VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: borko83 Februar 07, 2009, 12:55:00 pre podne
-
E konacno sam ugradio intercooler alealeee,koji sam sasvim slucajno nasao kod drugara na odpadu,u super je stanju i konacno sam probudio testeras ali onu u punom sjaju,e sad interesuje me koliko je stvarno stanje snage motora sada,posto ranije sam imao 51kw,a sad, u fabrickoj knjizi pise da sa intercoolerom ima 59kw,da li je moguce da ono cudo daje skoro 15 konja.
iskreno rekao bih da daje ali opet....
-
Kakvu razliku primecujes u voznji, dali si vise dobio na manjim ili vecim obrtajima?
-
Razlika je 10 konja, tvoj je verovatno od 70 a sa ic-om je 80, tj. 79 ;)
Ne verujem da si dobio tu razliku jer nije ista ni turbina na ova 2 motora. Ali si u svakom slucaju dobio mnogo "tecniji" motor na visim obrtajima, manje dimi verovatno...?
I mislim da se turbo rupa malo povecala sad. Gde si ga postavio? Iskreno ja imam fabricki i on je mnogo lose postavljen, mada je veliki i nema bas puno mesta kako drugacije da se uglavi jbg...
-
Pazi on je fabricki sa golfa II ,tako da nikakve modifikacija nisam pravio samo sam ga stavio i prisrafio,rece mi ovaj majstor sto mi je nabacivao IC da je moj vec bio sa IC ali da je iz nekog razloga macen,najverovatnije da je bio probijen hladnjak,valjda je vidjeo po mom modelu turbine,ebem li ga neznam.
Sto se tice auta,znaci nemogu da ga poznam ,razlika je nenormalna,znaci kao da sam dodao jos jedan cilindar,i na 1200 rpm se oseca ogroman potisak,a tek iznad 3000rpm je clap znaci bukvalno puni 5000rpm kao nenormalan,dok ranije nisam mogao preko 4000 rpm pa taman da ga zapalim,u brdu turbina puni konstantno do maxinuma,ubrzanje je skoro dva puta bolje.od 0 do 180 km_h je prosto zadivljujuce,ranije nisam mogao da izvucem preko 155 km)h cak ni na blagoj nizbrdici.ma jednostavno fenomenalno.
danas sam se malo raspitivao,kaze mi vecina majstora da sa IC-om ni motoru ni turbini nema smrtti,znaci hladno ulje konstantno,nemoze da se pregrije ni glava motora ni kuciste turbine,kazu da bukvalno mozes da ga vozis kao nenormalan i nemozes da ga pregrijes jer sve sto brze ides on sve vise hladnog vazduha uvlaci i sve bolje hladi te dijelove.nadam se da su u pravu posto ga vec dva dana kidam kao nenormalan,kao malo dijete kad dobije igracku batine.postavicu ovih dana slicice kako stoji IC ispod haube.A sto se tice dima gotovo da ga i nema,veca snaga se oseca na svim obrtajima ,ali se ipak turbo rupa povecala, ali zato je 5000 rpm mnoooogooo bolje nego ranijih 4000 rpm
pozzzzzzz
-
Koliko te je kostalo sa turbinom i majstorom?
-
Ako imas vodeno hladjenje turbine, onda je bio intercooler.
-
Turbina je moja,remontovao sam je,to je kostalo ravno 200e,intercooler sa ugradnjom je bio 35 e-stim sto je to cijena za mene jer smo poznanici,inace je 70 e-crijeva+hladnjak+ugradnja
E Turbo,kod golfa II, makar kod mene, nije vodeno hladjenje turbine,to je na novijim vozilima sistem air-water-air.kod golfova II intercooler radi na principu ait-air.to sam tumacio sa interneta o coolerima u golfu II.Vec na nekim modelima golfa III se primenjuje noviji tip IC sa vodenim hladjenjem.Hladnjak IC kod Golfa II je samo i samo za vazduh jer nema celije za zadrzavanja vode,a glerdao sam Passatov IC i derasticno se razlikuje od mog.
-
Kod mog druga na mk2 '91. fabricki TD Intercooler ima vodeno hladjenje turbine. A moze nam Madison reci da li ima na njegovom.
-
E veruj mi da nemam pojma toliko ima vrsta IC da ni sam neznam,uglavnom zanm da je ovaj tip IC koji je kod mene radi na principu hladnog vazduha,a skinuo sam ga sa Golfa II koji je isto bio iz 92 god samo sto je bio stranac,turbina mu je bila identicna mojoj,znaci vazdusno hladjenje,a znam da ima i IC sa vodom ali mislio sam da je samo to na novijim tipovima vozila.
-
Ma isti je IC kod svih dvojki, a taj motor je ubacivan od 04.1989. do 10.1991.
-
I posle mene pitaju zasto brzo vozim bonk Ozbiljno, vecina ljudi se iznenadi kako auto dobro ide, samo se pazi visokih obrtaja, kostace te karika jednom godishnje ako mnogo cesto jurish 5000 obrtaja bleh biggrin
Koja ti je oznaka motora? SB i JR su bili sa ic-om tako da ako je jedna od ta 2 onda si sigurno imao fabricki ic ;)
E iskreno da vam kazem mislim da nema vodeno hladjenje, ali nisam siguran jer nisam bas zagledao...
A na koliko si km remontovao turbinu..?
-
Pogrijesio si, bili su SB i RA, a JR je turbo 51kW. Kod ovog prijatelja je SB.
-
A daaa...evo da preduhitrim Rogija sa komentarem, "da, ponovo sam pijan" bleh lollol
I moj je SB...
-
pogledacu oznaku motora,pa cu postaviti,mada sto kaze madison kod svih mk2 TD je isti intercooler,a turbinu sam remontovao na 254000km,odradio sam to u Uzicu u turbo servisu,oni su jedini u Srbiji ovlasceni za remont ,,kkk,, turbina,dobije se garancija na 1 god,deklaracija..stvarno su extra
-
Kakav je u
-
pa iskreno prosao me merak vise da ludujem lollol ,ponovo vozim kao penzos do 180 km/h,:)ima vise dobrih stvari a to je da i posle duzeg drzanja na 130-140 km/h uz blage uzvisice temp je i dalje na 90C,dooooosta brze ubrzava, i mnogo je jaci prvi potisak turbo punjaca,znaci osjeca se drasticnije,malo trpi kicma ali to je i poenta clap clap,a za slike se izvinjavam postavljam ih koliko sjutra :)
-
E a sta mislite o ugradnji turbine i intercoolera u obicnog golfa 2? Da li se isplati i koliko bi kostalo?
-
ako mislis na obicnog 1.6 D, nema sanse!,glava nije projektovana da izdrzi pritisak turbo punjaca,a ni ne funkcionisu ni motori isto,jer je kod turbo diesela uradjen dugaciji sistem pozmazivanja cilindara,klipovi nisu isti,radilica, izduvna grana,,jednostavno TD motori su radjeni da mogu da izdrze mnogo vecu kompresiju i mnogo vece napore,jednostavnije je da uzmes td motor i ubacis IC i to je cijela prica.
-
Aha. A ne bi ja menjao motor jer sam ovaj sredio pa mi zao :rolleyes:. Za koliko para moze da se nadje taj motor td i koliko kosta ugradnja?
-
I kod mene je obicni dizel tako da i ja razmisljam o tom poduhvatu.I jos kod nas je motor potrosni materijal,ne pise se broj u saobracajnu ;) .Kod nas je ovakva situacija : tdi 1.6 kompletan sa svim agregatima je oko 700e,a 1.6td se moze naci za 350e.Mi uzimamo za promjenu motora 50e minimum.Medjutim nije ti isti gladnjak,nije ti isti auspuh to ti sve vuce pare u nedogled.Ne znam za tebe ali kod mene je jedna dilema,ipak to su stara auta isplati li se to raditi...
-
Pa bas to, staro auto a i neplaniram bas dugo da ga vozim. Neisplati se to, bar po meni, ako je toliko para.
-
E ovako da pitam posto imam isto golfa 2 GTD 1987 god.Naime motor poceo da tosi ulje,ne znam sta se desava...Kad ga otvorim dimi ali nista preterano.Turbina u voznji cini mi se da krece da radi oko 3000 obr.do duse tad je cujem da radi.Pocinje da zuji sve jace i jace kako povecavam broj obrtaja.
Ventilator na hladnjak se ukljucuje cim predjem nekih 5,6 km zavisi od terena.moja kuca se nalazi na vrh brda(doduse odlican je).U zimskim uslovima ventilator se ne ukljucuje ali sad u letnjim veoma cesto radi.E sad ulje trosi dosta cak 1l castrol ulja na nekih 150 km.E sad kako se ponasa turbina koja je za remont,ili je ipak to sve do motora?I da li ja mogu na neki nacin proveriti da li je to do turbine?
Nemam Intercooler!
Unapred hvala biggrin
-
koje ti je CASTROL ulje,ako si sipao sinteticko ili poluisinteticko onda hoce da trosi nenormalno jer je to ulje rijetko,ako si sipao tako nesto vadi odmah i sipaj 15-40w,najlakse ces da provjeris kakva ti je turbina ako skines crijevo za vazduh koje ide do nlje i sa UGASENIM autom napipaj propeler na turbini i mrdni ga gore dolje i vidi da li ima lufta,ako ima onda je zrela za remont,ali ako nikada nije remontovana onda je sigurno stasala za remont,a sto se tice temp normalno je u ljetnjim uslovima da ide malo vise,ali ako ti isuvise pali ventilator onda ili nisi stavio termostat i koji je odgovarajuci za taj motor pa pali suvise rano ventilator da bi spustio temp koja nije ,,prirodna,,za taj motor,ali ako je to po standardima :) onda ti se smesi jedno osvezavanje motora.
-
Hvala na lepom i preciznom odgovoru,probacu su :rolleyes:tra sa tim da vidim sta je u pitanju...A da ulje koje koristim je 15-40 kastrol...
-
e ako je ulje 15-40 onda mislim da je vec motor za neko malo psvezenje,karike,ventili itd,a usput i turbinu remontujes. :)pozz
-
evo i slika intercoolera
IMG]http://i430.photobucket.com/albums/qq26/borko83/Image384.jpg[/IMG]
(http://i430.photobucket.com/albums/qq26/borko83/Image385.jpg)
-
E ovako da pitam posto imam isto golfa 2 GTD 1987 god.Naime motor poceo da tosi ulje,ne znam sta se desava...Kad ga otvorim dimi ali nista preterano.Turbina u voznji cini mi se da krece da radi oko 3000 obr.do duse tad je cujem da radi.Pocinje da zuji sve jace i jace kako povecavam broj obrtaja.
Ventilator na hladnjak se ukljucuje cim predjem nekih 5,6 km zavisi od terena.moja kuca se nalazi na vrh brda(doduse odlican je).U zimskim uslovima ventilator se ne ukljucuje ali sad u letnjim veoma cesto radi.E sad ulje trosi dosta cak 1l castrol ulja na nekih 150 km.E sad kako se ponasa turbina koja je za remont,ili je ipak to sve do motora?I da li ja mogu na neki nacin proveriti da li je to do turbine?
Nemam Intercooler!
Unapred hvala biggrin
I ja imam isti problem sa mojim autom,proverio sam turbinu po Borkovom uputstvu i cini mi se da je sve uredu.Majstor takodje kaze da je sve ok sa turbinom i da probam da nabavim i promenim crevo koje povezuje turbinu sa karterom.Sta vi ljudi mislite o tome,svaki savet je dobrodosao??? :huh:
I da,gde bi mogao da nabavim to crevo u Bg-u(izvinjavam se za off,ali ovde sam naleteo na isti problem pa nisam hteo da otvaram novu temu :rolleyes:).Hvala unapred
-
Kod mene je Ra motor i ima fabricki IC i turbina je KKK vodeno hladjena, a sto se tice modele bez IC koliko ja znam em sto imaju oko 10 konja manje slabija ime je turbina tj manji je nadprtisak punjena i nije vodeno hladjena. Samo sto ja kod sebe imam IC od lancije koji stoji ispred velikog hladnjaka a iza maske tako da ima dobar dotok hladnog vazduha. A to sto su ti pricali majstori da sa IC ne moze da prolupa motor i turbo to se nebih slozio.
-
Pomoc neka ljudi..... :rolleyes:
-
druze rodjeni kakva ti je ovo bos pumpa imamo isti motor a moja je drugacija? blink
ja sam planirao da ugradim ic kao ovaj sto si ti stavio samo sam odustao jer mi je mnogo ljudi reklo da to ne radim!... jeli se to moze odraditi na svaki TD motor?
-
imas bugarski filter goriva lollol to sam spazio bonk
-
Bosch pumpu je isto zamenio, ja imam ovakvu fabricki.
@kboy
Ako ti motor trosi ulje to ne bi trebalo da ima nikakve veze sa tim crevom sto si objasnio, osim ukoliko nije vidljivo napuklo, tj. ako se ne vidi da iz njega curi ulje.
To sto ti trosi ulje moze da bude do turbine lose, i do loseg motora. Ako ti izlazi jako crn dim kada pri radu otvoris cep za ulje, onda je verovatno motor. ;)
-
ako sumnjas na turbinu , skini crevo koje ide od turbine do usisne grane i ako ima ulja onda je zrela za remont...
a svaki GTD fabricki ima intercooler...
-
Nema svaki GTD fabricki interkuler ;)
-
Nema svaki GTD fabricki interkuler ;)
+1
Šta god radio moj predlog ti je da izbaciš turbinu i intercooler i voziš običnog dizela-ako ti nije do KS motora. alealeee
-
Da izbaci turbinu?! To jedino ako je turbina skroz pukla i covek nema za remont. U suprotnom nema nijedan razuman razlog da to uradi.
Ako mu nije do ks-a onda neka vozi biciklu najbolje, kakva bre snaga, pa najjaci dizel motor u dvojci ima 80 konja, u danasnje vreme, to je ispod proseka... wacko
-
A koliko bi kostao remont turbine????
Hvala vam ljudi na ovim odgovorima taman pomislio da cete me iskulirati biggrin
-
Zavisi u koliko losem je stanju, neki prosek je 300e za mk2, moze malo manje, a moze i vise od toga, ne znas dok je ne otvoris. ;)
-
250 sigurno ako ne i jace
-
Auuuu izginusmo.... boodala Hvala jos jednom na odgovorima beer
-
jbt. msm da je malo mnogo.. boodala a polovne koliko su? kad je vec rec o tome, da pitam...
-
ja sam skoro menjao turbo posto mi pocela da guta ulje, nasao sam polovnu za ekstra male pare 120 eura i lik mi garantovao da je u perfektnom stanju inace moja je sa vodenim hladjenjem, a krecu se sigurno oko 200 i jace ali i to je macka u dzaku ko zna koliko je presla i kakava je, a to tek saznas kad je namontiras i predjes sa njom bar 1000 km, a iskreno ja nesto ne verujem nasim turbo serviserima posto par ortaka koji su remontovali su vracali po 2 do 3 puta nazad da im ponovo rade posto im je i dalje gutala ulje.
-
ahahahahah,posteno sam se ismijao oko neki stvari boodala
samo da kazem da turbo motori imaju manji odnos kompresije od
obicni d motora,ostalo mi se neda pojasnjavati,
a saltati g2 td na 5000rpm neprocjenjivo lollol
-
@kboy
Ako ti motor trosi ulje to ne bi trebalo da ima nikakve veze sa tim crevom sto si objasnio, osim ukoliko nije vidljivo napuklo, tj. ako se ne vidi da iz njega curi ulje.
To sto ti trosi ulje moze da bude do turbine lose, i do loseg motora. Ako ti izlazi jako crn dim kada pri radu otvoris cep za ulje, onda je verovatno motor. ;)
Probao ovo danas,dim nije nista posebno crn dim.Znaci ipak je turbina... badmood boodala angry2
-
ne budi tako siguran.... sve treba dobro ispitati....
-
a saltati g2 td na 5000rpm neprocjenjivo lollol
Bolje reci ludost... boodala
-
(http://i430.photobucket.com/albums/qq26/borko83/Image385.jpg)
Skini to njesra od pecurke i stavi mu originalni filter i OBAVEZNO da uzima vazduh iza krila...
Inace ti je sav trud sa IC uzaludan . . .
-
@mladen 3103 turbo motori imaju manji odnos kompresije od D dizela
Ne znam za ostale motore, ali motori 1.6d i td imaju isti stepen kompresije koji je 23:1
-
kad je već priča o stepenu kompresije. Koliki je stepen kompresije u BAR-ima na golfu 1.6 diesel cilindar razbušen na II specialu. coilleo2tj
-
Postoji kompresija koju pravi cilindar i ona se meri u barima, a stepen ili odnos kompresije je nesto drugo. To je razlika izmedju prostora koji se pravi izmedju glave i cela klipa kada je klip u gornjoj mrtvoj tacki i prostora izmedju glave i klipa kada je klip u donjoj mrtvoj tacki. Kod 1.6d td je 23 puta veci prostor koji se pravi u DMT od prostora kada je u GMT, zato se i pise 23:1.
A to kolika je kompresija na 1.6d na drugoj specijali, merio sam kod mene na nekih mozda 20000 od generalne i bila 24 bara na svim cilindirma. Blok je na drugoj specijali. mahac
-
ok. hvala na odgovoru. B)
-
slazem se sa pimbeTOM lollol u vezi pecurke.. ne treba ti to ;) prikaci to za obican filter :D
Kboy
motor ako ti nije do sada radjen verovatnoooooo je previse zreo za isto ;) A sto se tice turbine... moze se i bez nje ;) nije frka veruj mi biggrin
-
Друже па није интеркулер Божије слово па да ауто гањаш преко 5к обртаја и при том тврдиш да што брже возиш он боље хлади уље и при том боље иде па није то перпетуум мобиле,ипак је то ауто од својих 20 и кусур.Мој савет ти је кад си већ уложио у ИК да скроз заборавиш на њега и возиш га као и пре кад није постојао,да убрзава то стоји али оптимално то користи.
-
Ljudi, je l' vidite vi datum? To je pisano 2009 god, decko je verovatno bio malo odusevljen performansama u pocetku, pa ga je stiskao do kraja. Ne verujem da pri svakodnevnoj voznji salta uvek na 5k. Slazem se da je to cista ludost, i da interkuler nije ponovo izmisljena vruca voda, pogotovu ako turbina ostaje ista. O hladjenju da ne pricam...
A koliko znam on je taj motor izbacio, i ubacio 1,9 td... big_boss beer
-
ljudi sta mi sve treba da ubacim IC na mog golfica? crev, hladnjak i sta jos?
i da li je moguce spakovati IC msm hladnjak ic-a sa bilo kog auta samo creva (cevi) da nadjem odgovarajuca? :huh:
-
kod mene je spakovan neki ic navodno od lancije ili fiata mada nisam siguran pise na njemu W Gemany i stavio sam ga ispred velikog hladnjaka.
Mada mi dovodna cev do usisne grane mnogo dugacka pa je i turbo rupu malo vecu, mada imam u planu da to prepravim pa cu da vidim dali ce da se smanji rupa. a mislim samo da ti trebaju creva ili cevi, IC i selne mad moguce da ces morati lulu na usisnoj grani da zamenis ta stavis od TD sa IC posto je ulaz sa desne strane a kod obicnog td-a sa leve ako me razumes.
-
da li lulu mogu samo da okrenem?
jesu li bolje cevi od prohroma? posto sam vid da je clan Noke radio od prohroma a i ti si...
-
lulu ne mozes da okrenes ali ja ti predlazem tj. ja imam to u planu da prevarim lulu da je okrenem da gleda na bos pumpu i direktno crevo da ide ka ic a ne da zaobilazi motor tako da moj ti je savet prepravi je da bude sto kraci pu kad vec radis sve, a moja cev nije od prokrona mislim da je aluminizirana.
-
Coxi evo ovako odprilike na brzinu sam nacrtao hahahahahahahahaah
ovo crveno tu negde iseces lulu i zavaris da ti ulaz dodje odprilike na ovo zeleno a to zeleno da ti bude cev koja ce da ide do ic lollol
sorry sa kvalitet slike biggrin
(http://img36.imageshack.us/img36/654/dsc07395prepravka.jpg)
-
Hallo dječaci turbine na 1,6TD i na 1,6TD intercooler nisu iste! Tako kad staviš IC na običnog TD dobiješ rupu u snazi i na TD IC je turbina hlađena vodom. pop1
-
znam druze da nisu iste... zato i pitam moze li? zasto ne moze itd?
-
Ljudi misle staviš intercooler i dobiješ avion! Đaba intercooler,ako je turbo slab. Ako imaš vodom hlađenu turbinu,pokušaj negdje nači intercooler od BMW-a E46 320D.
-
nemam turbinu sa vodenim hladjenjem... imam onu malu od 4kw..
zato sam i pitao da li moze na nju IC????
-
Ja sam stavio ic na k14 turbinu (od 44kw),i ta turbina nije "mala" jer gura isti pritisak kao ona garreett na 51kw samo sto je k14 po meni mnogo startnija.Nisam dobio nikakvu razliku na turbo rupu sa ic-om,dobio sam samo malo snage na vece obrtaje i dim mi je duplo smanjen sa auspuha.Druga stvar sa turbinom,postavio sam na mojega golfa turbinu sa vodenim hladjenjem od gtd-ic posto sam slusao razne teorije kako je na nju brzi auto i tako to.Nije mi stojala 10 dana na auto jer mi je bio sporiji nego na k14,tako da sam vratio k14 i sad sam miran.Ovo sto pricam to je iz licnog iskustva i tako se mene pokazalo (imas vise o svemu u mojoj temi "ugradjivanje turbine u 1.6d").Ne mora da znaci da ce tako nekome drugo tako da bude.
-
Kod mene je kkk-k14 i fabricka je turbina tj. motor mi je fabricki sa IC znaci 59kw i turbina je vodeno hladjena, i imao sam i garrett t2 vodeno hladjen i bolja je kkk bolje puni na nizim obrtajima a i na visim u principu po meni dosta bolja turbina.
@Dynamite koja ti je to k14 od 44kw? a koju si ti to stavio Fabricku od GTD IC?
-
Dynamite nesto si pobrkao, kkk k14 je turbina koja je isla na fabricki sa ic-om, konkretno ja je imam. ;)
-
@Madison
nije on pogresio i kod mene je na golfu (44kw) kkk-k14 licno sam se uverio imam i sliku, postavicu veceras. . .
-
Ja sam kkk k14 skinuo sa td od 44kw a od gtd sa ic sam stavljao garrett t2,imam je jos na prodaju je :P. K14 sa ic-om ima vodeno hladjenje a na td nema vodeno hladjenje.
-
ma samo nabudzite turbinu od motora 51kw i kuler,
evo sta se na kraju dobije,uspjelo mom kolegi lollol
http://www.youtube.com/watch?v=REkhjaj978E
-
interesuje me da li mogu da ugradim IC, imam golf 2 TD oznaka 1.9E 1600 kubika 51 kw.ne razumem se nesto mnogo oko mehanike pa ako bi mogo neko da mi kaze da li moze i sta i kako treba da se uradi?
-
Treba ti ic,nosaci ic-a i usmerivaci vazduha za ic,creva,sajla kvacila i dobra volja,jer mozes sam da ugradis. alealeee
Skines par slika sa neta,vidis kako stoji i turis ga. biggrin
Ovako je bilo kod mene.
(http://img705.imageshack.us/img705/4972/03012010002.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/705/03012010002.jpg/)
-
ok hvala ti, ne verujem da cu uspeti to sam da uradim pa cu potraziti pomoc nekog mehanicara.ako neko zna nekog mehanicara iz nisa da zna da ugradjuje IC neka napise.
-
interesuje me da li mogu da ugradim IC, imam golf 2 TD oznaka 1.9E 1600 kubika 51 kw.ne razumem se nesto mnogo oko mehanike pa ako bi mogo neko da mi kaze da li moze i sta i kako treba da se uradi?
Ništa ne diraj,sipaj naftu i vozi! Bacanje para za ništa,jer motor ima xxx xxx kilometara i nije u cvijetu mladosti pa da nešto buđiš po njemu,a dobiješ 2,5ks.