VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: D@rko Novembar 07, 2012, 10:00:43 posle podne
-
Vec nekoliko meseci imam problem sa autom. Gasi se, nekad u voznji, nekad u leru kada radi. Ako se ugasi u voznji, pustim ga tako u brzini da ide i onda upali, a ako nece onda stanem pa verglam, verglam verglam... I onda upali. Primetio sam da pomaze kada ga skinem sa kontakta pa vratim i onda probam da palim... Stavljao sam drugu bobinu, kontakt bravu, kablovi i svecice su dobri, razvodna kapa i ruka takodje. Jos samo nisam probao sa drugim razvodnikom. Posle svega toga problem sam sveo na plin, a najvise sumnjam na elektroventil koji se nalazi na isparivacu. Skidao sam ga i koliko sam video njegova uloga je da "povuce" klipcic prema sebi, koji se nalazi unutar isparivaca, i tako otvori protok plina. Da li je moguce da on "zabaguje" i da u voznji taj klipcic zatvori protok plina? Uglavnom se ovaj problem javlja kada je motor vruc, na radnoj temperaturi. Plinski uredjaj je lovato a auto golf 3. Inace na benzin ne mogu da probam da li se to isto desava posto je crkla benzinska pumpa.
-
Moj ti je savet, da kad se desi da se ugasi odmah proveris varnicu da li baca na svecice. Ako baca onda si eliminisao struju i tada trazi kvar u plinskom sistemu.
-
Moze da zeza taj elektro ventil... i mene je zezao... kod mene je bilo ovako u sred voznje vozim normalno i dodam gas on samo secne i nece da primi gas... posle nece da upali na plin...pa nekad se desi da hoce da upali i kad upali nece da primi gas... sve je bilo do elektroventila ona oprugica u njemu se bila iskrivila nekako skroz i nije mogla da odradi poso... ta oprugica zamenjena i sada radi super...
-
slazem se sa forumasom sto je napisao da provjeris prvo struju. a onda imas jos jednu opciju a ona je da zablokira onaj el.ventl prije isparivaca tj onaj na instalaciji sto ide od boce. Taj ventil zna napraviti prekid dovoda plina. A mozes to provjeriti tako sto dodas kontakt i skines jednu zicu sa ventila pa je ponovo prislonis par puta. Ako kvrcka kad prislonis znaci da ventkil radi. Pokusaj pa ces znati na cemu si.
-
Do boce je mehanicki ventil i u redu je. Ima i el. ventil na filteru, ali ako on ne radi auto se ne gasi momentalno vec polako gubi gas kao da nestaje plina, a ovaj na isparivacu ako ne radi istog momenta se gasi. Zbog toga sam zakljucio da je mozda on problem. Citam na jednom drugom forumu da moze da mu oslabi magnetna moc kada se ugreje, zbog laka unutar ventila i onda izgubi provodljivost ili sta vec, pa moze da zeza...
Moj ti je savet, da kad se desi da se ugasi odmah proveris varnicu da li baca na svecice. Ako baca onda si eliminisao struju i tada trazi kvar u plinskom sistemu.
Been there, done that. Odnosno provereno je to :)
-
Vrlo moguce da zbog toga zeza. Sledeci put kad se ugasi ti isparivac ohladi sa vodom pa probaj da upalis onda. A ne bi bilo lose i da pogledas u slobodno vreme i sam elektromagnet sa spulnom u kakvom su stanju namotaji i lak na njima. Mislim da sam ventil nije mnogo skup kad je mini kit komplet sa isparivacem i el.mag ventilom 70 evra za direktno ubrizgavanje, a za karburatore vakumski 80 evra.
-
Skidao sam vec danas ventil, klipcic je u redu i radi normalno, ali namotaji nema sanse da se provere jer se spulna ne rasklapa, iz jednog je dela. Tako da mi ostaje da nadjem nov ventil i probam...