VW Klub

VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: nrobert Decembar 03, 2012, 07:17:13 posle podne

Naslov: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 03, 2012, 07:17:13 posle podne
Pre par dana sam ugradio plin kod Rasica.Prvi utisci zu pozitivni.Uradili su bas sve pedantno.Sto se tice potrosnje jos je rano, sto se tice vuce dosta zam zadovoljan.Oseti se mali gubitak snage u odnosu na benzin ali nije strasno.Plin je Lovato, klasican.
E sad pojavio mi se jedan problem koji cu da otpratim do prvog servisa pa cu videti.Naime desava mi se da kad idem nizbrdo i kocim motorom da mi negde na 3000 obrtaja, step motor gurne i drzi gas, pa auto pocne da ubrzava umesto da koci motorom i usporava.Kad malo prikocim i gas padne na ispod 3000 onda usporava normalno.U servisu su mi rekli da moze da bude da je do step motora ler gasa,ili tps-a, pa da pobrljavi komp.Neko mi je vec rekao u drugoj temi da je imao isti problem sa benzinom i bilo je do neispravnog tps-a.Kod mene na benzinu se isto javlja problem na oko 2000-2500 obrtaja, kao sto sam vec rekao, ali na plinu je jos izrazenije.Da li je neko imao ovakav problem? Desava se i kad auto stoji u mestu i malo ga isturiram, kad gas pocne polako da pada step motor pogura klapnu gasa i drzi ga jedno vreme a onda pusti.Sta to zadaje komandu motoru da se ovako ponasa.Isproveravao sam sve i nigde ne vuce fals vazduh.Ler je normalan, 1100 na hladno, 850-900 kad se zagreje, sto mi indicira da je step motor ispravan.Auto vuce normalno, nema variranja ler gasa, samo ovaj problemcic oko zadrzavanja gasa na nekih 2000-2500obrtaja.Auto mi uglavnom vozi zena i jako joj je neprijatno jer nikad nezna kad ce da umesto da koci motorom auto sam doda gas.
Dal da trazim drugi tps ili neko ima neku drugu ideju?

Pozdrav
i hvala na pomoci
Robert
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: JOCA88 Decembar 03, 2012, 08:57:45 posle podne
Isti problem imam, samo sto se kod mene desava da zadrzava gas samo na plinu. To se desava od prvog dana ugradnje plina. Koga god sam pitao ne zna, takodje kod Rasica su mi rekli da je problem motor ler gasa, mada sam ja ubedjen da nije jer se to na benzinu nikada ne desava. Nije problem po gradu, ali je zeznuto pri vecoj brzini dok se ne naviknes...
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 04, 2012, 06:23:04 pre podne
I ja sam dobio odgovor da je naj verovatnije step motor.Problem je sto je kod mene dzek sa 6 pinova i kazu da se teze nalazi.Probacu kod drugara koji ima auto otpad da nadjem monopoint pa da zamenim step motor ili tps.Danas cu probati da odzekam tps i upalim na plin.Nesto da signal da step pogura klapnu, znaci ne doda gas sam od sebe, vec step motor pogura klapnu i drzi je.Zasto to uradi nemam pojma.Kad odzekam step onda radi ok samo mi je veliki broj obrtaja na leru oko 1200.
Da kod mene se isto to desava i na plinu i na benzinu.Samo na benzinu sam primetio da sasvim malo pogura klapnu i to jedino ako vozim na vecim nizbrdicama, pusten gas i obrtaji dodju na 2000-3000.Onda na trenutak osetim kako povuce  papucicu pod nogom i vrati je.Ali kod plina bas doda gas i sto je naj gore zadrzi ga sekund dve.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nemanja7 Decembar 04, 2012, 02:47:36 posle podne
Ja sam pre 2 ili 3 godine imao takav problem i popravio kod draska moj step motor i radi dan danas,otvorio ga popravio i radi tada me kostalo 3500 dinara ja mislim ....
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 04, 2012, 04:58:17 posle podne
Upravo sam napravio eksperiment.Odzekao sam TPS, upalio na benzinu.Upalio je sa jako niskim ler gasom a motor je bio hladan.Naravno cim dodam gas ugusi  se.Cim se malko zagrejao prebacio sam na plin i odvozao se nekih 5km.Nikakvih problema.Step motor miruje.U povratku sam vratio dzek na TPS i problem se odmah javio u povratku kuci.
Zakljucak.Kad sam iskljucio Tps nije radio ni step ler gasa.Znaci postoje samo dve mogucnosti ili je los Tps pa daje los signal kompu odnosno step motoru ili je neispravan step.
Zamolio sam drugara koji ima otpad da pokusa da mi nadje ceo monopoint sa stepom koji ima 6 pinova pa cu videti sta od ovo dvoje ne funkcionise.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: JOCA88 Decembar 06, 2012, 04:54:31 posle podne
@Nemanja7 - jel ti se ovo desavalo samo na plinu ili i na plinu i na benzinu?
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 06, 2012, 09:10:27 posle podne
I na benzinu i na plinu.S tom razlikom sto na benzinu doda gas al na kratko, bukvalno samo blicne gas i otpusti, nekad i vise puta jedno za drugim.I to samo ako je gas pusten i polako opadaju obrtaji, ili kad sam na nizbrdici i kocim motorom.Na plinu je jos izrazenije jer bas gurne gas i zadrzi ga.Moj zakljucak je da nesto na relaciji step,tps,ECU pobrljavi i da signal stepu da gurne klapnu.Cekam drugara da proba da mi nabavi step ali je problem sto je step sa 6 pinova i teze se nalazi, jer je noviji tip.Imam dve varijante ili cu naci drugi step ili cu biti primoran da se naviknem.Ako neko ima polovan Monopoint javljajte.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: JOCA88 Decembar 07, 2012, 02:40:47 pre podne
Pa kod tebe je i na plinu i na benzinu i to onda i ima logike, mene nervira sto se kod mene to desava samo na plinu, a majstori me ubedjuju da nije do plina.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 07, 2012, 09:15:47 pre podne
Pa nema mi logike da ako se na benzinu ne desava, onda je po meni problem sa plinom ili negde vuce fals vazduh.Kod mene se vidi da step motor gurne klapnu i zadrzi je.A oseti se u voznji kad je pustena papucica gasa osetis kako je step povuce i malko ti propadne papuca gasa  ispod stopala.Kod tebe je pitanje sta izaziva ovo.Ja sam sa plinom presao tek 200km i cini mi se da ide sve bolje i bolje.Nisam nista cackao kako su mi nastelovali kod Rasica,prilikom ugradnje, sve je super.Imam prvi servis na 1000km.kazu da do tada taman sve legne na svoje mesto(mislim na membranu).Sutra dopunjavam bocu pa cu izracunati i potrosnju.
Kako ti se ponasa auto na leru? dal step uopste radi?Kod mene se cuje kako cakce kad dam gas i pustim ga, i odrzava ler gas sasvim ok.Pocecu da sumnjam da mozda i nije on problem.Jos nesto sam primetio.Problem je bio izrazen svaki put kad sam iskljucivao ili menjao akumulator! sto ga vise vozim problem je sve redji? Mozda je samo trip ne znam.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: JOCA88 Decembar 07, 2012, 10:58:34 pre podne
Ma na leru radi normalno, sve je ok, samo to povremeno zadrzavanje gasa, mada se i kod mene to sve redje desava. Jos jedna stvar me buni, a to je potrosnja, koja ide od 6 do 12,5l na 100 km.... Znam da nam je plin los i zavisi od nacina voznje, ali bas tolika razlika mi nije jasna.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 07, 2012, 01:50:21 posle podne
Ja cu sutra da dopunim bocu pa cu da proracunam potrosnju.A jel si kontrolisao paljenje?
Meni se desava ako je paljenje pomereno mnogo unapred da mi sporije vraca gas, ako vec preteram sa uglom onda se cuju detonacije i kljiktanje kad idem uz brdo.Kazu da na plinu treba da je paljenje na 10 stepeni pre mrtve tacke.Mada su meni kod Rasica rekli da nema preterano velike razlike.Znaci sve na fabricko podesavanje, samo da se redovno menjaju svecice, kapa i ruka i to je sve.Kazu plin zahteva bas ispravnu struju.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nemanja7 Decembar 07, 2012, 02:28:53 posle podne
I na plinu i na benzinu je bio problem popravio sam step motor i gotovo ,a kod plina isti stam taj problem imao i resili ga ovi u GTA servisu vukao fals vazduh  i onaj sraf za stelovanje bio otisao kupio nov 8 eura i sad radi kao bombona,a i problem mi je bio sto je neka klingerit guma gumica sta god bila stavljena na pogresno mesto kod monopoinga pa previse vukao vazduha ili plina nesecam uglanom i to je zamenjeno ...sad je sve ok
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: JOCA88 Decembar 07, 2012, 05:01:17 posle podne
@nemanja7 - Kad su ti to radili u GTA? Mene su ubedjivali da ne znaju sta je i da je monopoint ili step, izgleda zato sto je pod garancijom ili su se na tvom naucili :)
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 07, 2012, 05:50:02 posle podne
Pa ako vuce fals vazduh onda bi trebao koliko se ja razumem da podize broj obrtaja i da drzi tako gas.Motor bi radio skroz neravnomerno pogotovu na leru.Mislim da mu ler ne bi bio na 800 obrtaja vec mnogo vise.Mom caletu je pre par godina propala guma ispod monopointa pa je tu vukao fals vazduh.Dizao je obrtaje na 2000 i trosio 15l benzina.Kad je zamenio gumu sve se vratilo na normalu.Negde sam procitao da ako negde sumnjas da vuce fals vazduh prsnes WD40 i morao bi da podigne broj obrtaja.Ako je do plina to bi u servisu trebali da znaju.Mislim koja je svrha da das 300evra za ugradnju plina, dobijes garanciju a da ne radi sve kako treba.Pa onda sam mogao i sam da ugradim pa da nagadjam kad nesto nije u redu.Ovako imam garanciju pa nek resavaju problem ako ga bude bilo.Zato sam i otisao kod Rasica jer su ga mnogi izhvalili.Racunam ako je i malo skuplje mozda je sigurnije.Za sad nemam prigovora sto se tice kako su ugradili plin i kako se auto ponasa.A za kasnije videcemo.Samo da ga ne ureknem!
A sto se tice step motorica videcemo ako nadjem pravi razlog problemcica javljam.Naj jasnije bi mi bilo da uopste ne radi i onda bi znao da je to to, ali on odrzava ler skroz normalno i kad je hladan i kad se zagreje.Takodje i prekidac (unutar stepa) koji se aktivira kada se vrati gas radi, proveravao sam pinove po auto dati i sve je normalno.Tako da sumnjam da mu nesto drugo mozda da komandu da povremeno doda gas na trenutak, i to naj cesce dva puta jedno za drugim a onda prestane.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 08, 2012, 01:04:04 posle podne
Upravo sam napunio bocu i izracunao.Potrosnja mi  je ispala 12L na 100km.Voznja u lokalu uglavnom oko 6KM u jednom pravcu  i nazad.Sto se mene tice mislim da je to OK.
Pozdrav
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 11, 2012, 06:19:14 posle podne
Danas mi je auto nacisto pobraljavio.Vozio sam po ovom snegu nekih 15km i nazad uglavnom u drugoj na 2000obrtaja, sve laganica.Sneg ne prestaje da pada.Poceo je da na plinu drzi 2000 obrtaja i ne pusta nize.Ako malo prikocim i oborim broj obrtaja onda padne na ler.Ako stojim u mestu i dam  mu turu par hiljada i pustim gas, stane na 2000.Cim ga prebacim na benzin odma vrati ler naj normalnije.I da razlog sto zadrzava gas je step motor, znaci ne dodaje ga sam od sebe.Aj sad budi pametan pa resi problem???????
Ajmo ljudi neki savet.Inace step motor nisam jos uvek mogao da nadjem.Niko nema sa 6 pinova.Ali zasto pobrljavi bas na plinu?????
POMOC!!! Plinadzije javljajte se!
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: djomla.tdi Decembar 11, 2012, 07:15:54 posle podne
ja imam isti problem na ovom motoru,mijenao sam 3 senzora polozaja leptira gasa ili kako se vec zove i ista stvar sa svakim! Takodje ispitivanjem step motora po auto dati daje tacne vrijednosti! Ni jedan majstor kod mene ne zna sta je i tako vozim jace od godinu dana!
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nemanja7 Decembar 11, 2012, 07:34:07 posle podne
@nrobert     rekoh ti kod draska i neka ti popravi mene je izasko 3000 ili 3500 pre 3 godine sad je mozda jeftinije jer su i oni jeftniji


@jocca88 ja sam tamo bio par puta uvek za istu stvar to je ovo to je ono nece da cackaju jbg,i sledeci put sam zvao rekli su mi da dodjem da vide sta je,ja sam im rekao DA RADE STA TREBA ako treba da vade instalaciju neka vade ako treba aparat da se menja menjaj sta god treba neka se menja i tako sam uspeo,poceli su svaka im cast od najeftinije solucije i krenuli polako i posle 2 koraako uspeli da poprave....

znaci nov filter vazduha,nov sraf za stelovanje gasa sto se nalazi u aparatu,i dizao cackao monopoint dizao neku klingerit gumu
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: JOCA88 Decembar 13, 2012, 01:39:15 pre podne
Pa i za moj auto se prave blesavi... Samo  sto se meni sad bas, ali bas retko desava da glavi ler, jedino mi je ostao problem kad se hladan ugasi na plin i nakon 5-6 min opet upali, bas tesko pali, kao da presisa.. Takodje se i za ovo prave blesavi...
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: gedora Decembar 13, 2012, 08:16:51 posle podne
@nrobert     rekoh ti kod draska i neka ti popravi mene je izasko 3000 ili 3500 pre 3 godine sad je mozda jeftinije jer su i oni jeftniji


@jocca88 ja sam tamo bio par puta uvek za istu stvar to je ovo to je ono nece da cackaju jbg,i sledeci put sam zvao rekli su mi da dodjem da vide sta je,ja sam im rekao DA RADE STA TREBA ako treba da vade instalaciju neka vade ako treba aparat da se menja menjaj sta god treba neka se menja i tako sam uspeo,poceli su svaka im cast od najeftinije solucije i krenuli polako i posle 2 koraako uspeli da poprave....

znaci nov filter vazduha,nov sraf za stelovanje gasa sto se nalazi u aparatu,i dizao cackao monopoint dizao neku klingerit gumu


problem je prezaliti 20-30eu za dobrog elektricara.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 14, 2012, 02:56:34 posle podne
Greska!!!!!!
Nije problem dati novac da ti neko resi problem, problem je naci pouzdanog coveka koji ce znati da resi problem.Vidis ja da bi otisao kod nekog majstora treba da izdvojim jedan dan, zapucam 40-50km i nazad, i da molim boga da taj zavrsi to za sta sam dosao, i da ne moram jos neki put da se vracam kod njega ako to ne bude to.E to onda nije 30-40e vec se trosak daleko uvecava.I Rasicima sam dao 330e za ugradnju plina.Vecina kaze da su dobri i pouzdani, tako da zbog preporuke sam mozda dao i pedesetak evra vise samo da mi urade posao kako treba.Nije problem da odem do pomenutog Draska i da pokusam da resim problem, ali ne pada mi na pamet po ovom hijametu.Nije toliko alarmantna stvar, tako da cu da to odlozim za malo lepse vreme.U medju vremenu jedino pokusavam zajedno sa drugim ljudima koji imaju isti problem da shvatimo uzrok i sta menjati odnosno popravljati.
Veruj mi ne bi mi bilo problem da dam i 100e za step motor ako znam da to resava problem!Ali novog step motora nema!!! Kazu trazite polovan.To i cekam.Da probam polovan pa da vidim dal je do njega.A onda cu  uzeti polovan a ovaj moj odneti do Draska da i njega sredi pa da ga imam u rezervi.

Po meni ovaj i njemu slicni forumi su tu da pomognemo jedni drugima, u savetima i resavanju problema koje su pojedini korisnici mozda imali.Ne volim da druge ucim stvarima koje neznam ali sam uvek tu da pomognem nekom u necemu sa cim sam se vec susretao.
Na jednom engleskom forumu sam nasao gomilu korisnih stvari i pomoci za mog Fejzera, takodje i na bjbikers forumu sam pokusao da pomognem ljudima u vezi sa pitanjima o motorima koje sam vec vozio.
Eto toliko, hvala jos jednom sto ucestvujete u ovoj temi sa predlozima i savetima, tu smo da jedni drugima pomazemo i ponavljam

----Vise cenim savet i misljenje dobronamernog forumasa, nego bajke i price nasih sveznajucih majstora iz raznoraznih servisa.Verujte mi naci dobrog i postenog majstora kod nas je ko da trazis vanzemaljce.Mozda njih i lakse nadjes.Dal to bili mehanicari,elektricari,zidari, moleri, sve se svede na isto, pravljenja od mrava slona i uzimanje para.A jos vise cenim ljude koji se trude da shvate i sami rese neki problem a ne za svaku sitnicu trce kod majstora---
Pozdrav
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: fleepy Decembar 14, 2012, 03:57:23 posle podne
Za ovaj post imas + od mene... beer
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: JOCA88 Decembar 14, 2012, 08:38:00 posle podne
@Gedora - nije problem u 20-30 e, reci mi da li je normalno da se ovo desava iskljucivo na plinu? Bio u GTA gde su mi ugradili plin, bio kod Rasica, kazu step motor ili monopoint... Servisi koje svi hvale, a kad imas problem kazu da ne znaju sta je i prebacuju loptu na nesto drugo.. Zivo me zanima kako rade novija kola, kad ne znaju na autu 20 godina starom da odrade plin kako treba. @norbet ima problem i na benzinu i na plinu i logicno je da je nesto od ta dva, meni nije jasno kako sve na benzinu radi normalno bez ikakvih problema, a na plinu po nekada zajebava. Naravno, da treba da ide na plin, pravili bi ih na plin itd, ali moramo da se snalazimo.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: gedora Decembar 14, 2012, 08:43:36 posle podne
vidi od mene si upravo dobio minus iz jednog prostog raloga zato sto bi se jebo a da ti ne udje. ti se kao razumijes u mehaniku a neznas gdje ti je ranije a gdje kasnije paljenje?

pa kad ne znas kao sto i ne znas sto nebi tom drasku dao 20-30eu?
on zna, provjeren je kao dobar majstor.
reci i kako ti  na tom bajkerskom forumu pomazes nekome kad sam sebi ne znas napraviti jedan banalni problem kao sto je golf 3 66kw?
kako bi ti to napravio r6, r1, suzuki R, 750r, 600f, 900rr ili neki jebeniji motor?
bas me interesuje
i kao nije poenta dati pare nekome da ti napravi auto?
nego u cemu je poenta? ovde svi (isto kao i ti) znaju sve a u stvari ne znaju gdje su suplji.
kad bi se ti uclanio na ovaj forum da te auto ne jebe? NE BI NIKAD! kao i stotine drugih koji su se pojavili i nestali
sad se opet vrati na ono sto si napisao na pocetku,
 nije problem dati pare nkom da ti rijesi problem.
a jel? a to kao beograd nije jedno veliko selo u kom se ne zna ko zna raditi vw a ko ne zna?
eto imas 39 god ko i ja a jos nisi cuo ko ih radi kako treba a ko ne?
sad opet reci da ti nije zao 30eu i troskova do zemun polja a da bi ti bio siguran,
sta mislis da tog draska zamolimo da izadje na teren do grocke pa ga ti prvo testiraj kakav je ko covjek, kakav je ko majstor, pa onda razmisli dal ces mu dozvoliti da radi tvoj vw star skoro 3 decenije???
 

ajde pali i ti i tvoj monopoint i tvoje znanje!
 trebalo bi da te je sramota tih 39 godina
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 14, 2012, 09:52:43 posle podne
E pa ovako gedora,
posto si me zaista isprovocirao moram da ti odgovorim.Kao prvo iskreno me nije uopste briga dal si ti meni dao plus ili minus.Drugo na ovaj forum sam se prijavio kao i na neke druge jer sam ocekivao da porazgovaram sa dobronamernim ljudima koji bi mi mozda pomogli na neke od mojih nedoumica sa kojima se prvi put srecem.Ja nikada nisam tvrdio da sam MAJSTOR i nisam ni nameravao da prosipam znanje!

Trece u prethodnom postu si mi prosipao znanje o stelovanju paljenja, zupcenju motora i napravio od toga nauku... a da mi nisi konkretno odgovorio sta da uradim, na moje jednostavno pitanje, ili nisi ni imao nameru.Svi ostali ljudi koji su slali odgovore su zaista bili korektni.Moj auto jeste star 20god ali uopste nije poenta u tome.Nemamo svi mogucnosti da vozimo nova kola.A i da imam mogucnosti pre bih potrosio pare na nesto drugo.
Ja nisam komentarisao draskovo znanje jer coveka i ne znam i nisam ni rekao da necu otici kod njega, ali kao sto sam rekao ne sad po ovom snegu.
Sto se motocikala tice nisam ni govorio da bi pomagao nekome ko ima neke motore koje nisam vozio.Ali za one koje jesam i ono sto znam mogu drugima da pomognem za neke stvari koje sam iskusio.Ne mora brate sve da se naplati!
Znaci nisi dobro procitao sta sam napisao.A i ako mi je potrebna neka pomoc imam koga da pitam, a da mi se ne kurci svojim znanjem,vec da porazgovaram kao covek sa covekom.

navodim "nego u cemu je poenta? ovde svi (isto kao i ti) znaju sve a u stvari ne znaju gdje su suplji." jako uvreddljivo za vecinu ljudi na ovom forumu! Treba tebe da je sramota!
Nisam cuo u Beogradu kako ko radi od majstora jer me i nije zanimalo posto nisam za doticnim ljudima ni imao potrebe do sada.Zasto, zato sto volim da probam sam, naucim,pitam, pa i ako pogresim jednom drugi put necu.Ja ne odrzavam tudje automobile vec svoj.
Iz ovoga sto si napisao tebe treba da je sramota, jer omalovazavas vecinu ljudi na ovom forumu.Ako si pun znanja onda ga zadrzi za sebe i nemoj drugima da prosipas svoju strucnost.Ja mislim da tebi nije mesto na ovom forumu.Idi brate radi u nekom servisu,ako vec neradis, i uzivaj....
Ujedno si ovom uvredljivom porukom odgovorio i drugim ljudima koji su se javili na moju postavljenu temu....Nisi im pomogao ni malo ako vec znas o cemu se radi.Jer ako je banalan problem sto ne pomognes  ako si siguran u cemu je problem
Ili te je moj prethodni post uvredio jer si se mozda u njemu prepoznao? Ako jesi drago mi je zbog toga.

A moj monopoint je moj monopoint i zato ti pali jer od takvih ljudi pomoc i ne mogu da ocekujem.

Ponavljam moje misljenje je da treba na forumu da pomazemo jedni drugima.Meni je bilo naj lakse da odem kod nekog majstora.imam ih ovde i u Grockoj, ali volim brate da nesto napravim sam i onda sam sretan zbog toga jer je to moj uspeh.Nije sve u prokletim parama, vec u tome da ostanemo ljudi i nemora sve da se u zivotu naplati.
Zbog takvih "Majstora" kao sto si ti i ne idem u servise!
Izvinjavam se drugim forumasima ako sam mozda jos nekog uvredio prethodnim postom i ako neko misli da nisam u pravu.
Ostali, sa svojim komentarima su dobrodosli..
Pozdrav


Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: gedora Decembar 14, 2012, 10:15:57 posle podne
citat: .. a da mi nisi konkretno odgovorio sta da uradim, na moje jednostavno pitanje,

kako da ti odgovorim na neko tvoje pitanje kad ti ne znas sta je lijevo a sta desno?
kad je rano a kad kasno paljenje a sam bi sebi to pravio?  sto ne napravis?
dal je tvoje da sudis kome je mjesto na forumu a kome nije?
sta mislis o tome?
ovakvi "Majstori" kao sto sam ja i ne primaju takva auta u rad koja prvo sami izjebete, pa vam u tome pomogne kum, pa komsija pa ovaj pa onaj
pali strucnjak, vjeruj da moj nivo nije rasprava sa takvim kao sto si ti
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 14, 2012, 10:35:27 posle podne
Kasno.
Problem sa paljenjem je vec resen.To je proslost.Dobio konkretan odgovor,proverio i problem resen.A to dal bi ti uzeo moj auto ili ne iskreno me nije ni briga.Moj auto nije izjeban kao sto si se izrazio.Ima sitniji problemcic koji ce biti resen.
Tacno nije moje da sudim kome je mesto na forumu a kome ne.I ne pada mi na pamet to da radim, to ostavljam drugim clanovima.A ti se samo drzi tvog nivoa,ja cu se ipak drzati ostalih 99 posto clanova ovog foruma i nastaviti da sa njima komuniciram i u buduce.Makar svi mi bili laici i neznalice.
Dobro je da u ovoj zemlji ima jos ljudi koji nemaju tako visoki nivo, vec su obicni ljudi.I jos nesto u postu na koji si mi odgovorio tebe nisam ni pomenuo, cak ni pomislio na tebe, tako da nemam pojma zasto si se bas ti nasao uvredjenim?
I da zavrsim ovo prepucavanje.Cim budem resio problemcic koji imam poslacu odgovor koji ce mozda pomoci i drugim korisnicima....
Pozdrav
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: gedora Decembar 14, 2012, 10:45:05 posle podne
...Ili te je moj prethodni post uvredio jer si se mozda u njemu prepoznao? Ako jesi drago mi je zbog toga.....


a ne mozes ti mene ni uvrijediti.
nastavi da komuniciras sa tih tvojih 99 posto foruma.

kad naucis na koju se stranu okrecu radilica, kazaljke na satu, mala bregasta i razvodnik paljenja mozda nesto i napravis.
39god, imas potencijala samo udri  mahac
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: javozimgolfa Decembar 14, 2012, 11:09:56 posle podne
@ nrobert

ne nerviraj se druze, ovde jedino majstor gedora zna mehaniku, tacno da kaze da je gore dole,vecina ljudi bi ovde potvrdilo   lollol
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: gedora Decembar 14, 2012, 11:13:32 posle podne
sta si s tim htio da kazes ajd prevedi
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: Surla85 Decembar 14, 2012, 11:20:50 posle podne
vidim da ce i ova tema da se ZAKLJUCA ...................
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: dzonibgd Decembar 14, 2012, 11:22:42 posle podne
@Nino  po porukama neki novi strucnjak iz s.mitrovice, vec u drugom postu pljuje po tebi  lollol
cobani budale (http://www.youtube.com/watch?v=_2o_LJyM92Y#)
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: gedora Decembar 14, 2012, 11:26:32 posle podne
a sto bi se zakljucala? postavio je prvo pitanje kako sam sebi da nasteluje paljenje i kupio je dijagnostiku da bi to obavio. dobio je odgovor. problem je u tome da neko ko bi se bavio tim poslom u 18oj godini mora znati nesto o uglovima paljenja a 40oj ce tesko nauciti.
u zemun polju ima dobar elektricar i rjesava sve probleme na vw. jel problem platiti 20-30eu?
jeste napravicu sam. pa napravi. jel ti brani neko?
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: misa-goga gti Decembar 14, 2012, 11:36:18 posle podne
@ nrobert

ne nerviraj se druze, ovde jedino majstor gedora zna mehaniku, tacno da kaze da je gore dole,vecina ljudi bi ovde potvrdilo   lollol
jel ti to ozbiljno ?
ti si nasao da komentarises gedoru, jel ?
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 14, 2012, 11:40:09 posle podne
Ajte ljudi polako.Problem sa paljenjem sam resio.Objasnio mi je drugi covek i to je sad ok.Covek ne mora da ima 18 godina da bi nesto naucio.Mislim da uci dok je ziv.Vec preko 15god nisam vozio benzinca.Zadnji je bio sa karburatorom, tako da se sa monopointom srecem prvi put.Zato sam i pitao ljude dal se nekom slican problem desavao sa gasom.
Vec sam u ranijem postu objasnio da nije problem u 20-30e platiti nekom, vec zasto sam samo zeleo da cujem jos nekog ko je imao slican problem i dal ga je resio.Ponavljam ponovo ako ustanovim da je problem sa Motorom za kontrolu ler gasa, odnecu moj na popravak kod pomenutog draska, da imam i rezervni .To uopste nije sporno.Molim vas da procitate mojih par prethodnih postova da ne bi bilo zabune.Zaista nisam imao nameru nikog da uvredim od clanova foruma!

Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: gedora Decembar 14, 2012, 11:45:11 posle podne
isto tako niko nije imao namjeru ni tebe da uvrijedi.
poenta je u tome da treba svako da radi ono za sta je strucan. ja radim mehaniku 22god pa kad mi se sjebe anlaser odnesem ga elektricaru i platim da se uradi.
ne znam sta se ti primas. sto se mene tice ti sa svojim autom radi sta hoces. sta ja imam s tim i s tobom?

Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 15, 2012, 12:02:53 pre podne
Pa ja nisam tebe uopste prvi prozvao nego ti mene!.Vec sam u poruci sa vrha ove stranice objasnio sta je kod nas problem i da je tesko pronaci dobrog i postenog majstora.A ja zaista nemam vremena i zivaca da jurcam po Beogradu od majstora do majstora da mi rese neke sitnice na vozilu.Pa ne mislis li valjda da cu da zapucam za Beograd da bi mi neko promenio ulje,kocnice, promenio kaiseve????
Zadnji put kad sam servisirao klimu na Mondeu, za jedno punjenje klime sam ostao ceo dan u servisu dok nisu sve raskupusali i nasli kvar koji bi iskusan majstor koji tvrdi da radi klime morao odmah da nadje.Za zamenu kaiseva su mi trazili 100e samo za ruke.Zamenio sam ih i vozim vec 40000km.Pa nise to lansiranje satla na mesec pobogu.
Ne shvatam zaista zasto si se ti nasao prozvanim u mom postu i odreagovao kako si odreagovao, ali to je tvoja stvar.
Ne bi vise da polemisemo jer zaista nema smisla.Evo ja cu ti se izvinuti ako sam te uvredio i da zavrsimo sve ovo.Moja namera je zaista bila da ukazem na nesto drugo kada sam pisao post sa vrha ove stranice.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: gedora Decembar 15, 2012, 12:05:15 pre podne
ma opusteno. uzivaj  beer
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: bokiel79 Decembar 30, 2012, 02:13:48 posle podne
Ne mogu da verujem da se mi Srbi i za ovakve stvari raspravljamo i svadjamo....
daj da pomognemo ako mozemo...
Evo ovako,,posto se bavim ovim poslom, odnosno auto elektrikom i auto gasom, i jos plus vozim bas taj motor monon point evo da kazem i ja par reci...
Dosta puta sam imao takav problem ali na drugim autima, ne na svom, i mogu reci da mi se resenje u najvecem broju svodilo na zamenu ili ciscenje TP senzora, ali isto tako imao sam i problem sa gumom ispod mono pointa...
da pojasnim to sa gumom, to se desi jedino kod onih kod kojih je ugradjena ploca u mono point za plin i cev za dovod plina na njoj je okrenuta blize kabini, ako me razumete, i usled malo losijeg nosaca motora ona udara u lim i tako vremenom upropasti gumenu plocu ispod mono pointa, i bas kroz taj procep se desi uvlacenje vazduha, to nemora da znaci da ce na leru da promeni rad, jer obicno na leru bude miran motor i ne dolazi do tog kontakta sa limom i vazduh je ok, ali kada motor da kazem u zargonu "potegne" onda se ta rupa otvori i nastaje problem, koji racunar pokusa da izbegne tako sto ce sa tom kolicinom vazduha da ubrizga i vecu kolicinu goriva....itd....
nadam se da ce nesto od ovoga biti korisno ...ako nesto bude trebalo evo ja sam tu pa pitajte...
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 30, 2012, 06:27:33 posle podne
Dobro si rekao, i ja sam za to da pomognemo jedno drugom ako mozemo.Nisam odavno bio na forumu i danas odgovorih na par poruka.Sto se tice step motora otvorio sam ga pre neki dan i ocistio, podmazao zupcanike, naprskao wd-om, nista nije polomljeno i sve mi deluje ok.Tako da sam ga vratio nazad.Tp senzor nisam do sada skidao ali kad ga raskacim onda motor radi super  bez grasaka.Nema dodavanja gasa, jedino onda normalno nece da radi na benzinu.Guma ispod monopointa je nova.Ono sto sam jos pokusao je da pomerim sraf na leptiru gasa na koji se naslanja step motor.Probao sam da ga odvrnem odnosno povecam zazor izmedju leptira i stepa.Onda je jos gore i bas zeza i drzi gas nekad neprekidno na 2000.Onda sam ga vratio na polozaj u kome je bio pa zavio 3 kruga i zamisli problem je nestao.Ponekad se desi da blicne gas kad sam na nizbrdici na kratko ali jako retko.Evo vozim ga vec dve nedelje i nema problema ni na benzinu ni na plinu.Za sad cu ostaviti tako a ako nastavi da zeza probacu da skinem tps i vidim moze li on da se ocisti.
Hvala u svakom slucaju na pomoci
Pozdrav svima i sve najbolje za predstojece praznike!
I da se pomazemo i dogodine.
Robert
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: bokiel79 Decembar 30, 2012, 07:24:47 posle podne
OK...
To sa podmazivanjem zupcanika nisam radio jer su to plasticni zupcanici i mislim da im je vek trajanja jako dug, ali eto rekao sam ti iz iskustva da je TP jer se potrosi bas na tom mestu gde je ler ili malo iznad njega i tada nevidi koliki je polozaj leptira gasa i zato pocne da dize ler i ubrizgavanje...Mislim da ce ti ciscenje istog ako ne zavrsiti onda bar olaksati problem...
Prosto je jer na TP-u imaju 4 srafica koji su ako nije dirano nista sa zastitnim plasticnim kapicama na glavi srafa i samo se oni odvrcu i to je to,,,mislim da je torex T20 u pitanju ...Malo alkohola i WD spreja ce resiti tvoju dilemu...
I hvala na lepim zeljama u novoj godini...isto i tebi zelim i svima na ovom forumu....
Neka Vas VW-i dobro sluze....Pozzzzzz
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Decembar 30, 2012, 07:52:57 posle podne
Ima mi logike! Jer pomeranjem srafa na leptiru sam pomerio i polozaj leptira odnosno tps-a.Probacu da skinem tps i ocistim ga nece skoditi.Nisam znao da moze da se rastavi i ocisti potenciometar.Hvala u svakom slucaju jos jednom.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: halasz.gabor Januar 02, 2013, 05:08:10 posle podne
Pozdrav svima.Eto rešenje za Vas.Mene je isto godinama mučio ovaj problem.Išao sam od majstora do majstora,promenio sve senzore bez rezultata.Ova pojava važi samo za step motore sa 6 pin-a.Ovaj step motor ima funkciju luftiranje motora zbog euro2 norme,a radi na sledeći način.Kada kočite motorom step motor otvori klapnu za gas da bi dovodio svež vazduh do katalizatora da pobojša njegov rad,dok ECU drži zatvoreno diznu.I tu nastaje problem.Pošto ECU ne zna da je ugradjen venturi plin,step motor i onda luftira kada vozite na gas,a umesto svežeg vazduha uvuče smešu plin-vazduh i auto i dalje ubrzava.Rešenje je izuzetno jednostavno.Treba isključiti funkciju luftiranje.Iz džeka sa šest pin-a koja ide na step motor,treba izvući treću žicu odgore,ili ako želite da ta funkcija radi i dalje kada se auto vozi na benzin onda treba staviti relej,da bude treća žica u prekidu kada je prebačen na plin.Ovo sam našao na nemačkom forumu,i odlično funkcioniše.Inače ja sam samo precvikao tu žicu i tako vozim već 2 godine.Nadam se da sam mnogima pomagao,ovo 100% radi.Sretno.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: sasab Januar 02, 2013, 05:33:49 posle podne
A kako onda sistem funkcionise dok vozis na benzin?
Pozdrav!
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: halasz.gabor Januar 02, 2013, 05:37:56 posle podne
Sve funkcioniše bezprekorno,samo nemate taj osećaj da neko povlači pedalu.Redovno će i dalje da drži ler i kada se svetla ili klima upali.

Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: sasab Januar 02, 2013, 05:40:52 posle podne
Daj mi samo link tog sajta.
Hvala. Pozdrav!
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: bokiel79 Januar 03, 2013, 07:42:43 pre podne
 halasz.gabor .....
odlican odgovor...samo mozes li tacno reci koja je to zica u konektoru jer nisi tacno definisao "Iz džeka sa šest pin-a koja ide na step motor,treba izvući treću žicu odgore..." mislim da to ima logike i mogu da probam jer imam jedan auto  koji ima takav problem....Probacu pa cu ostaviti da li je resen problem...
Samo mislim da ce beleziti gresku zbog otkacene te zice ali nema veze,,ako se stvar resi onda je u redu...
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: halasz.gabor Januar 03, 2013, 08:13:58 pre podne
Pozdrav.Pošto džek stoji uspravno na step motoru od gore se broji prema dole,crna žica je u pitanju.Bilo je prikačen na dijagnostiku zbog ABS-a ali nisam primetio da je upisao grešku.Inače kod ovih automobila poželjno je mesečnom jedanput skinuti klemnu min. 10 sati i na ovaj način resetovati ECU,ne pomaže ni ugradjen relej  za reset jer kompjuter ima više napajanja ne samo jednu,pa pokupi loše podatke sa lambdasonde,i upiše grešku da je bogata ili siromašna smeša zbog plina pa ne radi pravilno na benzin,puno troši itd..Ako imate još pitanja slobodno postavite.Ova mi je treća trojka sa istim motorem,tako da imam dosta prakse.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: bokiel79 Januar 13, 2013, 11:27:36 pre podne
Evo da se samo javim jer danas sam konacno bar malo slobodan...
Probao sam ovo sto si rekao halasz.gabor, sa trecom zicom na konektoru....ta treca zica je ustvari napajanje i crne je boje na ler motoru i imaju je svi tipovi...a samo na ADZ 1.8 ima 6 zica na ler motoru....ako se ona odsece ler motor vise nikada neradi...odnosno ujutru nece podici ler a kasnije u radu ce on verovatno biti normalan....ipak mislim da to nije resenje.....
Evo toliko od mene...morao sam da napisem ovo jer sam probao na dva automobila i pisem ovo iz kako se kaze PRAKSE...heheheh
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: halasz.gabor Januar 19, 2013, 01:04:05 posle podne
U mom autu je AAM motor 1.8 55kw-75ks,i redovno radi ler motor(crna žica izvučena),ujutro radi na 1100 obrtaja posle kada se zagreje radi normalno na 950 i isto toliko drži i sa uključenom klimom.Pozdrav.
Naslov: Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
Poruka od: nrobert Februar 07, 2013, 08:32:06 posle podne
Pozdrav
Posle stotinu muka sa step motorom, resio sam problem.Te dve pominjane zice kod motora sa 6 pinova su napajanje i druga za signal kompjuteru. Ako isecem tu trecu zicu od napajanja, prijavi mi i gresku na dijagnostici da povratna informacija od step motora nije ispravna.
Elem, pokusavao sam da nadjem step motor sa 6 pinova ali bezuspesno.Svi imaju sa 4 (stari model).Onada sam pronasao da se isti step ugradjivao i na Saksa, na nekim Fijatima i Pezoima.Uspem da nadjem polovan od Saksa za 35e.Onda pocnem da trazim na netu i nadjem na ebaju nov za 35e sa postarinom.

http://www.ebay.co.uk/itm/Air-Control-Valve-VW-Seat-Citroen-Peugeot-0132008601-/330759462196?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d02ccdd34 (http://www.ebay.co.uk/itm/Air-Control-Valve-VW-Seat-Citroen-Peugeot-0132008601-/330759462196?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d02ccdd34)

Inace taj deo se tacno zove ventil za regulaciju vazduha.Ovde sam pokusao da nazovem par radnji sa delovima za vw i svi su mi rekli da to nemoze da se nadje novo samo polovno.Narucim ga i za desetak dana dobijem.Svi problemi posle ugradnje su nestali i auto sada ide ok.Samo da ga ne ureknem.

Pozdrav od mene, problem resen!