VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: fleepy Novembar 08, 2012, 09:07:31 posle podne
-
Prvo bih da pitam, na kom principu radi tempomat? Cudno mi zvuci da na sajlu ide, a nije mi jasno bas ni kako preko ECU... A drugo, moguce li je ugraditi ga u Golf 3 GTI?
-
Moguce je ali morao bi da nadjes donatora i komplet iz njega sve da vadis. Tu ti ide rucaca, neka elektronika, neki servo cilinder koj ide kod motora... Nacicu sliku i ubacicu kasnije. A tempomat radi na principu da kad stisnes dugme senzor na tabli ocita koliko ides brzo i ta elektronika posle motoru dodaje gas po potrebi da bi odrzavao tu istu brzinu. Kad pipnes kocnicu ili dodas jos gasa elektronika se gasi tj tempomat prestaje da radi.
-
Znam sta radi, zanima me kako radi? Sta mu daje gas, tj kako ga povecava? I ne znam da li je trojka imala fabricki tempomat?
-
Ti mu dajes gas i kad stisnes dugme na rucici on tu brzinu odrzava.
Kad dajes gas prilikom preticanja tempomat se ne gasi.
Kad pustis gas on se vraca na zadatu brzinu.
Tempomat se sam iskljucuje kad se stisne kocnica.
-
Ne razumete me, pitam sta drzi klapnu otvorenom, obzirom da kad pustim papucicu, sajla se vrati u nultni polozaj. Da li se dodaje jos neka sajla, ili je stvar nekako elektronske prirode?
-
Evo seme reci na principu vakuma, ovo je sema od dvojke ali mislim da je isto i za trjku.
(http://img715.imageshack.us/img715/2146/img0310vq.jpg)
Nadam se da sam bar nesto uspeo da pomognem.
-
Odlično leponiko25, ovako nešto slično sam ja jednom tražio za svoju trojku GTI, ali nisam našao.
Evo imaš jedan + od mene.
-
Luda sema... :rolleyes: Hvala vam na odgovorima... Izgleda da tu treba ceo sistem, koji koliko sam video izadje i preko 100 evra... boodala
-
Ako mene pitas 100€ za to nije mnogo. Ja kad bi kod sebe na dvojci za te pare mogo nebih se razmisljao.
Ako ti treba i ako bi koristio isplati se ;)
Drago mi je da sam pomogo bar malo mahac
-
Nije mnogo, nego trenutno nije toliko zapelo, da se daju te pare. Mada, izaslo bi i vise, onako odokativno...