VW Klub
VW - Forum => Audio, Video, GPS => Temu započeo: stef82skoj Decembar 06, 2012, 05:29:37 pre podne
-
Pomoć drugari
Pre jedno 2 nedelje sam napokom rešio misteriju zašto mi auto isprazni akomulator kada zahladni.... Nećete mi verovati ali fabrička ( velika ) navigacija vuče struju.... Znači, zakačim unimer i vuče jedno 300 miliampera, a navigacija ISKLJUČENA i tada mi isprazni akomulator za nekih 24h !!! Kada skinem njen osigurač, kako kaže električar, potrošnja se stabilizuje na nekih 5-10 mA..... I ispostavilo se da je istina.... Otkako skidam osigurač, auto mi ne prazni akomulator a stoji i po 3 dana ( testa radi )... Ispostavilo se da sam džabe napadao ljude kod kojih sam kupio akomulator....
Pitanje
Da li neko zna šta može biti sa ovim čudom i da li neko ima majstora koji može ispitati šta mu je? Kada se uključi radi sasvim normalno i ne prijavljuje nikakve smetnje, hvata normalno satelite, radio radi kako treba, svi dugmići su ispravni, čita onaj disk sa mapama ( doduše Nemačke )..... Nervira me da se igram sa osiguračima svaki put kada uđem u auto..... a da je izvadim, ne ide... Nekako se mnogo lepo slaže sa enterijerom biggrin
-
Pa poveži je da može da radi-dobije struju samo kada je ključ u bravi. To je jednostavno.
-
To može eletričar da ti sredi ;)
-
tj mozes da probas da mu secnes backup struju , to je debela plavo-crvena zica na konektoru za napajanje , gornji red ,druga u nizu. Nisam siguran da ces resiti problem ali probaj . Ostaju mu glavna struja za napajanje i pobuda preko kontakta, a ta backup zica sluzi da moze da upali i bez kontakta.
Drugo resenje je da odneses nekom elektronicaru da pogleda sta se desava u samom uredjaju.
-
ako se uredjaj nalazi u Golfu 5 kod njih ima modela sa fabrickim problemom sa navigacijom da vuce struju. Ne znam da ti kazem sta je resenje, znam da moze da se sredi kod dobrog elektricara ili zamenom za drugi model.