VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: dj cure Novembar 29, 2012, 12:35:25 pre podne
-
imam fabricke amortizere i opruge koje su krace za 3cm u onosu na fabricke i sve ok radi
zanima me ako zelim da spustim auto za jos 2cm
tj da stavim opruge koje spustaju 5cm ,da li treba da menjam amortizere,
bojim se da ce napijati prednji amortizeri
ako neko ima iskustva nek pomogne
-
skrati i amortizer odma i nemas frke
i prodaj onaj polovni duks iz panceva
-
Ja sam napred stavio K.A.W zute, 7cm krace, i sve je ok, izmedju tocka i ruba imam prst ipo. neudobno je dosta, ali lepo izgleda. Samo sto je trap poceo da sve vise i vise lupa, dotle je doslo, da mi dodje da vratim fabricke opruge...
Ali izgled vadi prosek :D
-
Bolje skupi kintu i kupi ljudski opruge i amorte nego da ih kratis.
-
nebi ih skracivao to je prica za sebe,zanima me dal amortizeri treba da se menjaju
-
dj, isprazni sanduce da ti odgovorim, ne mogu da ti posaljem poruku, pun ti inbox
-
to neces znati dok ne probas..stavis oprugu na amortizer, montiras sve, i kad ti je auto na dizalici, ako opruga nelandara sve je ok :) goran kad dosta krati oprugu, onda krati i amortizer, v
-
posto ti je i dalje pun inbox evo ti odgovor ovde
Da, tako je, i ja na fabrickim amortizerima setam 2 seta opruga biggrin Fabricke i k.a.w.
Baci pogled u moju temu za golfa, posle 20. strane mislim da su slike opruga kad sam menjao, izmerio sam, prednje 7cm krace, zadnje 3 cm krace. Svaki kamencic oseca, trap lupka, karter mi zakacuje na svakom drugom penjanju na ivicnjak, cak i kada brze predjem preko neke preglabice na putu hoce da zakaci. od kad sam zamenio opruge, 3 puta sam jurio prednji spojler po putu biggrin
-
znaci ako tebi nenabija amortizer na 7cm krace nece ni meni na 5 po nekoj logici ,
-
Ja sam meni uzeo opruge od GTI-a (golf 4 je u pitanju) pa da pitam da li ce imati problema da ljeti furam te opruge a zimi da vratim standardne fabricke? One su valjda krace naprijed 3cm a pozadi 2cm mada nisam siguran dok ne izmjerim. I koliko je komplikovano zamijeniti to, ja svakako nemam uslova pa cu morati kod majstora, pa koliko je isplativo to mijenjati 2x godisnje? :)
-
mozes na tvoje amorte da stavljas oba seta opruga. nije komplikovano zameniti, ali ne mozes sam ako nemas alat. oko 30e ti je menjanje opruga
-
ja menjam sam,nije komplikovano,napred ti trebaju kandze da sabijes oprugu kad je skidas,a nazaz zamenis za 10 min nemoras ni tovckove da skidas samo amortizere raskacis
-
napred ti treba i onaj kljuc sto drzi telo amortizera da se ne okrece ..
-
ne treba..imas na vrhu amotrizera rupu za imbus kljuc koji drzi telo amortizera ili ko ima pistolj za odvrtanje, nemu ne treba nista da drzi telo amortizera
-
da da .. imbusom se drzi telo amortizera .. a onim kljucem sa dva zuba se skida pogaca .. na taj kljuc sam mislio .. ne znam ni kako se zove .. znam da lici na kljuc za svecice i dole ima dva zuba koji odsrafljuju pogacu ..
molim da neko napise kako se zove ta alatka .,
-
znam na sta mislis, ali to retko koji amortizer ima. ima to na mom pasatu b3
-
Ja sam taj kljuc napravio od vodovodne cevi(pozeljnije je da bude neka tvrdja,polucelicna),izvadis brusilicom kandze,a na drugom kraju zavaris rucicu i to je to,funkcionise