VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: devilracer Februar 05, 2009, 10:54:35 posle podne
-
pozdravw drugari evo ovako imam mk2 gti 16v i imam problem sa pumpom od serva(volan) skripi odn preklizava kais i u leru cuo sam da pumpa moze da se remontuje ima li neko iskustva sa tim i da li bi ja mogao da uradim remont :huh:
-
Pa jesi probao da dotegnes ili zamenis kais? Ako kazes da proklizava,znaci da nije dovoljno zategnut blink
-
imas na novom bg,kod zgrade Yu biznis centra servis za remont servo pumpi,daju garanciju godinu dana,ja sam kod njih radio i zadovoljan sam ,cijena je 50e,ako nisu ostecena lezista,a ako jesu onda ti ne gine neka polovna pa na remont,ali sto kaze Rogi,prvo probaj da zamijenis kais na servu koji se mijenja na nekih 5000km,jer su katastrofinog kvaliteta.
-
Sto se tice remonta ne bih preporucio... Otpad pa nadjes neku OK od nekog stranca...
Kod mene je problem sa servom slican: na leru kada okrecem volan kao da se motor opterecuje preterano od strane serva pa mi obara obrtaje na leru i trese... Osecam da je pumpa pri kraju...
Ne znam da li to moze da bude i do letve volana, na njoj se valjda menjaju neke gumice...
-
Ja sam imao slican problem. Posavetovao sam se sa ljudima na raznim forumima, i resio problem. Isti simptomi su bili, resio sam zamenom ulja (staje manje od jednog litra u Golf MK3 GTI, pa verujem da je i u MK2 slicno), sipao sam neko Valvoline ulje cini mi se (crveno) i dotegao kais. Sad servo radi extra, ne skripi cak ni kada ga SKROZ namotam do kraja. Nekad zna da mi se smanjuje broj obrtaja na leru kada ga motam, ali nije stalno, ponekad kada se parkiram, ali je podnosljivo.
Pozdrav, Ivan!
-
mora da se smanji br obrtaja jer kod starijih vozila mk2,mk3, servo je prikacen preko kaiseva na radilicu i optereti je dodatno zajedno sa vodenom pumpom,to se ne desava samo kod ovih novijih koji imaju elekro servo.
-
Kako se doteze kais ,na servu za mk3 1.9tdi
-
Danas sam radio oko kola,i nasao sam kako se doteze kais,i evo da podelim iskustvo sa vama.Kad sam skinuo suspleh dole skroz desno na servo pumi,nalazi se jedan zupcanik kojim se doteze taj klinasti kais,za taj zupcanik ide kljuc br.22,a sa druge strane se nalazi sraf na koji ide kljuc br. 13,kad se nadju ti srafovi,prvo se otpusti taj sraf kljucem br.13,a onda se kljucem br.22 otpusta tj.pomera taj zupcanik i tu se kais steluje.u mom slucaju je kais bio toliko los da sam morao da stavim novi,i odmah sam promenio i ulje za servo sipao sam novo.I sad se volan lakse okrece i necuje se nista da cvili i proklizava. clap
-
Ljudi, gde se nalazi taj kais za servo, ja gledao i ne videh ga.... i gde se ispusta ulje, ispod posude ili na nekom drugom mestu?
G3, 1.6 benzin, 93god, ABU motor
-
kad otvoris haubu dole levo,aulje najbolje ispustis direkt na servo pumpi i to crevo koje ima selnu
-
moracu malo bolje da pogledam, ja sam koliko sam video tamo ima samo zupcasti i klinasti od alternatora, da nije on i za servo?
-
prijatelju imas li ti posudu za ulje od serva
-
imam, sa desne strane, pored akumulatora stoji i ispod idu dva creva koja idu ka letvi to je to, zaoto mi i nije jasno gde je kais.
-
iz posude jedno crevo ti ide ka letvi a drugo ka servo pumpi
-
hvala, videcu sta je i kako pa javljam.... Ja sam tek skoro saznao da taj kais postoji, majstor kaze da se ulje nikada ne menja, mada nema logike da se ne menja... Koje ulje da sipam, jedan mi rece da se sipa ulje za automatske menjace?
-
atf ulje ali uzmi neko malo kvalitetnije
-
ok, samo mi reci da znam za ubuduce, na koliko se menja to ulje?
-
iskreno receno nemam pojma,jel sve zavisi od kvaliteta
-
Kaiš za servo ti se nalazi na istom mestu gde i za alternator biggrin, što se ulja tiče sipaj ATF i uživaj, ja sam zadnji put sipao Castrol crvene boje.
btw. Meni je pre par godina crkla pumpa za servo. Majstor mi je stavio polovnu od G3 nisam siguran je li 100% identična kao od G2, ali evo vec godinama radi bez ikakvih problema.
-
Pa da, zavlacio se i gledao, nigde nema treceg kaisa, sve ide preko onog za alternator, mada mi rece jedan majstor da postoje trojke sa posebnim kaisem za servo.