada je motor hladan, ali svejedno ova kompresija nevalja što je različita po cilindrima. Nesme bit viša razlika od 0,5 bar po cilindru. Mislim da je se neko igrao sa tom kilometražom. Imam golfa mk3 sa nežnijim motorom 1.4 ima 230 000 sipa se lukoil 10/40 polusintetika i na 10 000 km netroši više od 0,5 l. Zreo je taj motor za otvaranje ako je već suv. Pa se onda donese odluka šta radit osveženje VS generalka.
-
Izmerena kompresija
sa leva na desno
9
8
8.5
10
na svecicama nema nista
ja mislim da je ovo ok i u granicama normale. nije nov jebiga i bez veze je kompresiju motora starog 20god za koji predpostavljam da nije radjen porediti sa kompresijom koju je imao 1993. god
-
Pa bezveze je i gledati mu kroz prste da troši 1l ulja na 1000 km. Ako sve ostalo izgleda pristojno, što je vrlo moguće za jednog vw starog 20 god.
-
Da je obrnuo milion pa ajde i ajde. . .
-
Pa bezveze je i gledati mu kroz prste da troši 1l ulja na 1000 km. Ako sve ostalo izgleda pristojno, što je vrlo moguće za jednog vw starog 20 god.
to je tacno.
-
Gumice ventila i voziii.
-
Bio je vruc (mozda malo mozda malo vise, nisam siguran) a inace uskoro ide redovan mali servis pa cu staviti mineralno ulje, on je bio na mineralnom pa je vracen na polu sintetiku od strane prethodnog vlasnika. Inace sam pricao sa prethodnim vlasnikom i kaze i on sam da ce verovatno da trosi najmanje duplo manje ulja nego sad.
-
Probaj sledeće:zamijeni gumice ventila kod majstora koji ima specijalni ključ gdje ne moraš skidati glavu motora,proces kratko traje ušteda je takodje,pa zatim provjeri potrosnju ulja.Mislim za tip vozila da su u pitanju samo gumice.
-
Videcu to da menjam kada budem radio mali servis posto se blizi
-
Ako ti auto trosi toliko ulja to mora da se primeti u voznji, mora da izbacuje plavicast dim.. promeni gumice ventila, jer u 90% slucajeva je to uzrok povecane potrosnje ulja kod ovih motora i eventualno ako si pri parama najbolje bi bilo da stavis i nove karike, tako ces biti miran izvesno vreme.
-
Hvala, potrudicu se da nadjem brzo resenje za te gumice kao sto Zeljko rece