VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: stanomir Decembar 08, 2012, 04:37:13 posle podne
-
verovatno ima tema na ovu temu, izvinjavam se u napred ali hitno mi je! jedno jutro nije hteo da upali... zamenim mu ja grejace, akumulator... verglanje se poboljsalo ali kao da nema dotok goriva. sipao sam vrelu vodu preko filtera za gorivo, u jednom trenutku je malko bolje zaverglao ali nista. filter goriva je nov.....
da dopunim... na auspuhu jedva da izadje malo dima... auto je passat b3 td 1.6
-
rano je jos da zaledi gorivo. . mozda ti pumpa vraca gorivo. . jel samo prvo palenje necu da pali ili i posle tesko pali?
-
nece da upali uopste psujem1
-
udji vcrs oke 21h na forum, ver ce ti neko odg, , posto tada bude najvise prisutni. . pa jel ti pali uopste grejace? mozda je osigurac od grejaca pregoreo. .
-
Proveri grejace da li rade, osigurac i relej. Ako rade grejaci onda ti je problem u dovodu goriva. Pumapa, nepovretni ventil, ventil visokog pritiska, magistrala. Mozes jos da probas da dovedes gorivo iz kante, flase i tako probas da upalis.
-
smem li da skinem crevca sa dizni i da vidim da li pisa gorivo pri verglanju? znaci li mi to nesto?
-
smes, al ne moras skroz da skidas. . pa jedino ako ima vazduha, pa da ga ozracis. .
-
postoji li neki primitivan nacin za ozracivanje? :rolleyes:
-
odvrnes sve 4, zaverglas kad budu mokre sve 4 dizne, zavrnes ponovo sve i pali. al nije tebi do toga .
Edit: odvrćeš cjevi sa dizni, a ne dizne.
-
O majku mu staru... filter, grejaci, akumulator novi... radio je kao sat i samo od jednom nece da upali. vergla lepo. zamenicu mu dizne mada mislim da nema potrebe. ostaje mi samo bos pumpa. a to ce me ojaditi :(
-
Ne skidaš creva već holendere.. ako ima goriva i rade grejači mora da upali!
-
evo sad sam raskacio cevi i na sve cetiri ravnomerno pljucka gorivo. grejaci su novi, pre neki dan sam ih stavio. i nece. jedino glupe dizne ako su sve cetri zapekle preko noci.
-
Da li si pogledao osigurac na fajervolu u (platicnoj kutijici)? Pogledaj zice na bosh pumpi da se nije neka otkacila.
-
upravu je decko. . nema veze sto su ti novi grejaci ako ih ne pali. . pogledaj onaj osigurac od 80A, na mk3 stoji kod pozarnog lima. .
-
Ako ima goriva na diznama, znaci ne moze bit da se zica otkacila. Uzmi nekog sa sobom nek sjede u auto a ti uzmi parče žice i jedan kraj stavi na plus akumulatora a drugi kraj na prvi grijač, ili koji ti je najpristupacniji i drzi pola minute, a unutra neko nek zavergla tad. SLedeća opcija ti je jedino na guranje, pod uslovom da nisi baksuz i da si mjenjo zupčasti.
-
ma kakvi... nece baksuz da upali.... zna li neko dobrog majstora? ja sam u padinskoj skeli. bilo bi pozeljno da ima kamionce za slepanje :( i kod kog majstora u opste da idem :( elektricar, bosista, mehanicar....
-
jesi probao kako ti je objasnio "radio ljubav" ? dimi li na auspuh kad verglas ?
-
uzeo sam parce zice i to sam profi napravio, sa malim klemicama na kraju. jednu zakacio na akumulator, drugu prineo grejacu i ono zavarnicilo ko blesavo.... ipak nisam ja majstor, plasim se da mu nesprzim nesto i napravim jos gore nego sto jeste.
-
Slobodno uradi ono sto sam ti reko, mora da varniči, to je znak da rade grijaci, samo je zavarnicilo malo vise jer su sve 4 povezana. uglavnom spoji ih tako pola minute i dobro napuni akumulator, mora sastavit ako motor nije ubijen do kraja, tj ako mu je slaba kompresija.
-
+1
-
Ako hoces da ga odzracis kako treba,(mora dvojica)odvrni sva cetiri holendera sa cevi i verglaj dok ne krene da prska gorivo,onda stezi cev po cev, uz verglanje naravno, s tim sto prvo stezes najkracu cev pa redom po duzini, onu najduzu ostavi za kraj.Kad je tako odzracen, a pod uslovom da ti rade grejaci, trebao bi da upali.Ako nece problem je verovatno u pumpi, mada mozda se i zgusnulo gorivo(nije neki minus,ali sta sipamo na pumpama minus nije merilo) i kao krajnja solucija ostaje slaba kompresiija,mada kad je sve ostalo u redu po ovoj temperaturi trebao bi da upali.Proveri 1. grejac, onaj najzajebaniji iza pumpe,kad je motor upolovacen a on ne radi,nema sanse da upali.Toliko iz mog iskustva,neka me dopune kompetentniji majstori.Srecno,pozdrav i nek ti je bog u pomoc.
-
spojio direktno sa akumulatora na grejace, nece da upali i ne ispusta dim na auspuh.
-
uspi u bocu nafte, skini dovodno crjevo sa filtera sto ide na boš pumpu i ubaci u bocu pa probaj upalit, posto ne dimi izgleda da ne doalzi nafta do pumpe, probaj na taj nacin znaces na cemu si, nema puno filozofiej kod dizela, nafta-grijac-akumulator mora upalit da je neznam sta! driving
-
Jbm li ga, kad si reko da kvasi sve 4 dizne ravnomjerno konto sam da je sa naftom i pumpom sve u redu, a posto kazes da nema nikakvog dima sad, onda se ponovo vrati na pumpu i gorivo. Ili jednostavno ga poslepaj il ce upalit, il ce zdrobit sve.
-
mora kod majstora. ostale su dizne da se provere. ima goriva na cevkama! star mi je kais ne smem da ga slepam :(
-
ma koje crne dizne i bosch pumpa. ne bacaj pare bez veze to su stvari koje ne crkavaju preko noci.
imas neki drugi problem
-
fali mu kompresije izgleda, ja bi to na gurku upalio
-
GEDORA... pada li ti nesto na pamet, sta moze biti?
NIKOLA... ako nema dobru kompresiju hoce li izbacivati dim na auspuhu pri verglanju?
-
probaj jos sa start sprejom,
neznam kako odavde da ti pomognemo jos, jedino da vidis taj zupcasti kais jos skines zastitnu deknu kaisa pa da vidis da li je ceo,za fazu neverujem da bi znao sam da pogledas
-
ako imas nekog da ti izmeri kompresiju uradi to, kada budes znao da li ti je dobra kompresija znaces dalje sta da radis, ako ti je zupcasti pri kraju moze on i ovako da pukne a ne na gurku
-
a sta ima da mi pada na pamet na tako prostom autu. dijagnoza se utvrdi za 2 minuta na licu mjesta. otidji do majstora jebiga
-
2 stvari su mene do sad jebale, prva taj osigurac u vidu limcica na pozarnom zidu i druga (na golfu) zica na pumpu sto ide se otkacila i prekinula i auto vergla najnormalnije ali bez znakova zivota :D
dok decko nije pogled'o i za sekundu resio :/
-
Komsija uzmi probnu lampu i proveri dolazi li 12 volti na elektro diznu na pumpi. Moguce je da sa skinutim holenderima gura naftu iz pumpe ali je nema dovoljno da napravi pritisak da probije dizne.
-
Stanomire, imas do Gedore 20 km u Zemunu ako ne i manje. Oteraj auto nekako do njega nek vidi sta je i resi problem. Seksas se sa njim vec 10 dana i bez uspeha... sto se mucis bez razloga??? misli1
-
Jesi li proveravao anlaser. Mene je davno na golfu mk1 isto tako zezalo, nov akomulator, vergla a nece da upali. Sredio sam biksne i paloi je kao mina
-
slobodno mozete da mi preporucite neki polovan motor, moj je na zalost umro pop1
-
pa sta je bilo ? jesi ga upalio na kraju ?
-
ne. izmerio sam kompresiju i ona je bila porazavajuci mala :(
-
stanomire, da li si pravilno izmerio ???
-
pozvao sam majstora... cim sam zaverglao odma je rekao da u motoru nesto nestima. posumnjao je na bregastu, otvorio poklopac i ona je ok. otisao po merac i izmerimo kompresiju na sva cetri, na dva je 6 a na dva je 7
-
Ako je tako to je za kompletnu generalnu. Jer kod dizela na 7 ide generalna, a ispod da i ne komentarisemo....
-
pozvao sam majstora... cim sam zaverglao odma je rekao da u motoru nesto nestima. posumnjao je na bregastu, otvorio poklopac i ona je ok. otisao po merac i izmerimo kompresiju na sva cetri, na dva je 6 a na dva je 7
nije tacan taj manometar. nemoguce je da ima tako malu kompresiju
-
e u to se vec ne razumem. gledao sam u manometar i tolika je bila. ovaj majstor koj mi je dosao je ok. dugogodisnji sam mu pacijent.
-
Pa ne može preko noći da produva, možda je preskočio i pokrivio ventile
-
jeste li vadili dizne da izmjerite kompresiju?
-
da vadili smo, i onda je usrafio neki svoj andrak sa manometrom. a kada sam ga pitao zasto samo od jednom nije hteo da upali. rekao mi je da ovi motori pale i na 9b kompresiju. naravno to nije dobro i tad je dobrano duvnuo ali da ipak pale i na devet
-
Desmo ... nije prezupcio. pogledao je to.
-
na 16-17bara se radi motor, na 15 pali bez problema. jebo on taj svoj andrak kako ga zoves. nemoguce je da je motor preko noci otisao. ti kako hoces. tvoj auto tvoja volja.
sretno.