VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Speedey Decembar 19, 2012, 09:12:39 posle podne
-
Pozz mahac drugari posto je moj stari sat ima problem sa kazaljkom temperature boodala kupio sam novi odnosno kupujem novi e sad mene zanima kako da na novom satu nastimam kilometrazu sa starog da li to mogu da uradim direktno tako da kad otvorim sad da rucno namjestim one brojcanike ili cu tim da slomim nekakav brojcanik ili zub i kako da to uradim ?
-
Lakse ti je da zamenis ceo sat.
-
Komlikovano je. Tj i nije toliko ali treba mnogo zivaca.
Lepo uzmes i otvoris oba sata polako, pazis plocu da ne pokidas negde.
Kad to odradis videces gde se skida leva polovina sata tj sam pokazivac km-brzine. I tako celo to sa sve prebacis u drugu tablu. Ili jos bolje varijanta iz nove table samo prebacis merac temperature ;)
Ako je ta nova tabla bolja tj da ima obrtaje, sat i slicno. Onda uzmi i prebaci deo za merenje tj pokazivanje brzine i kilometrazeis stare u novu tablu.
-
Hvala vam, uzecu onda samo prebaciti onaj mjerac temperature jer sam narucio istu onu bez obrtaja i sata jer mi je bila jeftinija lollol, jer nemam w izvod na alternatoru pa kad budem mjenjao alternator ide i nova tabla sa obrtajima wub do tada ova ce da dura mahac
-
Ne treba ti W izvod, mozes sa diodne ploce da izvuces signal za obrtaje.
-
A koji je motor u pitanju bese?
Ja mislim da sve dvojke vec imaju spremljeno za obrtaje. Kad je moja 1.3 C koja od opreme nema apsolutno nista.imala izvuceno vec i spremljeno samo da se ukljuci sat verovatno imaju i svi drugi.
-
Nemaju svi. Valeo alternatori uglavnom imaju a bosch nema svaki. Za 1.3 i ne mora da ima, tu se uzima sa bobine.
-
Djole ja sam pre nekoliko godina imo jednu zelju da ubacim obrtaje na golfa 2 dizela kupim tablu namontiram odem kod elektricara kaze nemoze mora da alternaror ima W izvod odem kod drugog majstora kaze moze trebami 5min da ti to sredim izvuce on struju sa alternatora al opet obrtaji ne rade kao kaze treba da vuce citavu instalaciju jer stari tip nema instalacju odem kod treceg mastora ovaj kaze treba ti samo alternator sa W izvodom a struja posoji fabricki ja popizdim i ostavim tako ko je sad od ovih majstora bio u pravu ?
Vidim da si napiso da moze da se izvuce i ako nema W izvod
-
Ako auto nije imao obrtomer onda nema ni instalaciju za njega. Treba jedan kabl da se izvuce od alternatora do sata i to je sva nauka a na diodnom mostu vec postoji mesto za obrtaje samo sto kod nekih alternatora tu vec ima buksna a kod nekih mora da se izvlaci.
-
E Hvala beer
-
Moj auto nije imao obrtomer.
Kupio sam sat i otisao kod majstora da mi preveze dzekove jer nisu bili isti.
Kad je prevezao i nakacio sat obrtomer je radio, nije izvlacio zicu.
-
Tako je isto bilo kod mene. Auto go skroz . Nije imao ni sat, upaljac, konzolu srednju lollol A samo sam ukljucio tablu sa obrtajima i odmah je sve radilo.
-
Kod mene je dizelas stara tipa sa dva dzeka, `86 godiste 1.6 dizel biggrin
-
Jel zna neko kako se moze to da izvuce sa alternatora a da bude sve ispravno i da ispravno pokazuje kao i da ima w izvod? koliko se sjecam alternator je boschov
-
A samo sam ukljucio tablu sa obrtajima i odmah je sve radilo.
Kod mene je dizelas stara tipa sa dva dzeka, `86 godiste 1.6 dizel biggrin
O dizelu smo pricali, stari tip instalacije. A postoji i mogucnost da je u proslosti menjan sat.
-
ne znam da li je mjenjan, to je cale iz njemacke uvezao ´98 i ima servisna knjiga, u njoj imaju servisi od `86 do `93 i od tada nema nista wacko mozda auto nije ni vozeno dosao je sa ja mislim 85000 ili manje km vise jer je auto vozila neka zena tako pise u onoj knjizi maria nzm kako se preziva nije ni bitno pa zbog toga ne vjerujem da je mjenjano.. a ovo za alternator kako se izvlaci ta zica? gdje se treba spojiti ?
-
Momci treba vam alternator od 1.6turbo dizel i imate buksnu na kojoj je urezano slovo W i samo sa njega dovedete do satica i to je to mahac
-
p.s kad budes uzimao tablu uzmi sa parcetom intalacije da nebi nesto pobrka mahac
-
Sa diodne ploce se izvlaci. Da imas isti takav sa izvodom mogao bi da uporedis samo, ovako moras kod elektricara.
-
dobro nista onda cu kod elektricara za to nema veze, nego kako cu da znam koja je boja zice za obrtaje? clap
-
Cini mi se crveno crna neznam nek me neko ispravi...e ovo ti trebas da radis http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f28/how-tachofy-your-mk-1-diesel-31515.html (http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f28/how-tachofy-your-mk-1-diesel-31515.html)
-
Crvena sa crnom linijom
-
Hvala svima biggrin
-
Pogledaj d ali kod alternatora imas takvu zicu da visi negde. Ako je nemas onda trazi u instalaciji izmedju table osiguraca i sata, mozda je tu povezana. U tom slucaju samo provuci zicu od alternatora i zakaci se na taj snop. Ako je ni tu nema zovi me da ti objasnim gde da je povezes. Pozdrav
-
Cini mi se crveno crna neznam nek me neko ispravi...e ovo ti trebas da radis http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f28/how-tachofy-your-mk-1-diesel-31515.html (http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f28/how-tachofy-your-mk-1-diesel-31515.html)
Ja se izvninjavam moderatorima na offu ali da ne otvaram novu temu samo nekoliko jos pitanja posto sam se stvarno navukao na ovo sada wub necu moci veceras da spavam lollol htio bih da pitam gledam sada ovo na ovom link znaci ja trebam samo ovo na alternatoru da odradim ne trebam da radim ono sa tablom posto cu da narucim od dizelasa sa dva dzeka znaci sve isto ? Da li ce tacno pokazivati obrtaje? I da li je sve isto kao na ovim slikama golf 1 sto se tice alternatora ko na golf 2?
-
.
-
ovde moze lock :)