VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: s.stefan88 Decembar 09, 2012, 07:27:14 posle podne
-
drustvo imam problem sa karburatorom pa bi hteo neki savet kako da resim problem, u pitanju je golf 2 1.8gti 8v karburator je Pierburg 2E problem je sledeci kad je hladan i kada ga upalim drzi na 2000-2500 obrtaja neki dvadesetak sekundi onda obrtaji padnu samo na 1700-1500 i to sve tako varira dok ne postigne radnu teperaturu kad postigne radnu teperaturu onda radi na 900-1000 obrtaja kako je i do skoro radeo, sve sam menjao i nisam mogo da nadjem u cemu je problem, promenio sam svecice, kablovi razvodnu ruku i kapu i dalje tako radi, bio sam juce i kod majstora da nastelujem plin posto sam misleo i da je mozda do njega bio je rastelovan ali se problem nije resio.
sauh je iskljucen sto znaci da nemoze on da regulise ler gas, neki su rekli da je mozda u ptanju neki vakum ali sam sve pregledao i sva creva sto ima za vakum su ukljucena nije ni jedno ispalo.
ako ima neko strucni savet sta da radim i kako da resim ovaj problem
-
ako je 2E onda ti je vodeni saug, i najverovatnije ti nije iskljucen ako imas te simptome, i ja sam imao iste na tom karburatoru, i otisao u karburator servis na ciscenje i reparaciju i posle toga sve radi kao sat, saug digne ler na nekih 1200 i kako raste radna temp. tako obrtaji polako padaju sve do 900 obrtaja...
-
Problem je do samog vakuma sa strane na karburatoru. To trazi.
-
ja jos nisam vidio GTI-a sa karburatorom
-
Znam da kod karburatora 2E i slicnih oznaka cesto pravi problem taj vakum. Imao ga je clan @kadi na svom golfu gde je detaljno opisan problem oko tog vakuma i cak sam mu ga i ja trazio po svom kraju po otpadima. E sad sta je na ovom motru ne ulazim u detalje. Konkretno sam napisao za karburator.
-
ja jos nisam vidio GTI-a sa karburatorom
izvrsena je prepravka pa je stavljen karburator
-
ako je 2E onda ti je vodeni saug, i najverovatnije ti nije iskljucen ako imas te simptome, i ja sam imao iste na tom karburatoru, i otisao u karburator servis na ciscenje i reparaciju i posle toga sve radi kao sat, saug digne ler na nekih 1200 i kako raste radna temp. tako obrtaji polako padaju sve do 900 obrtaja...
bas je taj problem i kod mene samo sto drzi na malo vece obrtaje i polako pada kako se zagreva, i meni su rekli da je mozda vodeni saug upitanju onda sam ga rasturio i onaj leptir sto ulazi u feder da kotrolise taj vodei saug sam zaglavio ali i dalje tako radi zato me malo cudi da on i dalje kontrolise ler gas cak sam i onu zicu sto ide u njemu isto iskljucio da vidim sta se desava ista situacija kao i kad je ukljucena, sto na kraju je najbolje da odem u servis da oni to ociste ali je najveci problem sto kod nas nema takvih servisa
-
Problem je do samog vakuma sa strane na karburatoru. To trazi.
[/quoteProblem je do samog vakuma sa strane na karburatoru. To trazi.
prgledao sam ceo karburator i nista sva creva sto ima su ukljucena, misleo sam da se onaj vakum sto ima na levoj strani kad gledas odnapred ne vraca dovoljno nazad pa da on drzi ler gas ali nije do njega ta osovina na vakumu je samo izvucena kad je motor ugasen i kada ga upalim drzi nekih dvadesetak sekundi i vratise ali ler gas ostane visoko sad jedino ako ima problem sa vakumom u samom karburatoru ako postoji
-
badmood