VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: delpo Novembar 10, 2012, 11:38:39 pre podne
-
kao prvo ne radi mi lampica od grejaca pa cekam (zvucni signal) odnosno kada lupne pa palim .to traje nekih 40 sekundi da li to u redu ne znam.izjutra zavergla dva tri puta upali trese se jedno tri minuta i zlazi beo dim(inace ne trosi ulje) kada se malo ugreje sve je u redu. medjutim od skora duze vergla pa upali i onda se trese aman da se ugasi poneka d i vruc vergla duze a ponekad izgubi vucu i gasi se.nemam iskustva sa dizelima i trazim pomoc inace motor je 1.6 obican dizel.jos jednom napominjem presao sam 6000 i nisam dolivao ulje jel nema potrebe
:huh:
-
Pa prekontrolisi grijace za pocetak, i zamjeni filter od nafte.
-
koliko sutra ujutro cu to da uradim
-
Isti problem i kod mene.
Prije 7 dana sam zamjenio 2 grijaca koji su otisli i filter od nafte ispustio na odusak malo, ok je, prije 2 mjeseca mjenjan.
I dalje isti problem.
Jos jedan problem, kad ga upalim,ujutru prvi put, trese strasno, i kad dodam gas ugasi se, i ponovo upalim i bude ok...Zna li ko zasto? Motor je 1.6 d obicni, Golf 2, 86 god. proizvodnje.
-
Moze da bude svasta bosch pumpa, dizne, losa nafta, slaba kompresija itd itd...u kolko imate kompresor izduvaj sistem(creva od rezervoara do motora) pogledaj dal vraca gorivo.....
Neocekujte da ce neko preko foruma da vam resi probleme, ja predlazem da odete majstoru ako nemate para makar i za savet naravno ukoliko niste vicni automehanici.. ;)
-
matore masine ljudi , milion kombinacija moze da bude u opticaju , lepo svake zime zamenite sve grejace , i filter za naftu , i sto se toga tice mirni ste, tako bar ja radim.
-
Mozda ti negde vuce fals vazduh i kad ujutru upalis radi na ono malo sto je u pumpi i ugasi.
Posle dok verglas povuce. Mozda nije do toga ali proveri za svaki slucaj
-
Pa moze da bude i zbog loseg kvaliteta vazduha u gumama, ali opet to se ne moze proveriti bez majstora, dok ga on iz gume ne omirise...
Pa naravno da su stare masine, i sve je tu vise manje lose, i ne ocekujem, bar je da mi neko sa foruma resi problem, neko da ustanovim sta je, da me majstori ne deru ko neznalca svakog...to je razlog.
-
Kako proveravate grejace dal valjaju? na foru ako zavarnice-bez magistrale ili lima-pojedinacno dok su na glavi,to je to ili skidate pa gledate kako greju,pogotovu ona dva iza bos pumpe?
Ako vuce fals vazduh,vuce ga non stop.
Kome trese kad upali ko blesav,prvo proveri grejace i proveris dizne pa onda sve ostalo.
-
Zamenio sam filter od goriva(u njemu samo sto nije imalo zivih ljudi) ulje u motoru i filter od ulja i sada je skoro OK. Jos vrlo malo zatrese kada je prvo palenje, danas cu proveriti grejace.ALI IMAM PROBLEM NE SIJA MI LAMPICA OD GREJACA( pa cekam zvuk kada lupne da verglam)ALI TO NIJE MERODAVNO JER LAMPICA SE GASI PRE ZVUKA , DALI NEKO MOZE DA MI KAZE KOLIKO SEKUNDI OTPRILIKE SIJA LAMPICA GREJACA(1.6 obican dizel 86)
-
pogledaj jos filter zraka,mozda ti negdje vuce fals i grijace i to bi trebalo biti to.
-
Kad je hladan drzao mi lampicu 8-10 sekundi. Ugasi lampicu pa ako sacekam jos malo
cujem relej da iskljuci. Uvek gasi lampicu pa nastavi da jos malo da greje
-
Slobodno pali pre nego sto cujes relej, jer kad on cakne grejaci su ugaseni ovako trosis dosta struje. Relej cekaj kad bude ispod -10C
Pogledaj plovak u rezervoari ima malu resetkicu skini i operi mozda je blago zapusen od naftne emulzije, cuo si sta su ti i ostli rekli eliminisi jedno po jedno i driving
Bilo bi dobro da imas barem pola rezervoara nafte da ne kupi mulj sa dna ako mozes....
-
koji razlozi mogu biti ne sijanja lampice grejaca
-
Davac za grejace, relej a moze biti osigurac za grejace,
nalazi se ispod haube, u pravcu motora brisaca.
Idu 2 crvena kabla do njega, mislim da je presek 4 kvadrata
-
ili ti tabla nevalja pa nesija lampica ili ti relej grejaca nesalje struju na lampicu,ali ce pre biti tabla.
Davac od grejaca ako nevalja,on uvek pali grejace,hladan ili topao ali lampica uvek radi.
Cekaj uvek da cakne relej,bolje je da ga zagreje dobro,pogotovu ako je hladno.
-
davac je na racvi,a relej gde se nalazi odnosno kako ide redosled povezivanja imedju(davaca ,releja, i osiguraca)
-
Relej ti je na dozni osiguraca ,u kabini. Kad das kontakt,relej pusta struju na grejace a davac sluzi da ga iskljuci ako je topao motor,ili ti da ga nepali ako je vruc motor,salje mu pobudu.Ali sam relej ima vremensku sklopku,tako da sa ili bez davaca i lampice,on odradjuje.
To su sve stari motori,nefali mu nista ako ga svaki put malo zagreje,jedino leti kad je 35 +,onda netreba.
-
a za to tresenje table to se opustite , malo dotrajali nosaci motora , i malo nosaci table pukli i zato trese , a i dizel je mora da cagara.
-
normalno je da dizel malo trese kad se upali pogotovo kad je napolju hladnije,ja to resavam tako sto malo povucem sauk i pustim da motor malo radi u mestu da se zagreje i onda sve bude ok...kod mene su sva 4 grejaca nova i lampica mi gori nekih 4-5 sekundi,sa belim dimom iz auspuha trenutno i ja imam problem treba da promenim filter za gorivo mislim da je zbog njega beo dim...
-
Ja sam pomislio zbog dima i tresenja da nije neki grejac otisao.