VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Dado_apatin Decembar 12, 2012, 02:42:17 pre podne
-
Imam problem sa visokom temperaturom u golfu 2 1.6d. Pocelo je da zeza pre oko mesec dana. U pocetku nisam primecivao da se jako greje, jer nisam isao na duge relacije, dodje kazaljka do pola i taman ga ugasim. E sad menjao sam antifriz i vodu u sistemu. kad sam skinuo donje crevo sva tecnost je iscurila odmah(svih 6l), a nisam ni palio auto niti grejao, odmah je iscurila. Nakon toga sam isao na relaciju od 20km, i ugrejao se jako(Prikazano dole na slici), Gornje crevo na hladnjaku je vruce, donje hladno skroz. A ne pali mi ni ventilator a on je ispravan proverio sam. Sad me interesuje sta je u pitanju da li je termostat? ili nesto drugo? Imam termostat ispravan za njega promenecu ga ako je on u pitanju, ali na tom termostatu pise da otvara na 80stepeni, i imam jedan termoprekidac on pali ventilator na 82stepena. Da li je to ok? Hvala.
http://postimage.org/image/bogffpmg7/ (http://postimage.org/image/bogffpmg7/)
-
Pa po tome sto si opisao nije otvorio termostat,moguce da je do njega.
-
imas dve varijante .nisi ozracio kako treba ili je zaglavio termostat.upali i cekaj da digne temper.pipni donje crevo tali je vruce ako je hladno a ozracio si dobro menjaj term.imas na racvi davac izvadi njega daozracis sistem, polako dok motor radi ozracuj po malo.
-
dok ti ne otvori termostat ne moze ti ni veltilator upaliti.Uradi ovo gore sto su ti rekli ako je donje crevo hladno zaglavio je termostat ako je ono vruce onda ti je otisao termo davc (prekidac) na hladnjaku.
-
Golf 2 i zračenje, ne ide to zajedno. Upali ga, ako ti predje opet preko pola, a donje crijevo hladno, skidaj termostat, ako bude vruće, mjenjaj termoprekidač/pregledaj osigurače/konektore pored akumulatora, znaju oksidirat.
-
samo ti to lepo ozraci da nema vazdusni cep negde ,pa onda skidaj termostat ,ako ne isteras vazduh mozes menjati sta god hoces nece da sastavi krug,kako moze da nema veze ,a zna se da ti motori imaju teze ozracivanje pogotovo kad covek nezna pa ga par puta nabije u crveno i da ne naklapam sta vise.nekazem da nije termoprekidac, samo treba proveriti redom,postoje vec ispusto tecnost veca je verovatnoca vazduh.
-
Dobro onda, nek ga pusti da radi i zrači ga, a kad mu iskrivi glavu i probije dihtung zbog velike temp, onda ce znat da je ozracen, al u pravom smislu rijeci.
-
samo ti to lepo ozraci da nema vazdusni cep negde ,pa onda skidaj termostat ,ako ne isteras vazduh mozes menjati sta god hoces nece da sastavi krug,kako moze da nema veze ,a zna se da ti motori imaju teze ozracivanje pogotovo
boga ti kako se to ispusta vazduh na golfu i ko te je to slagao da vw ima problema sa ozracivanjem?
-
Termostat te zeza po tvom pisanju!
-
ispustase tako sto vi pojedini majstori raspalite po gasu pa kad zajebete stvar plasirate pricu kako je crkla glava.sigurno dace da ga upali i da ozraci ,pa ako je lud za toliko da ne prati temperaturu nek iskrivi glavu.nekazem da nije termostat u pitanj samo sam rekao da moze i vazduh da zeza.gedora ne brini nisam ti ja konkurencija jer ja ne radim to u tvom stilu .cak sta vise me tvoji komentari ne zanimaju osim ako se na mene ne odnose ,a od sada ni to necu komentarisati. B)
-
Dejane, aj nam objasni kako se ozracuje sistem na mk1,2, 3. . . Gdje se ispusta vazduh i tako to. ..
-
Termostat radi, stavio sam ga na pec u vrucu vodu i pusta. Ispravan je. termo prekidac radi, probao.... Pali ventilator, i sve lepo... Ali mi je problem sto mi digne temperaturu na satu, a on je izgleda samo dobio radnu kad se ne pali ventilator. Nije mi jasno....
-
Idi negde u servis i proveri laserski kolika ti je temperatura motora,mozda laze skala temperature,tj mozda ti je otisao davac sto salje signal na sat od temperature,ako ti termostat otvara i ventilator radi.Meni je poceo da pokazuje manju temperaturu nego sto jeste,imao sam sam isti samo obrnut problem kao ti,zamenio sam davac sto salje signal na skalu od temperature,i sada sve super radi.
-
objasnio sam.neki imaju cep sa snalom pored davaca pa je zgodno tu .koji nemaju popusti se selna na crevu pa na crevo gorjne sto ide iz hladnjaka.zelim da pomoognem samo.
-
Jesi li okrenuo polugu za grejanje u kabili u najtopliji polozaj, kada si menjao antifriz i ozracivao sistem? tesko kod golfa moze da se desi da ostane vazdusni cep, ali ne treba se igrati. Mislim da je kod tebe termostat problem. Imao sam ja Audi 80 sa istim tim motorom i isto kao sto pricas se i meni desavalo, problem je bio termostat.
Ispusti sav antifriz. Posto je relativno nov nemoj ga menjati, nego poturi neku posudu ispod donjeg creva od hladnjaka i neka iscuri u nju. I skini lulicu na pumpi za vodu, cime ces otvoriti kuciste termostata i zameni isti. Nije on toliko skup da bi razmisljao. Drugo zima je. Da te izda nedge kada ti je najpotrebniji auto, a tako malo kosta, nije vredno.Taj termostat je maksimalno 700 dinara. Zasto da se igras za toliko? Pazid a postavis lepo gumicu oko temostata, namazi deo lulice koji leze na pumpu sa malo diht mase za svaki slucaj i zavrni je. Pa sacekaj malo da se osusi i vrati crevo na nju i zavrni selnu.
NEMOJ SLUCAJNO DA SE ZA..BES PA DA ISTUSTIS ANTIFRIZ DOK JE MOTOR VRUC! Znaci kad skines donje crevo hladnjaka, motor da bude hladan.
Kad sve to uradis... Fino naspi antifriz u cantru do maksimuma, Cep ne zavrci na cantru. I za svaki slucaj odvrnu termodavac na glavi koji se nalazi na racvi da bi kroz njega izlazio vazduh, radi boljeg ozracivanja. Upali golfa i cekaj da se zagreje na radnu temperaturu, da otvori termostat, upali se ventilator i tada ce nivo antifriza u cantri da padne, a ti ga dolivaj do maksimuma oznacenog na cantri. Dolivaj ga dokle god pada. Kad ne bude vise padao...Zavrni termodavac na racvi i zatvori cep na cantri.
-
. I za svaki slucaj odvrnu termodavac na glavi koji se nalazi na racvi da bi kroz njega izlazio vazduh, radi boljeg ozracivanja. Upali golfa i cekaj da se zagreje na radnu temperaturu, da otvori termostat, upali se ventilator i tada ce nivo antifriza u cantri da padne, a ti ga dolivaj do maksimuma oznacenog na cantri. Dolivaj ga dokle god pada. Kad ne bude vise padao...Zavrni termodavac na racvi i zatvori cep na cantri.
[/quote]
I kako mislis da upali motor sa odvrnutim davacem?. To voda nece da curi, il sam nesto propustio ?
-
Nece cureti voda, mozda nesto malo. Taj davac je na visokoj tacki. Cini mi se bar malo visoj od one gde je najvisi nivo vode u glavi. Ali bolje i malo vode da icuri, nego da ostane vazduha u sistemu. Jeftinije je. Ne moze da ne iscuri nista, ali nece iscureti ni jedna casa za jugurt koji kupis u pekari uz burek. biggrin
Mada ja nikad nisam taj termodavac odvrtao. Uvek samo cep od cantre za antifriz. Nego mi je dao ideju ovaj momak gore koji je to napisao, da bi tako sistem mogao bolje da se ozraci.
Mada sada nesto ponovo razmisljam, bolje ga je ne odvrtati. Jer ce tecnost u cantri mozda biti na visoj tacki pa ce cureti. Nema potrebe. Bice sasvim dovoljno i da ostane odvrnut samo cep od cantre za antifriz. A i manje za..bancije. Nema potrebe za odvrtanjem temodavaca sa racve na glavi. Ja sam uvek samo taj cep od cantre za antifriz drzao otvoren i nikad problem.
-
ispustase tako sto vi pojedini majstori raspalite po gasu pa kad zajebete stvar plasirate pricu kako je crkla glava.sigurno dace da ga upali i da ozraci ,pa ako je lud za toliko da ne prati temperaturu nek iskrivi glavu.nekazem da nije termostat u pitanj samo sam rekao da moze i vazduh da zeza.gedora ne brini nisam ti ja konkurencija jer ja ne radim to u tvom stilu .cak sta vise me tvoji komentari ne zanimaju osim ako se na mene ne odnose ,a od sada ni to necu komentarisati. B)
a u kom to ti stilu radis?
ko to raspali po gasu?
kome si ti konkurencija?
za sta ti sebe smatras? za pametnog?
ja mislim da si GLUP!
vw mk1, mk2 mk3, mk4, mk5, kmk6, pasat1,2,3,4,5,5,5 6, 7,
kao i svi ostali vw i audiji se ne ozracuju nego to sistem poreko preliva obavlja sam. taj sistem je i napravljen zbog takvih kao sto si ti. znaci naspi vode do pola boce i nista ne diraj.
nahrani kerove i nista ne diraj.
citat:
"gedora ne brini nisam ti ja konkurencija jer ja ne radim to u tvom stilu"
u kom stilu? koji je tvoj stil?
nemoj da lajes, kontrolisi se pametnije ti je.
-
Sad će Nino da me nagrdi.. jedan majstor mi je rekao da može topla tečnost da se sipa i onda termostat otvori pa rashladna tečnost može da siđe do donjeg creva i tako napuni hladnjak i ceo sistem.
Meni se par puta dešavalo da ne mogu svu tečnost da sipam u motor dok malo ne podigne radnu temperaturu i onda stane sve
-
Kad namestis termostat i creva proveri da li svi sve lepo namestio i stegao.
Sipaj tecnost do maksimuma na boci.
Upali auto i grejanje stavi na toplo.
Kako nivo vode u boci opada ti dolivaj tecnost.
Kad nivo prestane da opada pusti auto neka radi i da upali ventilator.
Zatvori bocu.
Ujutru pre prvog paljenja proveri nivo.
Ako treba dodaj tecnost do maksimuma i nista ne diraj.
-
ispustase tako sto vi pojedini majstori raspalite po gasu pa kad zajebete stvar plasirate pricu kako je crkla glava.sigurno dace da ga upali i da ozraci ,pa ako je lud za toliko da ne prati temperaturu nek iskrivi glavu.nekazem da nije termostat u pitanj samo sam rekao da moze i vazduh da zeza.gedora ne brini nisam ti ja konkurencija jer ja ne radim to u tvom stilu .cak sta vise me tvoji komentari ne zanimaju osim ako se na mene ne odnose ,a od sada ni to necu komentarisati. B)
a u kom to ti stilu radis?
ko to raspali po gasu?
kome si ti konkurencija?
za sta ti sebe smatras? za pametnog?
ja mislim da si GLUP!
vw mk1, mk2 mk3, mk4, mk5, kmk6, pasat1,2,3,4,5,5,5 6, 7,
kao i svi ostali vw i audiji se ne ozracuju nego to sistem poreko preliva obavlja sam. taj sistem je i napravljen zbog takvih kao sto si ti. znaci naspi vode do pola boce i nista ne diraj.
nahrani kerove i nista ne diraj.
citat:
"gedora ne brini nisam ti ja konkurencija jer ja ne radim to u tvom stilu"
u kom stilu? koji je tvoj stil?
nemoj da lajes, kontrolisi se pametnije ti je.
Momci, momci...Lakse malo! Nemojte tako. Nego tebe sam Gedora to hteo da pitam,...Sada je jasno da ne treba termodavac na glavi da se odvrce jer je prelivno crevo na vrhu hladnjaka, najvisoj tacki, a vazduh ce uvek ici gore i vracati se u posudu, pa napolje. Logicno. Mudro zboris. Svaka cast majstore! tapsac
-
ma jok taj auto ima problem sa zracenjem :huh:
-
zavrsavam diskusiju nema potrebe da se vredjamo a covek u nevolji.gedora ne vredjaj budi dasa ne prilici to starijem coveku.
-
uzivaj. mahac
-
+1
-
Poz
Jesi resio problem sa temperaturom.
Imam isti problem samo sto kod mene ne dize temperaturu pa pretpostavljam da je termostat. E sad gde naci termostat da se kupi?
-
idi u Ovlasceni ...
ili
https://www.wint.rs/poslovnice
-
Ma svaka trafika ima za g2 dijelove [emoji1787]
Bilo koji autodjelovi bi trebali da imaju djelive za g2. Meni je stavljen od benzinca na pr,da se pali taman kada predje pola. A ranije je bio original(10god),kazaljka se treba da se poklopi do kraja da se upali. Sada cak i zimi se mali nekad kada ostane na leru duze upaljen tipa 5minuta
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk