VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Marko981 Novembar 19, 2012, 09:34:02 posle podne
-
Da li se isplati uzeti nekoliko golfova 3 i rasturiti ih u delove, razmisljam o nekom dodatnom poslu, pa mi i ovo pada na pamet. Sta vi mislite? da li se moze nesto zaraditi? Ako se recimo plati auto 500eur, da li moze da se izvuce kroz delove 1000eur?
evo nekih primera:
http://www.polovniautomobili.com/oglas2753590/volkswagen_golf_3/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas2753590/volkswagen_golf_3/)
http://www.polovniautomobili.com/oglas2752488/volkswagen_golf_3_14/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas2752488/volkswagen_golf_3_14/)
http://www.polovniautomobili.com/oglas2733814/volkswagen_golf_3_19_td/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas2733814/volkswagen_golf_3_19_td/)
http://www.polovniautomobili.com/oglas2700512/volkswagen_golf_3/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas2700512/volkswagen_golf_3/)
itd
hvala...na odgovima ;)
-
Da bi izvukao 1000 od 500 taj auto mora da ima sve od opreme i da mu je sve u ekstra stanju.
Pocev od limarije, stakla, mehanike itd.
Takvog ces tesko naci za 500 evra.
-
Nema tu leba , one sto valjaju su preskupe ...
A i danas trojki na svakom cosku nije kao pre da mozes da dupliras cifru u delovima ...
-
pre bi uzeo dvojku nego trojku po oglasima su stranci dvojke skuplji nego trojke, mada ko što ti kažu nema tu leba više sad po oglasima ima toga koliko hoćeš.....
-
Sigurno ima tu racunice i posla ali samo moras da ih nabavljas za vrlo nisku cenu i u dobrom stanju. Najbolje bi bilo iz Nemacke direktno ako mozes da ih doteras sam.
-
Ok, znaci nije to bas isplativo...ako neko ima jos nesto neka doda ili ako neko ima neko iskustvo neka napise
-
sa ovima sto su u nasim oglasina "jeftini "neces nista zaraditi... msm mogu da zarade ljudi koji su u tom poslu nekoliko godina...
-
evo iskustva, idem u Sofiju često i tamo su auta jeftinija nego u Nemačkoj zato što se kupuje na kamione, a ti kad odeš za jedan auto koliku cenu misliš da napraviš i kad na to dodaš sve troškove da dovezeš auto? Više ima troškovi da te izađu nego auto. Daleko od toga da ne može da se zaradi, može ali moraš mnogo drugačije da odradiš.....
-
Ja sam razmisljao ovako, platim celu solidnu trojku benzinca ovde 500eur moze da se nadje i ovako sam razmisljao:
- Motor, menjac, i svi agregati (anlaser, alternator, monopoint/dizne, bobina, kompijuter, set kvacila, itd) 200eur
- Enterijer (sedista, tapaciri, volan, tabla, nebo, suncobrani, svi prekidaci, bukvalno sve unutra) 100eur
- Vrata (stakla, podizaci, retrovizori) 100eur
- Prednji kraj (hauba 30eur, p. branik 30eur, krila 30eur/ona, farovi 30eur/oba, prsa 30eur, hladnjak i ventilator 30eur, maska 10eur) 170eur
- Celicne felne R14 40eur
I dolazimo na cifru od 500eur i sad naravno treba to sve prodati, uvek na papiru sve izgleda lepo ;), zato sam i dosao ovde da se posavetujem sa vama, e sad ostaje tu jos delova koje nisam nabrojao (stop lampe, auspuh, trap, sofersajbna, gume ako su mozda upotrebljive, katalizator, skoljka, zadnji branik...itd)
-
Tu imas jos jedan faktor.
Vreme koje ti je potrebno da to sve prodas.
Dzabe da zaradis i 500 na 500 ako ti se to oduzi na godinu i po dana.
-
a oduzice se...
-
Tu imas jos jedan faktor.
Vreme koje ti je potrebno da to sve prodas.
Dzabe da zaradis i 500 na 500 ako ti se to oduzi na godinu i po dana.
+1
a još nešto, pogledaj i na limundu cene delova za automobile i na koje cene stoje pojedini delovi i ne prodaju se pa se po tome orjentiši ako misliš brzo da prodaš, a na neke cene koje drže ovi što imaju otpad sa 100 auta ti ne možeš da se uklapaš jer njima se isplati i da čekaju 2 godine, a tebi sa 2 aute ne verujem.
-
ja mislim drug da ti se generalno ne isplati . jedino ako ti nekada naleti da kupis za 200-300e jer nekome trebaju hitno pare i slicno , onda bi mogao da udupliras ovako sa 500e na 1000e tesko , pitaj clanove sa foruma sto prodaju dal im se isplati ...
-
Ako imas 500e i slobodnog vremena probaj, uvek bi trebao da mozes da izvuces 500e nazad. Ako vidis da ide lepo nastavis ako neide bas nikom nista. Ja bih licno tako uradio da sam tu i da imam vremena za to.
-
Ok, u principu imam vremena, takav mi je posao da imam vremena za neki dodatni posao
Hvala svima na odgovorima
-
Po meni to ti se ne isplati. Više ti se isplati doterati auto bilo koji sa Euro 3 motorom za otprilike oko 1.500 evra i to isključivo nekog japanca pa može italijana ili francuza e tu ima onda tek zarade. Nemaca imaš na svakom ćošku i u svakoj trafici i teško da ćeš moći izvući neku kintu. Znam neke koje rasturaju korejanska vozila i sasvim dobro zarađuju i što doteraju brzo se rasproda. Eto ti npr. Hyndai Atos 2000 god. 1.0 benzinac, prcić od auta, motor smo prodali za 350 evra ( bez agregata) a menjač za njega je 250-300 evra pa ti gledaj i to se brzo rasproda, pogotovo retki automobili a to su japanci i korejanci svakako, dok kod nemaca je jako velika konkurencija. Nije loše doterati automobile iz Engleske i ne bih baš rekao da su u Bugarskoj jeftina vozila a to su 99% krševi i dovoze se svi iz Italije i kod njih nema ograničenja, oni (bugari) uvoze sve i svašta. Na kraju ako nemaš min. 1.500 evra na gomili ne bi trebao da ulaziš u tu priču a ovo za 500 evra, izvućićeš tek možda 700 evra tek posle 2-3 god. i za toliko god. ćeš zaraditi samo 200 evra, bolje tih 500 evra stavi u banku i uzimaj kamatu, veruj mi više ćeš tako zaraditi.
-
pitaj djoleta DMC on ja mislim da radi to, ali koliko sam ukapirao oni vrebaju dobre aute sa dobrom opremom, poskidaju to, vrate obicne delove i prodaju opet ceo auto za iste pare, primer: golf 2, elektricni podizaci, duboki branici, neka dobra sedista, felne. poskidaju sve to i prodaju a vrate recimo mehanicke podizace, obicna neka sedista, plitke branike i prodaju ga za iste pare a zarade recimo 200 - 300e
-
@ sky grešiš bugari dovoze mahom iz Engleske jer je tamo zbog ograničenog tržišta mnogo teže prodati auto, zato su i povoljniji automobili i delovi, skoro svaki drugi auto u Bugarskoj je iz Engleske. I da ne idem znam jer kroz moje mesto prolaze svaki dan sa po neko kamionče i natovarene limuzine. Nekad su prolazili i više njih dnevno.
-
Brat mi ide 2 puta nedelno u Italiju a i ja idem ponekad sa njim, vozi auto voz i gomila bugara idu sa auto vozovima u Italiju i dovoze automobile i to od 1990 pa do 2012. god. Sigurno ima i iz Engleske ali bugarima kao i nama se više isplati iz Italije uvoziti jer ispadne smešno prevoz: oko 250 evra po autu-za nas a u Engleskoj da ti lično neko dotera uzima 900 evra po autu a na veliko ne znam jer kod nas ne uvoze na veliko iz Engleske nego samo pojedinci.
-
Ja ti kažem šta sam viđao po otpadima kod njih, od novijih vw-a najviše je "engleza" i francuskih automobila proizvedenih u francuskoj, a ima i italijana kao što kažeš ali ove prve 2 grupe najviše najviše.
-
OK mada masovno uvoze i iz Italije.
-
nema tu leba,koliko god da spustis cenu za nas standars je mnogo...jedino da se proba sa novijim vozilima pa da se obori cena.
-
aj kada sam se ukljucio u temu evo ti primer ....
motor 1.3 za mk1 ne moze da prodas u radnom stanju za 50e , imas ih po oglasima na limudu je bilo itd... ja sam moj razvalio i kroz delove u roku od 6 meseci prodao za 80e , nisam prodao samo blok jer na njemu mi je broj od motora i nisam imao volje da se zezam sa papirima , a za blok ne bi dobio vise od 10e + sto nije dobar itd...nisam zeleo da ga prodajem i zavrcem nekoga , ove delove koji su bili dobri oprao benzinom slikao i pordao polako ... prodao sam amortizere , torziju itd... sve sto mi nije trebalo . sve na gomili ne bi prodao za te pare nema sanse ... ljudima se generalno ne isplati da kupuju motore strance zbog carine i papirologije koja kosta ko ceo motor , pre ces neke pare izvuci na samim delovima motora , limarije enterijera itd... ako imas slobodnog vremena i alat , kupi neki auto ako je povoljan al gledaj da je sve ocuvano koliko toliko , pogotovo delovi koji se vizuelno vide i imaces zaradu al sporo to po meni ide sa delovima ...
-
imalo bi tu zarade kad bi bilo kupaca .. inace ovako .. nema leba bez motike