VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: darko.su84 Decembar 16, 2012, 09:59:04 pre podne

Naslov: Saug-problem
Poruka od: darko.su84 Decembar 16, 2012, 09:59:04 pre podne
Dakle u pitanji je Passat B3 1.8 monopoint, drzi mi obrtaje bas jako dugo, tek kad se auto redovno zagreje i digne temperaturu onda padnu obrtaji. Sta moze biti problem?
Naslov: Odg: Saug-problem
Poruka od: darko.su84 Decembar 17, 2012, 04:19:15 posle podne
Kolika bi trebalo da je radna temperatura na ovom autu?
Naslov: Odg: Saug-problem
Poruka od: Lepi Decembar 17, 2012, 04:22:37 posle podne
Oko 90 stepeni.
Ali sve zavisi kad ti otvara prekidac za ventilstor.
Naslov: Odg: Saug-problem
Poruka od: darko.su84 Decembar 17, 2012, 04:30:27 posle podne
Meni po gradu drzi na 80 a kad izadjem van grada spusti skoro na 70, da li to znaci da je los termostat i da li to moze biti uzrok povecane potrosnje plina?
Naslov: Odg: Saug-problem
Poruka od: Lepi Decembar 17, 2012, 04:46:10 posle podne
80 je ok. To znaci da termostat pali na 80 ventilator.

A sto se tice vece potrosnji i 70 stepeni na otvorenom to nije nista cudno posto je zahladilo napolju.
Naslov: Odg: Saug-problem
Poruka od: darko.su84 Decembar 17, 2012, 04:53:49 posle podne
Da ali trosi jako puno, sa 500 din predjem 25 km, bio kod majstora promenili membrane u isparivacu, filter, pregledali kablove svecice, nastelovali paljenje, nastelovo gas preko one sonde i dalje ista situacija sa potrosnjom, preko 20 litara po gradu. (zapalicu ga)
Naslov: Odg: Saug-problem
Poruka od: pipe Decembar 18, 2012, 07:42:03 posle podne
Promjeni termostat jer nesmije nikako padat temperatura na otvorenom putu.Kada dođe do 90 tu mora i ostat.Uzmi Behr za taj sam čuo da  je kvalitetan.

Za potrošnju provjeri davač temperature na račvi od vode.
Naslov: Odg: Saug-problem
Poruka od: darko.su84 Decembar 18, 2012, 08:48:18 posle podne
Behr sam uzeo pa cu ga promeniti sutra, danas mi jedan drugi majstor malo nastelovao auto, imao je jako velik ler skoro na 2000 obrtaja je radio, bio je jako odvrnut onaj saraf na isparivacu. Da li je to mogao biti uzrok da je tako puno trosio?