VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: dzonibgd Novembar 28, 2012, 05:54:06 posle podne
-
Pozdrav mahac
Dosta se pise o cipovanju automobila, pa me interesuje misljenje strucnjaka, posto ih dosta ima na ovom forumu.
Motor je 2.0 16v iz vw corrada, oznaka motora 9a, u ponudi sm chip tuninga stoji dobitak od 14 ks u optimum varijanti i 20ks u power, interesuje me moze li neko od predstavnika sm na forumu ili drugi strucnjak da mi malo blize pojasni kako se dobija ta snaga.
Vec imam kn panel filter, sto preporucuje sm.
http://www.smchiptuning.com/549/vw-corrado-2.0-16v-136 (http://www.smchiptuning.com/549/vw-corrado-2.0-16v-136)
Unapred zahvalan
-
Na k-glavu chip tuning? Predosecam nastavak teme...
-
nije k-jetronic, kao na kr-u, nego ke-jetronic ;)
-
Ja sam mislio da ti je ceo gornji deo od kr-a, ili si samo usisnu granu od kr-a stavio?
-
evo ja se dobrovoljno javljam da ti platim taj sm power za 156ks.
mozda ne bi bilo lose da se neko od gospode iz sm cip tuninga javi i necim argumentuje kako na 9A KE jetronic prave citavih 20ks
-
i mene ovo interesuje posto imam komplet motor i instalaciju od corrada 9a pa mi je lakse njega ubacit onda nego kr ista dirat...
-
Bolje za te pare kupi bolje bregaste a malo dodaš para kupiš i sportsku izduvnu granu i osetićeš veću razliku u ubrzanju a čip na atmosferce je samo bacanje para i velika LAŽ a možda bi se čip malčice osetio na većim kubikažama npr. 2.8-2.9 a ovde sigurno NE biggrin
-
http://www.ebay.de/itm/Original-Schrick-Nockenwellen-276-fur-VW-Golf-2-16V-1-8L-PL-KR-Golf-3-16V-ABF-/110972534338?pt=DE_Autoteile&hash=item19d67a7e42 (http://www.ebay.de/itm/Original-Schrick-Nockenwellen-276-fur-VW-Golf-2-16V-1-8L-PL-KR-Golf-3-16V-ABF-/110972534338?pt=DE_Autoteile&hash=item19d67a7e42)
630e
http://www.ebay.de/itm/Supersprint-Facherkrummer-VW-Golf-2-16V-PL-mit-ABE-/370693219928?pt=DE_Autoteile&hash=item564f09a658 (http://www.ebay.de/itm/Supersprint-Facherkrummer-VW-Golf-2-16V-PL-mit-ABE-/370693219928?pt=DE_Autoteile&hash=item564f09a658)
550e
zar nije lakse cipovati za 150, 200 i dobiti 20 ks ??
-
najbolje da se saceka odgovor ovlastenog sm cip tunera gospodina @tt ili ovlastenog vw tunera gospodina @drfedje. forum i sluzi za razmjenu misljenja i iskustava
-
Pa ti gledaš sve novo, imaš izduvnu granu do 200 evra da kupiš a ABF bregaste ne znam tačno koliko su ali nisu skupe a imaš i bregaste od Audija A8 4.2 32v ali 1999 god. barem tako majstor Gedora kaže da su extra biggrin za 180 evra obe i plus daš majstoru pare za ruke da ti ih ugradi i za ukupno 400-500 evra sa rukama imaš da osetiš razliku neka me Gedora ispravi ako grešim. E sada ne znam stavljanjem većih dizni na taj motor šta bi dobio to pitaj Gedoru. Čipovanje na atmosferce je bacanje para i ništa više.
-
lupas gluposti, lollol
vec duze vreme nema nijedan 2.0 16 v abf u delovima, a te bregaste od audija jos niko nije probao niti vozio, niti sam nasao gde u gedorinim postovima za 99 god, koliko sam gledao to su 4.2 40v motori 99god sa 360ks
-
A šta ti ne pričaš bajke a? Radi slobodno taj čip i baci pare, tvoje su, mada bi te pre savetovao da za te pare što misliš da daš za čip kupiš lepo gorivo i da se voziš biggrin Svi bi vi da date 200 evra i da imate 300 ks i da vam troši 5-6l i da vam registracija 100 evra e toga sine nema ;) Javiće se Gedora u vezi bregastih pa će potvrditi ili demantovati.
-
ima audijevih bregastih po 150-200eu. problem je sto majstori ne znaju da ih postave.
ima jos jedan problem, audijeve bregaste nikad niko nije pomenuo ni ovde ni na bilo kom od foruma iz komsijskih republika, dok se ne pojavise u temi pecin gti 16v.
sad se kupuju masovno.
ali stoje u garazama obicno. bas me cudi sto je to tako.
imaju te bregaste namontirane na dvojku s k glavom, dodji da je probas ide ko drogirana.
nego nisu one tema nego cipovanje 9A i dobitak 20ks na postojecih 136??
-
Citiraj moju "bajku" poenta moje teme je da mi strucna lica koja se bave chip tuningom objasne kako se na motoru 9a dobija snaga datim cipom, tako da nemoj da trcis pred rudu lollol
ostatak tvog bespotrebnog pisanja necu ni da komentarisem :rolleyes:
-
Ma opušteno, izvinjavam ti se a ti si znaš i sam prvi počeo ali nema veze ljudi smo pa opraštamo a sada čekamo da nam se poznati tjuneri ili kako se već zovu jave lollol Mene iskreno takođe ovo interesuje.
-
Hajdemo da isdrzimo barem prvu stranicu bez prepirke i hladnih glava. . . biggrin
-
Kada su ovakve teme veoma teško biggrin
-
ne diraj to auto pokvarices ga,znam tebe kakav si batine
-
necu, nije to peugeot big_boss
javi kad budes dolazio da pomognes u ubrzanju 16v, da porucimo kod Bobana, 2m drva, ima slika na forumu, za paljenje francuskog lavica bleh
-
ja nisam ni znao da moze auto sa k-glavom moze da se mapira ili chipuje kako se vec kaze...vazda sam mislio da to inbus resava :)
-
@Luka ne spominji k glavu i inbus imam tikove od toga wacko koliko mi je muke samo zadala..... a sto se tice cipovanja ja sam upoznat samo sa abf motorom i inst. maksimalno 10% od prave snage ... po meni samo to da radis ne isplati se mahac
-
ja bi volio da imam neku jedinicu ili dvojku sa karburatorom po cilindru sa malo djindji rindji i spericom nekom .. i tako
-
treba odvuci auto ljudima i gledat sta rade i taj njihov nazovi cip
Nikola ja nebi razmisljao sekunde. povedes Ninu majstora svakako je rekao da on casti. zivo me interesuje taj nacin na ke-jet
-
Ma pravac Revo chip i ima da u startu dobiješ 300 i kusur jakih konjića a ićićeš sigurno preko 300 km/h i idi na aerodrom u Surčin da vidiš da li ćeš poleteti lollol lollol
-
chipovanje je u krv skupo a ovo je mapiranje sto se kod nas radi... mada tek na k-glavu nema trika da sto mogu uradit povodom toga .
-
Ako ovi na 9A motoru dobiju 20 KS čipom i to mi dokažu na valjcima,ja ču pojesti 20 zivih konja komplet s potkovicama i repom!!! krokodil
-
Ne brini i ja ću ti pomoći lollol lollol
-
lollol lollol lollol