VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: archi Decembar 03, 2012, 10:51:18 pre podne
-
Ovako ljudi za 5000km me ceka veliki servis, ne bih nikako da stedim na tome pa me interesuju sledece stvari. Kod ovoga gdje uzimam djelove imam u ponudi sledece:
Spaneri - INA
Zupcasti kais - WAG, BOSH ili CONTITECH
Kaisevi za alternator - CONTITECH ili BOSH.
Vodena pumpa gledao sam ona krilca nisu plasticna nego valjda aluminijumska ili sta li, to mi se svidja.
Mislim da sam to najbitnije naveo.
Sad vasa iskustva o ovim markama? I koje bi odabrali. Znaci planiram naredni veliki servis za nekih 50-60000km i nadam se da to ovi djelovi mogu beez problema podnijeti.
Zaboravih, golf je tdi 74kw 2002god
-
Mene sve to za benzinca 1.6 sa rukama izaslo 22200 din e sad za dizela sigurno jos neki dinar gore
-
Kod ovoga su svi djelovi valjda oko 120e. Pa mi to cudno, nesto mi to jeftino. Bojim se da mu nisu original djelovi, mada majstor kod koga stalno radim auto, i pouzdan je, kaze da su mu djelovi ok i da uvijek uzima kod njega, kao da daje garanciju na sve djelove 80000km. Mada to macku o rep, meni da izdrze 60000km i ja sam zadovoljan. Samo me interesuju gore pomenute marke kako su se pokazale. I posto za neke djelove ima vise marki koje bi mi preporucili od ovih sto sam napisao.
-
bosch kaisevi su Ok, kao i Ina spaneri
-
Ako moze neko da mi posalje na pm, ili da napise ovdje koristice i nekom drugom, sta sve (precizno dio po dio) da se mijenja tokom velikog servisa. Kada budem isao sa majstorom da uzimam djelove pa da on ne zaboravi nesto, a meni je ovo prvi veliki servis pa ne znam.
Golf 4, 2002god, tdi 74kw, motor je ATD
-
pod obavezno menjaj i remenicu alternatora i onu plasticnu remenicu ,sto sluzi kao vodjica kaisa
kad smo ja i brat radili servis nismo promenili remenicu alternatora , pa je posle 10000km pukla i meni i njemu i pokidala kaiseve, zato ti kazem iz iskustva
-
obavezno remenicu alternatora
-
pod obavezno menjaj i remenicu alternatora i onu plasticnu remenicu ,sto sluzi kao vodjica kaisa
kad smo ja i brat radili servis nismo promenili remenicu alternatora , pa je posle 10000km pukla i meni i njemu i pokidala kaiseve, zato ti kazem iz iskustva
Koliko para su obe? I ja treba da radom veliki servis na mom pa da i to uracunam u postojece.
-
i za golfa i za passata je tu negde oko 40, 50e remenica alternatora ,menjao sam je pre dva meseca,a taj plasticni se ne secam to bilo jos prosle godine negde oko 20 e
-
Ja sam neki dan menjao remenicu alternatora i platio je 3700 dinara.
-
Ako moze neko da mi posalje na pm, ili da napise ovdje koristice i nekom drugom, sta sve (precizno dio po dio) da se mijenja tokom velikog servisa. Kada budem isao sa majstorom da uzimam djelove pa da on ne zaboravi nesto, a meni je ovo prvi veliki servis pa ne znam.
Golf 4, 2002god, tdi 74kw, motor je ATD
Ovo bi i meni trebalo, moze li neko da napise??
Moj je Golf 4 1.6 16v benzin
-
Ako budeš išao sa "majstorom" neće on ništa potrebno zaboraviti, a i trgovac zna šta se obično tada uzima tako da nemaš frke.
-
Kosta izvini za majstorom :D valjda treba majstorem? :) sad si me zbunio haha.. Zadnji put kad sam bio na mali servis i pricao sa njim o velikom servisu koji predstoji, pitao ga sta se sve otprilike mijenja i koliko ce me otprilike kostati. Nije pominjao remenicu alternatora i tu plastiku oko nje tako da eto tema ipak nije bzv otvorena jer cu ga napomenuti da uzmemo i to izmedju ostalog :)
-
Opušteno, pod navodnike sam stavio misleći da ideš sa pravim majstorom koji zna svoj posao ;)
A majstor će pregledati remenicu alternatora i reći dali je za zamenu ili ne.
Kod Golfa Mk4 je jednostavno skinuti PK kaiš i alternator radi zamene iste, nema veze sa zupčastim setom i ne demontira se ceo prednji kraj kao kod Passata da bi iz tog razloga preventivno menjao.
-
Mislim da mi se cuje kod alternatora nesto kao da je lezaj otisao, nekako huči dok radi, pa moguce da je do te remenice (ne znam njenu ulogu). A ovaj majstor je dobar, zna svoj posao (do nedavno radio kod nekog) pa je sada otvorio svoj servis, ali nema bas full opremu jos uvijek, i onda se bojim da ako nema alata da zamijeni remenicu onda je nece ni napomenuti "da se ne bi mucio" ako nema adekvatan alat. Laik sam sto se dosta stvari tice, ali tu sam da naucim ponesto da znam i sam kako sta funkcionise. Znam da vas majstore ovdje mi neznalice smorimo sa ovakvim pitanjima ali imajte strpljenja i za nas :)
-
Ako se ne varam cuje ti se spaner alternatora. I opet ako se ne varam ne treba mu spcijalan alat da ti zameni pomenutu remenicu.Neka me ispravi neko iskusniji ako gresim.
-
Ok hvala puno, imas + od mene.
-
Potrebno je rastaviti alternator da bi se skinula remenica sa alternatora.
-
potrebno je da se skine alternator,a ne rastura se isti da bi se zamenila remenica.
-
Kako ces skinuti remenicu ako ne fiksiras rotor alternatora?
-
kod mene je nije skidao majstor,to znam
-
Ne razumem te al nema veze.