VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bakidr Novembar 28, 2012, 02:34:37 posle podne
-
Vozen je normalno i parkiran uvece,ujutro sam ga normalno upalio da radi i posle nepunog minuta rada, na sastavu filtera i kucista izbio je mlaz ulja ...culo se da je nesto zalupalo u motor i odmah sam ga ugasio ..otisao sam kupio novi filter i dolio nekix 2 litra ulja sto je hvalilo,upalio sam ga i isto mi se desilo... Sta moze da bude problem,skidao sam kuciste filtera u redu je. Cuo sam da moze da se desi da su se lezeci lezajevi pomjerili i da su zacepljene rupice kroz koje prolazi ulje da podmazuje radilicu.Jer nesto mi je nelogicno pumpa da je crkla ne bi nabijala pritisak,ali zasto izbija ulje nije mi jasno,moze li biti da su se zacepile cjevcice kroz blok kuda ulje prolazi ? ? ? ? ?
-
Gde je izbio mlaz ulja nisam razumeo?
-
ulje je izbilo na filter !!
-
Proveri da nemas kondenzata u iberlauf-u mozda je zacepljen pa zato nabija pritisak
-
sta ti znaci kondenzata ?
-
Uljna isparenja u filteru poklopca ventila, na to je mislio
-
Uljna pumpa, kakvi kondenzati , i ne pali ga vise nikako dok ne zamjenis pumpu.
-
Pa i ja predpostavljam da je pumpa jer rekao mi je jedan mehanicar da na njoj ima jedan ventil koji vjerovatno zaglavljuje i zato se stvara pritisak pa odusuje na Filter !
-
druze provjeri iberlauf mora da je zacepljen. Nema mi ova logike da je uljna pumpa a on ozbije ulje na filter. A logicno to znaci da ima pritiska.
-
I ja sam to malo pre predlozio i verujem da je to problem nabijanja pritiska desavalo se kod par drugara jednostavno motor ne moze da dise
-
Ako si pre toga proverio nivo ulja, i ako je bilo sve uredu, onda su sve šanse da je crkla uljna pumpa, ili su ti zapušene te cevčice kroz koje ulje ide do motora.
-
Ma proveravao sam iberlauf nije zacepljen..A imao je ulja,sve je bilo ok...
a cuo sam da je kod golfa II 1.8 inace mana,cesto se desi da im rikne uljna pumpa.. :)
-
ajd napisi nam kad rijesis problem. Kazem po mom misljenu negdje je zacepljen,jesi provjerio da nije zacepljen onaj nosas na koji se zavrce filter mislim na onaj aluminiumski.stvarno mi nije logika za uljnu pumpu ali ako jest saznacu nesto novo. Nikad mi se nije desio ovaj problem a imao sam golfova i golfova u garazi i svi su bili zacepljeni ali nikad na ovaj nacin nije bila otisla uljna pumpa. Pumpa kad ode nemas pritiska u motoru lampica svijetli lupka na radilici itd... A kod tebe kako sam skontao izbije ulje na filter koji je zavrnut a pri tom ima gummicu koja diftuje. Pritisak u motoru je normalan od 2 do 4,5+ i ne izbija ulje a kod tebe izbije. ako razmislimo ti imas veci pritisak od 5bara kad izbija na uljni filter. Mozda grijesim ali Javljaj sve sta se bude desavalo bas me zainteresovala ova tema
-
Javicu vam...Skidao sam i kuciste filtera,posumnjao sam da nije zacepljeno ali je bilo cisto kao suza..
Znaci kad mi se to desilo 2 put,hauba je bila podignuta ,a ulje je izbilo 2 m u vis,nisam mogao da vjerujem,nzm zasto se to desilo auto je normalno radilo dan prije, kad eto problema :) bonk
-
Meni se to desilo prosle zime na pasatu na -25 stepeni :), dva puta je izbio ulje, isto pri paljenju posle pola minuta, minut.... Majstor me je ubedjivao da je uljna pumpa crkla, ali meni nije bilo logicno pa ga nisam poslusao. Posle ciscenja iberlaufa i creva vise nije izbijao, evo vec godinu dana skoro. Proveri to, kod mene se odsrafe 4 imbusa, koliko se secam i tu je bilo vrlo malo prljavstine, nista potpuno zacepljeno, ali sasvim dovoljno da napravi problem.
-
Probacu..ma jeste nelogicno, jer da je pumpa crkla nebi nabijala pritisak :huh: