VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nesa-Sone Decembar 09, 2012, 05:02:52 posle podne
-
dal moguce,auto mi vergla kao lud i jedva upali...promenjeni grejaci,filter za gorivo,akumulator dobar,pumpa u rezervoaru...sve sam zamenio i on zeza...i kad odstoji sat vremena posle uspesnog paljenja opet isto...vergla vergla,vergla i jedva upali...
-
Isti problem mi se desava, nov akumulator, dijagnostika nista ne pokazuje, do pre 5 dana je palio na 0 stepeni odmah, i od jednom je poceo da vergla po 4 5 sekundi i tek tada upali...
Pa ako neko zna sta moze da bude, nek javi
-
Proverite filtere goriva i nepovratne ventile, kao i sito u rezervoaru.
-
Decko koji je postavio ovu temu, vidim da je sve zivo promenio, i nema razlike :)
-
Druze jesi probao par puta da das kontakt i skines ga sa kontakta ako je u pitanju tdi pa onda posle recimo 3-4 puta da zaverglas?
-
a jel znaš da tako mogu da crknu grejači....
-
i moj losije pali,kako najlakse da proverim da li su grejaci
i da li neko zna koliko kosta grejac za tdi 66kw
-
Ne znam shta vam znaci jako vergla... Mozda je senzor obrtaja... Tj mozda on brljavi jer tdi nece da pusti naftu na dizne ako se ovo ne vrti neshto ne znam tacno preko 300obrt. Mozda ti taj senzor brljavi.... ili oslabio alnaser...
-
filter sam zamenio,nepovratni ventil sam zamenio,pumpu drugu novu celokupnu sa plovkom sve brate...
jesam ,probao sam i to da dam po 3-4 puta kontak..i nista...stavio sam i relej da pali stalno grejace...ma moj vergla da se iskida,i jedva upali...kao da ne aktivira grejace ili gorivo ne dobija...ne znam vise sta da radim..malo pre sam oterao auto kod majstora i rekao da ce sutra sve da prekontrolise i da vidi vise u cemu je problem ...
ja sam platio 900 din komad grejaca FEBI je marka valjda...verovatno idu isti i kod tebe..
Shomi:pa jako vergla,vidim da ima snagu i koliko cujem lepo okrece alnaser...mozda se varam ne znam..
-
Ma po temperaturi u + mu grejaci i ne rade. Znaci da naftu ne dobija.
-
nece da upali? moze biti i kombajn sa dizel motorom. koji auto koji motor? pretpostavka golf4?SDI;TDI, TDI PD..................................
-
Bobane znaci da je negde do nafte,a?
paulgt:jel mene pitas ili?
-
Pazi kada je temperatura u plusu kod TDI PD motora grejaci se ne pale uopste.
-
ne upali grijace ali egr zna da zaglavi i nema sile da ce upalit
-
Normalno ili dovod goriva nema. To mora da proveri, i dal pumpa druka naftu.
-
rekao je da ce sutra sve da prekontrolise i da proba da stavi providna creva da vidi dal gura gorivo...pa valjda gura nova je pumpa 14000 sam puko pre neki dan za nju...pa meni bi trebalo stalno sad da pali grejace zato sto sam stavio onaj relej...ne verujem da je do grejaca..mozda neko crevoo ima rupu i pirmi vazduh..ne znam ,sutra cemo da vidimo kad ga pozovem posle posla...od toliko verglanja cu da zajebem alnaser i akumulator..
1.9 tdi (di crveno) 85 kw
-
moze da zeza i pumpa na motoru koja gura na dizne ili ventil visog pritiska.
-
nikad ga s tim relejem i privatnim izumima upaliti necete.
-
na ozbiljnijoj dijagnostici prijavice ti:
motorsteuerung aus ili motorsteuerung nicht.
vrati svu struju i privatne izume na stanje kao sto je bilo
kupi u radnji relej br 109 zamijeni i upalice ti auto
a tog sabana sto ti stavlja releje od one dzete 1,5d iz 1980e godine posalji ovde na forum da se uclani treba nam strucnih kadrova posto sam ja pred penzijom
-
pa jeste prikazao gresku na dijagnostici,i bas to za relej...ali on mi rekao da nema veze to..
cek ne razumem tako se zove relej(relej 109)tako da trazim u prodavnicu auto delova?
-
kupi originalni vw relej br 109
i promijeni majstora. od tih budzevina kad spalite motorni komp zabolice te glava
-
ok hvala vam svima..sad opet 50 e za relej i nista mi ne ostaje od plate...
-
pa niko ti nije kriv sto placas tudje neznanje i experimente.
edit
relej je 1700 dinara
-
1700 dinara?pa to je super...meni naplatili 50 e relej,bar da ugodili kako treba...jbg sta je tu je sada...na greskama se uci...dobro,hvala ti puno...sutra cu da odem do prodavnice i cu da kupim ,valjda ce i ovaj drugi majstor sto sam mu oterao auto da popravi za gorivo...ako je do do toga...
-
...ako je do do toga...
jeste do toga.
-
javicu sta sam uradio...daj BOZE da uspe...
-
I ja sam imao jutros slican "problem". Zavergla 4-5 sekundi i upalio normalno. Do sada nije tako verglao dugo. A kada sam vracao 2-3 puta kljuc,on nabije nafte i zapusi kada ga upalim kao da sipam loz ulje a ne euro. Ne vracam kljuc vise. Ja sam sumnjao na pumpu ispod haube da je oslabila. Nov akumulator od 74ampera i dobri svi filteri,alnaser skoro osvezen.
-
to sto ti vracas 3-4 puta nema nikakve veze sa paljenjem. imas neki drugi problem
-
moje iskustvo od nocas,krenem na posao sa caletom oko 12 h,auto upali
opet losije vozim jedno 20 min i ugasi se.
pogledam creva od filtera puna vazduha. mislio sam da je zaledio filter ali nije
ostavim tu kola majstor dodje jutros i odslepamo ga.
on upali radi malo pa ugasi.skine majstor plovak a unutra zacementirano strokom,ko da se neko posrao u plovak
operemo,a ono zacepilo i crevo od rezrvoara.otpusimo i njega i sada radi i vuce pet puta bolje
plus 3 grejaca mi nisu radila tako da njemu svaka cast kako je uopste i palio
u zadne vreme mi se gusio cesto,mislio sam da je egr,protokomer,a ono stroka
valjda ce nekom moj sastav koristiti
-
Imam i ja problem na jeti 1600 benzin. Ima momenata kada na pola kljuca upali a onda sledeci put vergla 4do 5 s i upali. Nema veze je li hladno bleh
To mi se desava odkada sam promijenio karburator, bio je pulu elektronski, pa sam sve to skinuo i stavio klasiku, crkla mu bila regulator gasa i nijesam mogao da ga nadjem kao ni takav karburator, pa sam morao da mijenjam karburator i izduvnu glavu.
Sta je tu problem?
-
izgleda da sam resio veci deo problema...stavili smo jos jedan nepovratni ventil na crevo...i sada pali dobro...zavergla 2-3 sekunde i upali...ali moram da kupim drugi akumulator,...sjebao se ovaj od tolikog verglanja...
-
pd motor ne bi upalio na prvo verglanje bez tog nepovratnog ventila? mozda ali u diznilendu gdje paja patak i miki maus ugradjuju releje od golfa dvojke i nepovratne ventile od tama 110t10
-
jbg...ovaj decko se stvarno mucio,gledao gledao i njemu deluje sve ok..ne zna gde moze biti kvar...stavio je jos jedan nepovratni ventil da probamo kako ce da reaugeje...i pokazalo se dosta dobro...najbolje bi bilo da promenim sva creva za goriva...ali sam kupio nov akumulator i nemam vise para...cekam sledecu platu..
-
Imam i ja problem na jeti 1600 benzin. Ima momenata kada na pola kljuca upali a onda sledeci put vergla 4do 5 s i upali. Nema veze je li hladno bleh
To mi se desava odkada sam promijenio karburator, bio je pulu elektronski, pa sam sve to skinuo i stavio klasiku, crkla mu bila regulator gasa i nijesam mogao da ga nadjem kao ni takav karburator, pa sam morao da mijenjam karburator i izduvnu glavu.
Sta je tu problem?
I ja imam potpuno isti problem. Imao sam karb pierburg 2ee koji sam zamenio sa pierburg 2e3. Prvo paljenje je na pola kljuca, bilo da je temperatura u plusu ili minusu, ali svako naredno paljenje duze vergla.
Sta moze biti problem?
Hvala