VW Klub
VW Caffe => OFF Topic => Temu započeo: GT267 Novembar 24, 2012, 06:06:31 posle podne
-
Interesuje me u cemu se sve sajstoji odrzavanje jednog kompresora za farbanje. . . ? Na sta treba obracati paznju, na sta posebno, na koliko se mijenja ulje i koje, i tako dalje i tome slicno, znaci sve sto znate mene interesuje. . ..
-
Jedino znam da kada je hladnije stvara dosta kondenzata pa treba cesce da se drenira na slavinici dole.
-
Koje ulje se koristi. . . ? Kad se mijenja. . ?
-
pa ja ne znam kakvi su to kompresori za farbanje. Mi imamo neki mali od hobi varijanta.... Ono sto znam da ulje treba da bude na pola meraca, sipali smo 10-40 neko, i to smo sipali kad je staro iscurelo... Pre toga nismo menjali tipa 2-3god. Samo treba na slavinici da se redovno ispusta voda.... Nema veze dal je hladno ili toplo, trebalo bi posle svake upotrebe da se ispusta, tako su nam prodavci rekli, ako radis duze, naravo nećeš da ispuštaš vodu ako napumpas 4 gume na autu....
-
imam ja kompresor za farbanje, napravljen od bureta za hidrofor, moj cale ga napravio, kompresor mislim da je od dajca kamiona a motor trofazni ne znam tacno sada koje jacine, ulje je cale samo jednom zamenio kada smo menjali karike a imamo ga oko 20god. Ima dva izlaza, jedan je direktno iz bureta a drugi izlaz je za farbanje koji ima regulator pritiska i kondenzacionu posudu koja sakuplja vlagu da se ne bi mesala sa farbom dok se farba, nikakvo neko odrzavanje vece ne postoji. Izmedju kompresora i bureta postoji nepovratni ventil koji sluzi da se sabijeni vazduh iz bureta ne vraca u kompresor i samim tim olaksava punjenje bureta, taj ventil nam je par puta propao pa smo ga menjali. Kada propadne ventil kompresor sporo puni jer se vraca nazad pritisak iz bureta.
-
Ulje zameni na 6 meseci ili jednom godisnje, motorno, sae 30. U zavisnosti gde stoji treba cesce preti filter za vazduh . . .
-
Imaš u Okov da kupiš ulje za kompresore,nije skupo. Jednom godišnje zamijeniš. I obavezno drenaža.!