VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dule tdi Decembar 05, 2012, 07:37:31 posle podne
-
U pitanju je golf 4 tdi 66 kw
svake godine kada pocnu hladniji dani desava se slicno,na temperaturama oko nule(u plusu) malo duze vergla
a kada je jaci minus upali mnogo bolje
danas je pokazivao 1.5 C,drzao je grejace ali kratko,pa sam opet dao kontakt zbog grejaca i duze je verglao
opet da napomenem svake godine je isto
prosle je ma -15 odlicno palio
jel ima neko slicna iskustva,da li je to normalno ili nesto baguje. akumulator je nov i dobro vergla
-
radjen je za Rusko trziste pa mu odgovara veci minus lollol lollol lollol lollol
salim se ja malo..prvi put cujem da na veci minus pali normalno blink
-
i menu je cudno,zato pitam
-
a kako kad je vruc motor pali, vergla duze isto ili krace ?
-
Ima isti slucaj,ali u pitanju je golf 3 66kw tdi,ne zna u cemu je fora biggrin
-
Mozda ste se samo utripovali mene naprimer auto teze pali kad je hladno stvarno neznam sto moze bit ??
-
moze bit to da je motor los pa posto je minus stegne se ceo motor (da neobjasnjavam sta sve) pa ima bolju kompresiju i pre sastavi,a kad se ugreje i rasiri i automatski duze vergla
ili posto su vam motori sa PVP(bos pumpom) moguce da je glava u pumpi losa pa kad je vruca slabiji pritisak pravi(ubrizgavanja goriva) a hladna veci,ali bice da je ono prvo ako vam trosi ulje
-
Ne znam u cemu je problem,proslu noc je bio napolju,i jutros je upalio bom,a u grazi kad ostane malo vergla pa upali :D
-
pogledajte vi ipak dobro da vam nije ladin motor ispod haube , celu zimu ja golfa upalim i on cekica , a komsija ladu rivu is prve kresne i ostavi na leru , i tako obojica sa ostavljenim kolima na leru gledamo se preko ograde lollol lollol lollol
-
nismo se razumeli,duze vergla na prvo paljenje kada je t izmedju nule i 7,8C
kad je vruc pali odlicno,takodje kada je toplo napalju i kada je
jaci minus
zato mi je nelogicno
-
Kod potpuno ispravnog motora grejači se ne uključuju do iznad neke temperature i motor pali bez problema ali ako ima neku "falinku" onda duže vergla. Kada temperatura padne i uključe se grejači onda pali dobro i kod motora sa falinkom. Na kraju, leti i kada je toplije spoljna toplota zamenjuje grejače pa opet pali dobro. Čini se znači da ima neka falinka u tvom slučaju ali pitanje je koja.
-
Koliko znam grejaci se pale tek ispod 7 ili 5 stepeni C u zavisnosti od modela auta tj. motora tada auto prelazi u zimski rezim.
-
sad sam isao da ga upalim,pokazuje temperaturu 2,5C
nije palio grejace i dobro je upalio
ma dok moze da upali u svakom trenutku dobro je ako nekad malo duze vergla nije strasno
-
Po tvom opisu, mislim da te zezaju grejaci, tj. relej za paljenje istih, jer na 2.5C mislim da bi morao da upali grejace. ;)
-
radio sam mali servis pre par dana i kacio sam ga na komp,nije izbacio ni jednu gresku
ne znam da li uopste prijavljuje gresku ako je relej neispravan
-
na tdi se grejaci pale tek na -4
-
hahah , ljudi ja se zezah na ovu temu malo , ali sad kad sam otisao kuci posle 7 dana , vidim ja da bolje pali i moj golf , celo leto svako jutro okrene dva kruga pa upali , sad iz prve , ipak su rusi malo umesali prste
-
Dule tdi, i ja imam golfa 4 tdi 66kw ALH i imam potpuno isti problem. Jutros prvo paljenje na -3.5 C. pali ko mina, i isto ceo dan. Kada ga prvi put palim u toplijem delu dana, malo zavergla, i posle je ok svako sledeće paljenje. Da li si ti nekako rešio problem?
-
Kad sam imao pasata b4 1.9 TD brze je palio zimi nego leti po prvi put .Nikad me nije ostavio tako da na to nisam obracao paznju thumbup