VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: GomY Decembar 09, 2012, 09:20:08 posle podne
-
Da napomenem odma, ablender mi ne radi, tj ne radi kad povucem prema sebi, nece da blica, a normalno radi kad ga gurnem prema tabli, upali duga.
Problem je sledeci. Maloprije sam upalio maglenjake, i vozio tako neko vrijeme i odjednom mi se na tabli upalila lampica za duga svjetla, al vidim da nisu upaljena a ablender nisam dirao. Ja ugasim pa ipalim maglenjake, i lampica se ugasi. Probam da upalim duga, i normalno upali duga, a ugasi maglenjake (sto je normalno na autu) i nastavim tako sa maglenjacima i oborenim, i opet se pojavi lampica. Kad se upalila, opet probam da upalim duga, i nece da ih upali, samo pojaca intenzitet lampice na tabli. Ne znam do cega je to. Jel neko imao nekad slican problem??
-
Mislim da je ablender riknuoo :)
-
Mislim da dobro mislis Zare. Ili je pri kraju.... Verovatno su ti jake sijalice za maglu.
-
i ja sam predpostavio da je riknuo ablender, jer je vec pola riknuo. a sijalice, pa sta znam, nisam gledao do sad kakve su jacine, znam da su obicne, halogene. a u farovima xenoni i duga i kratka. kupicu tempomat, kad cu vec mijenjati ablender ako je do njega. hvala vam na odgovorima beer
-
Ja pucam na ablender nema sta drugo tu da jebe nikad nisam rasturaooo na passat ali reko bi da je tooo. . .
-
Mozda je ovo, a mozda i ono... ali ja znam 100% sta je. Ablender nije. Relej za maglenke preko sijalice za dugo svetlo zatvara strujno kolo prema masi i kada ti pustis dugo svetlo na oba kraja releja je +12V i relej iskljuci. Posto nemas halogene sijalice vec balaste od xenona (koji u sebi imaju elektroniku, kondenzatore) na njima se javlja neki napon koji ti pali kontrolnu sijalicu za duga... Moze balast da crkne tako, moze da se desi da blickaju duga s vremena na vreme... moj savet ti je da prespojis taj relej sto gasi maglenku kada pustis dugo i resio si problem a i imas maglenke kad god pozelis bez obzira dal je dugo ili ne ;)
-
hvala druze puno. a i mislio sam to da odradim, da imam maglenke i sa dugim i bez, al to ne znam ko moze ovde u bg da mi uradi, pa cu uraditi za 15tak dana kad odem kuci u pv. ako znas kako treba da se odradi, da mogu sam odraditi, dobro bi mi doslo. ako ti nije neki veliki poso. hvala jos jednom beer
-
Skines plastiku ispod volana, nadjes relej koji skljoca kada su upaljene maglenke i drndas kratko-dugo i prespojis ga... parce zice i dve muske buksne
-
jel zna neko dobrog autoelektricara koji mi moze prepraviti ovo za maglenjake? Bilo bi dobro da je taj u opstini palilula. biggrin
da ne stavljam novi post ispod svog.
Pojavio se novi problemcic. Znaci nije do ablendera sigurno. Sad kad sam upalio maglenjake ispred zgrade, posle otprilike 5 sekundi, upali se lampica na tabli, a ugasi maglenjake. Tako i kad su upaljena oborena svjetla i kad su upaljeni samo maglenjaci. Jel moguce da je to do releja za maglenjake? Zna li neko dje to ima da se kupi i kolko para?
-
Reko sam ti u prethodnom postu, taj relej preko sijalice za dugo dobija masu, a posto nemas sijalicu za dugo vec balast od xenona desava se sve to...
-
A sto ne vratis obicne sijalice za duga , cito radi probe, mozda ti zapali neki losi balasti koji brljave, a ionako nema nikakav efekat taj xenon na dugom svetlu i mnogo je bolje da si stavio neku Halogenu tipa Cool blue Hyper
-
xenoni su kineski (bar ja tako mislm) jer ne bi bili 3000din mada su slim balasti i nijedna sijalica mi nije nikad zatreptala. danas sam zvao jedno 10 elektricara i niko to do sad nije radio to prepravljanje releja da ostane da radi maglenjak kad upalim dugo svjetlo. izvadio sam relej od maglenjaka, 381, da nadjem drugi da kupim, da vidim dal ce taj drugi praviti problem. a xenoni u dugim, pa sta znam, nije bas da nisu efikasni, vidi se kad blicam, po danu malo manje, al uvece se vidi. a tek kad ih upalim, razvaljuje kako sija. Mogu da osvijetlim pola Crne Gore lollol
-
skidaj to djubre i bice ok