VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: sarumon Novembar 06, 2012, 09:08:11 pre podne
-
E ovako stoje stvari ali bi bilo super kad bi dobio komentar nekog ko je već imao ovakva iskustva i ko se stvarno razume u ove stvari.Znači motor na mom golfu je 1.3i ali će verovatno,naravno to mu i godine nalažu morati da se radi neka generalka a pošto se meni ne troše pare na 1.3 motor ,mislio sam da ubacim nešto konkretnije i ekonomičnije a to je motor 1.9TDI.Pitanje je šta mislite o svemu ovome i šta mislite koliko bi to zezanje moglo da košta naravno ključ u ruke.Naravno slike nemam jer auto još nisam predstavio ali to nema nikakve veze sa ovim pitanjem,inače mi je auto u stvarno dobrom stanju pa i iz tog razloga i hoću da uradim nešto ovako jer u zemlji Srbiji smo daleko od nekih konkretnijih investicija.
Poz. i hvala na komentarima!!!
-
Prelistaj forum,imaš brdo tema o tome.Što reče neko:"Kad je mogao onaj nemac da prebaci enterijer i motor od mk5,što ti ne bi mogao?"
clap bicedobro
-
Da se ne mučiš:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=4926.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=4926.0)
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=23836.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=23836.0)
Pozdrav!
-
Nisam baš bio najprecizniji,ne bi stavljao od trojke jer su i to već izdrndani motori,tako da bi moj akcenat bio Golf IV 1.9TDI,recimo od njega i koliko bi to koštalo da li neko ima predstavu.Hvala.
Poz.!!!
-
1500eu
-
a da ipak uradiš generalku i staviš plinski uređaj? Poštedeo bi sebe glavobolje, i ostalo bi ti para da se bar jedno pola godine voziš na plinu.....
-
Druže hvala na savetu ali mene plin neće videti,jeste žalosno vreme ali plin ne dolazi u obzir,svega sam se naslušao tako ostajem na oktanima.A što se tiče generalke to mi je samo presipanje iz šupljeg u prazno,ipak je taj motor prešao neki 340.000km tako da mi je to samo gubljenje i vremena a i para,hoću neko konkretno rešenje a da to nije nov automobil,uostalom njegov izgled zaslužuje neko lepo osveženje,ali u svakom slučaju hvala na savetu.
Poz.!!!
-
1500eu
Druže volim što si konkretan ali me zanima da li si to radio pa imaš iskustva ili si čuo od nekog da toliko košta ta zajebancija.Ne kažem da je to nešto mnogo ali čisto onako informativno me zanima.
Poz.!!!
-
Ako ko ima iskustva na ovom forumu to je gedora, i ne prica prazne price :)
-
Od svega suludog u ovoj temi, najveći biser mi je da ćeš naći povoljno motor od četvorke koji će ti uštedeti. Jesi se ti raspitao koliko koštaju delovi za isti? Pa bar 2-3x više nego od dvojke + što imaš 200 delova više koji uopšte ne postoje na dvojci. U debeloj si zabludi da ćeš povoljnije proći sa motorom od četvorke.
I na kraju kad sve to uradiš, napraviš frankeštajna i nekim čudom sve radi kako treba - opet voziš golfa dvojku, a održavaš četvorku
Nešto kao ona Florida sa pežoovim motorom - održavaš francuza, a i dalje voziš zastavu.
Gedora je prebacivanje motora naučio preko gugla :)
-
Ubaci od golfa 3 1.9 TD , odgovara ti komplet trap sa soljama , prepravke minimalne na instalaciji , nemas senzore , lamda sonde , air bag ne moras da prespajas , abs itd...
-
plus što je plin upola jeftiniji nego evrodizel, a tek koliko je jeftinije održavanje 1.3 motora od 1.9TDi....
Da ne govorimo što je kupovina polovnog tdi motora jednaka šansi da pogodiš kod šibicara gde je veća karta, svi koji kupe takav auto kupuju da bi prelazili puno, i zbog maksimalne eksploatacije, a opet i da nađe, tu je papirilogija (ako je stranac u pitanju) pa prepakivanje elektrike i mehanike..... ne kažem da je nemoguće ali ja se bez viška od 2-3 hiljade evra ne bi upustio u takve eksperimente, a za te pare možeš da nađeš solidan polovan auto da služi.
E sad drugo je ako čovek ima para pa hoće baš takav eksperiment da uradi onda nemamo potrebe da dovodimo u pitanje njegovu odluku u ekonomsku isplativost.
-
Hmm....Wele nisi me razumeo ili se cvrsto drzis nekih svojih nacela vezanih za dvojku.Jasno je meni da je to skup motor i da su delovi skuplji,sve je to ok,pa sta sad svi sto voze cetvorku treba da se roknu sto su delovi skupi....definitivno nije u tome stvar,ja sam temu postavio da bi dobio neke informacije vezane za sam proces i ako neko ima iskustva da mi kaze otprilike koliko bi to kostalo,ama bas nista vise.Daleko od toga da imam para za bacanje ali isto tako ne zelim da ulazem u ovaj motor koji dosta pregurao,sto je isto bacanje para ipak dostanas vozi automobile starije od 20godina,pa ne znam sta da je pokvarilo bi se.Jednostavno ne zelim da prodam svoj dobar polovnjak za neki koj ne znam sta je a u kredit od 5-7 godina mi ne pada na pamet da ulazim tako da je ovo neko resenje koje ima smisla a ta prica kao dvojka a motor cetvorka,koga to zanima,u svakom slucaju hvala na savetima.
Poz.!!!
-
pa kako si rekao po sistemu ključ u ruke Gedora ti je dao najpribližniji odgovor.
E sad ako hoćeš pogledaj temu od MilosGTD sa crvenom dvojkom on je pakovao u njegovog golfa pa vidi šte sve treba i koliko će da te izađe http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=4926.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=4926.0)
-
Ako vec hoces dizela, poslusaj spaleta. Za dvojkinu sasiju, 1,9td je sasvim solidan, za odrzavanje je isti kao i dvojkin 1.6td.
Ovde nije samo stvar bacanje para na generalnu, ti bi ocigledno hteo i bolje performanse s obzirom da hoces da predjes sa 1.3 na 1,9tdi. U tom slucaju, ja bih razmotrio i ubacivanje 1.8 benz iz mk2 i mk3 i plin. ;)
-
Da kupis motor od trojke tdi ti treba minimum 500e,i to je macka u dzaku...e sad,ako si ti cvrsto resio,ja te podrzavam ;)
-
1500eu
Druže volim što si konkretan ali me zanima da li si to radio pa imaš iskustva ili si čuo od nekog da toliko košta ta zajebancija.Ne kažem da je to nešto mnogo ali čisto onako informativno me zanima.
Poz.!!!
za 1500eu dobijes u svojoj sasiji kompletan motor sa mjenjacem i svim agregatima od mk4 tdi 110ks
-
Hvala Milose kralju!!!
Upravo zbog svega sto sam naveo i hocu malo noviju i sveziju krv,e sad sta ce ispasti videcemo,uglavnom ljudi hvala na komentarima!!!
Poz.!!!
-
evo ti to vec uradjeno
http://www.bhtuning.com/-vw-golf-mk2-by-liga-t-43272.html (http://www.bhtuning.com/-vw-golf-mk2-by-liga-t-43272.html)
-
Uze mi Madison reč iz usta. Običan 1.8 90 konja + plin. Ima ih u dvojkama trojkama i pasatima b4 siguran sam da može da se odabere dobar.
Jeftino održavanja dovoljno snage, lakša i jeftinija ugradnja od TDI.
-
Kupis stranca golfa 3 tdi za 700-800 glava,da je motor dobar,prepakujes sta treba a ostatak golfa u delove. Druga opcija ti je ovo od cetvorke.
-
To za stranca mora da završi carinjenje, malo je veći problem njemu jer čovek ima benzinca, tako da ne bi mogao da se "provlači" bez carinjenja motora ništa a to opet povećava cenu.... drugačije bi bilo da mu je auto sa dizel motorom.
-
ili bolje pojuris trojku od 110ks,ona ide kao nevreme ;)
-
@sarumon Care,samo napred ja te podržavam.Sve se može,kad se ima "vremena".Drago mi je što ti je majstor Gedora odgovorio konkretnom cifrom i sada ne bi trebalo da imaš nedoumica,ako si se odlučio za motor od mk4 konkretno TDI.Svi smo mi(na ovom forumu) pomalo zaljubljeni u mk2 i delim tvoje mišljenje da treba zadržati auto ako mu je šasija u dobrom stanju. tapsac
Ostaje samo da vidimo da li ćeš se upustiti u ovaj projekat.Ako to odlučiš,bilo bi dobro da ga adekvatno ispratiš na forumu. thumbup
-
Tako će i biti!!! clap
-
Ja vec duze vremem jurim Mk3 Tdi stranca ali nema za male pare sve su preko 1000e , ovo sto je ispod su sve kanturine teske...
moram sto pre da nadjem neku jer me izdaje motor u Jetti ...
-
moze da se nadje ali je sve van Beograda 200-300km.
-
Druže podržavam te što hoćeš da središ golfa 2 ali te ne podržavam što se tiče motora. Realno ako hoćeš ekonomičnost ubaci motor 1.6 d od golfa 2, troši 5-6l, nema turbinu, elektroniku, nije skupo održavanje, sipaš i lož ulje i driving Drugo, održavanje TDI-ja od golfa 4 je jako skupo. Menjaćeš dizne svakih 20-30.000 km, motor je pun elektronike, itd. moraćeš da menjaš i kočnice ako hoćeš da ga zaustaviš jer tvoje kočnice su slabe za taj motor, isto važi i za tdi-ja iz 3-ke 110 ks. Ukratko ako hoćeš ekonomičnost ubaci iz golfa 2, passata 2-ke motor 1.6 običan dizel ili 1.6 TD, beži od TDI-ja, mada bi ti ja preporučio benzinjaru do 100 ks, pa ti odluči sam.
-
A gde će da nađe lož ulje da sipa, a i da nađe koji će mu kad sad isto košta kao nafta....
ima i 1.9 td takođe bez mnogo elektronike, kao što je moj, ili ne znam oni sdi iz trojke da li mogu bez nekih prepravki..... koji god da uzme i ove 1.6d ja mislim da u svakom slučaju mora da menja i menjač jer čovek ima 1.3 benzinac, pa kad već i to menja bolje neka bar uzme jači 1.9 td ili sdi bez turbine ako već hoće ekonomično da se vozi.
Što se ekonomike tiče ja imam 55kw 1.9TD u gradu ispod 8,5 l ne mogu da spustim potrošnju, x 157 dinara (D2), to mu dođe prosečno malo više od 1300 dinara na 100km..... dobro pasat je malo teži ali ne verujem da može auto s turbinom manje, osim ako ga ne vozim ko baba. Dok par ljudi koje znam da imaju g3 sdi troše max 5-6 litra svejedno gradska ili autoput. Ali nema vožnje preko 120, dok ja mogu i na 140-160 bez ikakvih problema kad zatreba, a na autoputu 110 vozim i neki prosek troši oko 7 - 7,5l.... da mogu da ga vozim 90 trošio bi i manje, al ko to uspe na autoputu bez 3 bensedina ja mu poklanjam kola lollol
-
@SKYLINE Evo moj TDI ima prosečnu potrošnju 5,68 l/100km.Održavanje nije skupo.Čovek je izneo svoje želje,hoće TDI iz mk4 i mislim da je to u redu.
A ako bi kupio 1,6 motor iz dvojke (najmlađi ima 20 godina),više će po zimi da ga vuče da upali,nego što će da ga vozi.Pričam iz sopstvenog iskustva.Najzad,zašto bi se vraćao na početak-skini stari motor i ubaci stari motor,ovaj put dizel. boodala
-
I moj glas ide za 1.9TD . uzme motor sa komplet agregatima i menjacem i samo ga bucne pod haubu,pase mu sve. Wadee-tu su prebacili motore u jednom danu,to je nikakav posao za nekog ko radi golfove.
-
Čvrsto sam ubeđen da od svega ovoga nema ništa, ali bar smo se lepo isćaskali :)
-
Tako je Wele
-
Meni je pre svega drago što ćaskate i što iznosite svoje mišljenje a meni znači dosta u odluci.Nema me juče jer sam ceo dan nešto jurcao a sinoć ovaj fudbal i tako ali....
Wele,od svega ovog će biti nešto ali nešto jer sam baš juče bio kod ljudi koji mi održavaju auto na nekim konsultacijama tako da ćemo videti na kraju šta se dešava s tim naravno što je za sada sve na priči jer mi je auto još uvek tj motor u dobrom stanju,ovo je samo moj pokušaj da sredim tj otklonim crva u glavi što se tiče kupovine novog auta,a vi mi u tome pomažete.Još jedna stvar što je reče Skyline,ne zanima me motor od dvojke nijedan jer je najmlađi star preko 20godina a od trojke možda postoji neka varijanta ali samo ako bi se našao neki u stvarno dobrom stanju,sve je to prešlo brdo kilometara.Ja bi ga najradije oterao u Hanover i rekao stručnjacima hoću to i to i nema da boli glava ali naravno da od toga nema ništa....ali videćemo na vreme sam krenuo sa idejom pa polako.... beer
-
Od ideje do realizacije put je veoma kratak,ako si pri parama. big_boss
Ono za dvojkin dizelaš od 20 godina sam ti ja napisao,a ne SKYLINE.On voli Nissan-e lollol .
-
Sory,nešto sam žurio dok sam kuckao,uglavnom si me razumeo,hmmm,a za keš si u pravu ako ga ima a ako ga nema....ccccc....videćemo uglavnom,postoji želja i ideja ostalo ću skupiti nekako.
Poz.!!!
-
Meni nije jasno cemu toliki off u temi? Covek se konkretno izjasnio da hoce da ubaci 1.9tdi iz mk4 modela a vodi se diskusija oko dvojkinih motora bolje je nije bolje, bice nece biti, skupo je nije skupo.... Gedora mu je lepo rekao, moze i toliko kosta... Sada zna sve ostaje da vidi sa da li zeli da se upusti u takav projekat ili ne. Ali poznavajuci Saromuna mislim da je to... Ja ga podrzavam u tome da ubaci motor od 1.9tdi
-
Hvala Mare clap !!!
-
Dobro druže, radi šta hoćeš ali budi siguran da ispod 1.500 evra nećeš proći a još i ne znaš koji si motor kupio i može da zvizne za par km. Srećno u izboru mahac
-
taj motor da ubacis ti je i u rangu 1.8t sa cenom , po meni oko 1300-1500e ce te izaci sve + papirologija , ako oces da to valja , ja sam se raspitivao za 1.8t i oko 1500e treba da se to prebaci u neki drugi auto tipa mk1 , mk2 , mk3 . pozzzz
-
imam jedno pitanje zao mi je sto off-ujem ali interesuje me da li je neko radio transplataciju tdi morora u mk1 hvala
-
1500 e je dobra cena, izađe motor i agregati skuplji od celog auta. Ali ako se ima para, pljuneš lovu majstoru i dođeš po auto kad završi. Nema da gubiš živce i slično.
-
a sta je 1500e,ja ti dam auto i dodjem posle par dana po njega i unutra je od cetvorke motor?
-
da. upaljen i podesen sa svom strujom i ostalim cudima.
sto? jel puno 1500eu?
-
nije mnogo,ja sam dao preko 1500.
-
Pitanje je koliko vrijedi njegova dvojka? Ne vjerujem da bi za nju dobio 1500 eura,i da dadne te pare za 1,9 TDI iz četvorke,ta dvojka opet ne vrijedi 2000 eura,za mene je to bacanje para u vjetar. Ako ti imaš tih 1500 eura,prodaj tu dvojku i kupi nešto konkretno. Brate taj je auto star 25 godina,TDI ga razbije za dodinu dana i onda na čemu si? Mani se čorava posla,ako ti več ne valja taj motor,kupi 1,4 iz trojke i prži,jer na taj tvoj mjenjač,poluosovine,amortizeri i KOČNICE,odgovaraju samo za taj motor (sem tog koji imaš) i mogu podnijeti samo taj motor i ništa više.
-
Zasto mislis da ces uzeti motor iz mk4 i da ce biti dobar? Petica sa radjenim motorima i motorima na izdisaju ima ko pleve, a ne motora iz rasturenih cetvorki wacko
Cetvorke sa malo kilometara su samo ove iz skorijeg uvoza wacko
...batali tu pricu
-
Meni je stvarno drago sto se ovoliko komentarise jedna totalno opustena tema!!!
Prvo moram da odgovorim strucnjaku iz BIH,kralju dodji da vidis auto pa onda komentarisi koliko sta vredi.
-
...Cemu polemika? Jel rekao Gedora soma i po,ostavis auto i dodjes posle par dana sve zavrseno? Ako vam njegova reputacija nije dovoljna garancija da ce motor i rad biti kvalitetni,ja onda ne znam sta jos treba. bonk Rodjace,ako si ti resio i spreman finansijski za taj korak,onda samo napred ne slusaj sta ti drugi pricaju,imas ovde coveka koji ti garantuje da to moze da se uradi i za koliko para...
-
Vidi rodjace nista ovde nije sporno sa moje strane ako nisi provalio,ja sam samo postavio temu da cujem misljenje onih koji se nesto razumeju oko ovakvih stvari posto ja samo vozim,tako da svaka prica oko toga koliko sta vredi i kako sta izgleda nije potrebna.Kad postavim auto na temi pricacemo i savetovacemo taj pravac,ok.Usput ja Gedoru ne poznajem tako i dok se to ne desi ja nista ne mogu da garantujem ni da komentarisem ali bi isto tako svaki vas komentar dobro dosao.Po meni je to ok cifra samo da se ispreciziraju neke stvari ali otom potom kad dodje vreme za to,najgore je od svega sto je on jedini odgovorio na ono sto je mene zanimalo,sve ostalo su saveti i neke glupe rasprave,ali opusteno ljudi samo pucajte.
Poz.!!!
-
Drug moj,nisam imao nikakvu namjeru da vrijeđam nekoga,nemam pojma koliko koštaju Golfovi 2 po Srbiji,ali ovdje u BiH za 1500 eura,mora da svijetli u mraku. Ovdje četvorku benzinca možeš nači za 2200-2300 eura,pa sam se vodio po tome. Tvoj auto brate,pa radi šta hočeš,ali opet ima minimum 20 godina i da si ga držao pod staklenim zvonom vrijeme učini svoje. cheers
-
pazi ovako , ja sredjujem mk1 , do sada sam potrosio oko 1700e za sve sto sam odradio i sve delove koje sam kupio , do sada su me kocnice izasle najvise ako gledam na delove , motor jos trebam da kupim i da ga generalno sredim , da ofarbam auto, enterijer da presvucem itd... necu izaci sigurno ispod 3000e za projekat , ma to je minimum veruj mi , a sve radim sam i neplacam majstore , bar ne jos i to sve radim na mk1 , obrati paznju sta kupujes i kako kupujes , najskuplji ti je projekat kada nemas nista ,a oces da imas sve sto pozelis tu onda nema kraja , kada kupujes taj motor koji zelis gledaj da kupis odjednom sve sto ti treba da ugradis i prebacis na svoj auto , kada to kazem mislim i na creva , i na hladnjak , i na posudice , na najsitnije detalje jer ces posle 5e na ovo 10e na ono i toga se nagomila , gledaj da kupis odmah i komplet kocnice , servo , birac brzina , instalaciju , poluosovine ,menjac , ma sve ispod haube , najbolje bi bilo kada bi imao kompletan auto u voznom stanju pa da na miru sve poskidas sam i zapises islikas gde je sta islo ako mislis sam da prebacujes . po meni da ti neko to ubaci i sredi za ruke vredi oko 500e jer ima tu posla , ko misli da nema vara se neka proba onda sam , sada za cenu motora i drugih elemenata koji ti trebaju ne znam sta bih ti rekao , nisam upucen kako se krecu cene al recimo ja sam se raspitivao za 1.8t iz mk4 bio bi oko 1100e + 100e da se iskljuci na kompu onaj kod za paljenje jebe* ga sada kako se zove + papirologija i druge sitnice oko 1500e bi izaslo , tako da je realno da ti za taj poduhvat izdvojis od 1300-1500-1600e . to je moje misljenje , i nemoj se stekati za 100-200e bolje u startu malo bolji motor sa manjom kilometrazom nego da te posle glava boli kada krenes da kupujes delove .
i dobro razmisli o ostatku auta , kakav je limariski , kakav ti je enterijer itd...glupo bi bilo da ubacujes ovaj motor a da ostatak auta nije full sredjen , baci sve na papir pa razmisli 10x. ja te podrzavam , jer i sam sam prsotina ulazem pare u nesto sto se ovde posle ne moze prodati i nije na ceni al radim ga za svoj cef . pozzz
-
Hvala Milane,svidja mi se tvoj odgovor jer si iskapirao sta sam ja u stvari hteo sa ovom temom.Za TTS,druze nije nikakav problem,svi mi volimo svoje automobile ali nisam bas toliki entuzijasta da ulazem u nesto sto ne vredi,ali sam isto tako svestan da ga mozda nikad i necu prodati,opet sa druge strane nisam ja toliko ni zaludjen da posto poto uradim nesto sto mozda nije realno ali sam zato i postavio ovu temu da vidim tj cujem misljenje iskusnijih.U svakom slucaju beer
Poz.!!!
-
850-900 evra je mene izneo taj poduhvat, ali nisam platio ni dinar majstore
jer sam sam radio. Motor je 1.9 sdi.
Ubacio sam tablu, sedista jer su moja bila u losem stanju, prednji trap sa servom,
kocnice, jedino je ostao menjac od 1.6 jer sam imao nov set kvacila.
Tako da moze sve da se uradi, treba malo para i zivaca i teraj.
-
Hvala Marko beer !!!
-
http://polovniautomobili.com/oglas2572849/motor_golf_3_sdi/ (http://polovniautomobili.com/oglas2572849/motor_golf_3_sdi/)
-
Ako se definitivno odlucim na ovaj potez siguno necu stavljati trojkin motor ali ti hvala na savetu i pomoci u svakom slucaju.
Poz.!!! beer