VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: nikolaradocaj Decembar 18, 2012, 10:53:48 pre podne
-
Posto mi majstor kaze da je to boljka ovih motora interesuje me sta bih dobio ukoliko bi kupio novi separator? Da li to znaci da mi kondenz vise ne bi smrzavao i da ne bi imao problema ili bi opet, kada su temeprature u minusu, bilo sranja. ISto tako pusta mi ulje na dekli pa sam hteo da to sredim medjutim nema dihtunga koji se menja vec ide pasta. E sad meni kazu da kada se to radi motor mora da se razupci pa mi naravno odmah preporucuju da radim i veliki servis sa kaisevima. Cisto sam hteo da proverim da li je to istina (razupcivanje), i da li moram da radim ceo servis ili eventualno samo da zamenim zupcasti kais i spaner zupcastog?
Unapred hvala na odgovorima.
-
Na poklopcu motora "dekli" nema dihtunga, nego se to samo predihtuje diht pastom i meni je pustao ulje, a sto se tice razubcivanja nisam siguran, ali ja mislim da ne mora, mada je meni majstor skidao kaiseve, jer nije bio lepo uzupcen, pa je on kao nesto stelovao xD Inace ako vec imas malo km do velikog servisa uradi sve kad odjednom. Imas dva kaisa, dva spanera, dva rolera i pumpa za vodu oko 120e delovi + tu jos imas roler,kais i remenicu alternatora to vidi sa majstorom, ako mora da se menja, to ti je dodatnih 60-70e
-
Druze, gde da pogledam za delove i koje proizvodjace da jurim ? U Sopinvestu su mi rekli da su samo delovi za veliki servis 300 evra...
-
To sto ti curi ulje na deklu je isti uzrok kao i kod mene od zapusenog separatora. To mora da se zameni i bolje sto pre. Kod nas je separator dosta skup, kosta iz originala 10000 a moze se naci i za 9000 nije neka razlika ali sta da se radi. I meni su rekla dva majstora da mora da se razupci a jedan rece da ne mora kada se deklo skida :) samo delovi dodju 22000 za zupcenje plus ruke ali bi bilo pozeljno i cervo ibera da promenis posto ga je ulje sigurno dobro nagrizlo.
-
Pogledaj za delove u Autoline ili Euromotors oni su mi nekako najbolji i najpovoljniji ja kod njih kupujem, a sto se tice separatora nema tu leka koji god da stavis isto ce se desiti vremenom, a inace je pozeljno da se cisti pred svaku zimu.
-
Videcu jos sta da radim, separator sam siguran da cu naruciti od rodjaka preko video sam da na E-Bay-u kosta ispod 50 evra nov, a mozda na prolece preko njih narucim i ceo set za veliki servis moze da se nadje ispod 200 evra. Sad cu gledati sto manje da vozim auto...
-
Da li je to (uljni separator) ovaj deo:
http://www.ebay.de/itm/OLABSCHEIDER-Kurbelgehauseentluftung-fur-VW-GOLF-IV-1J1-/360476552800?pt=DE_Autoteile&hash=item53ee13ae60#ht_2231wt_1139 (http://www.ebay.de/itm/OLABSCHEIDER-Kurbelgehauseentluftung-fur-VW-GOLF-IV-1J1-/360476552800?pt=DE_Autoteile&hash=item53ee13ae60#ht_2231wt_1139)
-
jeste, to ti je separator
-
Ma nemoj bacati pare na nov uzmi potopi taj tvoj u vrelu vodu i sipaj neki odmascivac tako sam ja uradio i funkcionise biggrin, jer i kad kupis novi posle nekog vremena ce ti se ista stvar desiti.
-
Hmmm...znaci majstor me baronisao kada je rekao da je to plasticni deo koji unutra ima neke pregrade i te pregrade se sa vremenom pojedu/polome i onda mora da se stavlja nov...
@markobg
Jos kad bi znao gde je taj deo, a kamoli da ga skinem....:-)
-
Ne bleji unutra kiselina, nego ulje tako da ne verujem da se nesto pojede, a inace taj deo ti stoji tacno ispod usisne grane, prati crevo za iberlauf i nacices ga ;)
-
pojede jedino crevo ibera, moje se raspalo, tako reci dezintegrisalo lollol
-
Hvala vam svima na pomoci i savetima !
-
Dogovorio sam sa ortakom za vikend ce da dodje pa skidamo i probacemo da ga ocistimo pa javljam sta smo uradili...
-
Mali update...ocistio sam separator koliko sam mogao pa cu sad da pratim potrosnju ulja...
Danas sam probao jedan eksperiment koji mi je ranije predlozio clan "lid" (da vidim da li su mi otisle karike) , naime na nizbrdici sam ubrzao trecom do 4.000 obrtaja, pustio koci motorom i da padne na 3.000 obrtaja i onda mu zavalio gas do daske i rezultat nije bas bio dobar tacnije auto je cupao kao lood ali je iz auspuha izlazio beli dim/. Ne bas da je kuljao ali bogami i te kako primetno. Sada mene interesuje da li je to siguran znak da su karike u qrcu ili ne mora da znaci ????
-
Ipak ja ne verujem da su otisle karike, koliko ti auto trosi ulja na 1000 km ?
-
@markobg
Kako-kad, nekada mi za 1.000 km potrosi 2 deci, a jednom mi je na 600km potrosio skoro pola litre. Konstantno varira...
-
Ma tu su problem gumice ventila ne verujem da su karike stradale imam i ja isti problem sa gumicama, ali nebi da skidam glavu ipak fabrika je fabrika. dok ne pocne da duva ne diraj nista moj savet, a ulje mozes doliti nije to strasno
-
I ja mislim da je tako ipak na prolece ce morati dosta toga da se sredjuje. Hvala svima na savetima i sugestijama.
Over and out :-)
-
Imam jedno pitanje u vezi separatora. Radi se o istom motoru kao i u ovoj temi pa da nepravim novu.
Cistio sam EGR ventil. Ocistio upalio auto, malo je zadimio oko ventila pogledam auspuh a iz njega voda curi. Radio sam nocu na niskoj temperaturi pa je naj verovatnije kondez. Vodu negubi ulje negubi. Medjutim slucajno sam primetio da separator zui, kao relej kad ode. Kad ga isturiram prestane da zui. E sad pitanje. :D Dali je normalno da separator zui??? Hvala unapred!!!
-
@markobg
Kako-kad, nekada mi za 1.000 km potrosi 2 deci, a jednom mi je na 600km potrosio skoro pola litre. Konstantno varira...
Druze izmeri ti kompresju nije to bas mala potrosnja ulja.