VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Limited Novembar 02, 2012, 07:09:17 pre podne
-
Svi kazu spusti auto i bice Top ??
Kako
Zato u ovoj temi delite iskustva o gewindama ili oprugama
evo mene zanima kod mene je mnogo los put ima dosta uvala , mostova rupa itd . . . kad bi sa gewindama sputio auto kolko bi trajale ?? mislim na ove "jeftinije"
-
Da tebi drug nesto kaze. .. Najbolja solucija za spustanje kola su upravo gevinde. , air ride cemo sad zanemariti. .. . Spusti, podigni, koliko je tebi volja, kad god pozelis. . . Ali jos jedna stvar. .Gevinde se ne mogu voziti po uvalama, losem putu, rupama i td. . . Ne iz tog ragloga sto ce njima nesto biti, nego sto ce biti tebi i tvom autu. . .VOlio bih da sjednes sa mnom jedan dan po ravnom putu i da vidis o cemu ti pricam... Plus, sto kad stavis gevinde vremenom dobijas jednu opaku bolest, ne znam kako se zove ali se manifestuje tako sto iz dana u dan sve vise i vise odvrces gevinde i zelis da ti je auto sto nizi i nizi. ..I onda dodje vrijeme kad ne mozes voziti auto svugdje. . . Vrhunac bolesti je kad podbranikom struzes na svakom cosku. . biggrin Ne znam koliko su low budget gevinde dobre gore zimi, ako se ne odrzavaju navoji zardjaju a matice zapeknu i onda vise nema carolije. , ove kvalitetnije imaju navoje i matice od nerdjajucih metala. . .. Dobro razmisli. . .
-
Ja sam razmisljao samo o spiralama od -3cm pa sam "spao" na gewinde :D hehe i sto kaze miljan ovo je tacno, svakim danom sve vise i vise propadas :D A brate ako vec imas merak a taj put ipak nije los toliko, ne znam zasto se razmisljas, ali opet sa druge strane ako je put veoma los ne vidim razlog stavljanja samih njih, jer auto ne mozes da spusis dovolno u pod ;) onda su resenje spirale od -3cm ;)
-
I ja sam razmisljao o Gewindama,ali su problem jako losi putevi kod mene.Kod mene su uvale cak i dobra stvar,krateri mi predstavljaju problem.Znaci mogu da razjebu auto ako su velike rupe i uvale?
-
Ne nagrde one auto, nagrde ga rupe i uvale, jer ako je auto spustano i tvrdo i sam znas sta se desava u kombinaciji spustan i tvrd auto sa rupama i kraterima na kolovozu. . . A po takvim putevima ti gevinde ne trebaju jer ne sluze svrsi, jer ti tad auto ne moze biti nisko. . . .
-
hahah jeste tako je, treba zgranicit sta oces.... a iskreno nije ni meni ni miljanu neki put po gradovima :D pa se nekako vucemo :D
-
U bukvalnom smislu se vucemo. .. , eto sad moglo bi se reci da imam stabilniji auto koji bolje drzi put a vozim ga 3 puta sporije nego prije. . .. na pravcu zbog rupa, u krivinama zbog rubova, da ih ne bih strugao. . . Al ovo je sve ona bolest sto sam ti napisao u prvom postu. . .
-
ma ja ih nijesam uzeo da letip po krivina vec da budem sto nizi :D a kad sam vec kupovao uzeo sam gewinde koje mogu jedno i drugo :D
-
Limited kolko sam svatio tebi to auto vozi tata i ostatak Vamilije? Koji ce ti k...c onda spustanje? Jos gore na sjever? I koja je svrha auto uopste imat a ne vozit ga? Shvatam ja ove momcice mladajne merak, lijepo, ovo ono ... ali dzaba kad ja ne mogu normalno koristit auto (pod normalno podrazumijevam da mi se ne dize kosa na glavu svaki put kad prolazim iznad neke sahtice, ili nekog kamencica i sl.). Da ne pricam o ledu na putu koji ispane iz nekog kamiona. Uvale su posebna prica. Ako ali naglasavam AKO bih ikad radio o tom jadu da spustam auto onda fabricka opruga sa sport.paketa eventualno neka meksa -30mm opruga ... jer sve ostalo jednostavno nema smisla na ove nase kaldrme
I ko god kaze da se moze normalno vozit zagewindano auto po gradu laze lollol meni bubrezi poispadaju od uvala besika mi proradi kad se sa skodom kroz grad vozim .... o miljanovom golfu da ne trosim rijeci biggrin
-
moj savet - nemoj
mene je smorilo i sad uđem u ženinog hjundaija da se odmorim kad vozim
još ne smem da joj priznam biggrin
-
Ma uprilici sam da kupim jednog golfa 2 GTi pa od sad gledam kako da ga spustim na ove moje puteve
gledo sam neke gewinde do 200e one spadaju u Low buget a oprige nisu skupo 30-40e najgore je sto nebi mogo da proskocim lezeci mozda je to prevelik zalogaj za mene
-
Svako ima razlicito iskustvo, a naravno zavisi i do auta. Golf dvojka je recimo skroz zadovoljna za spustanje, viljuske su visoko, nema sta da se odvali, kod keca je recimo zajebanije. Ja na dvojci imam 2 i kusur godine gewinde TA Technx, felne 15" sa 195 50 gumama, za sad nikakvih problema. Auto vozi i keva i burazer. Ukoliko ne preterujes sa spustanjem, nece nista da kaci, penjes se na ivicnjake kao i bez spustanja. E sad, nema sex a da ne udje, kruci je auto, da se razumemo. Na losijem putu se oseti, ponegde moras vise da usporis, ali opet kazem, nije nista preterano, barem je kod mene takav slucaj. Dvojka je krut auto i fabricki, moja majka inace nije ni primetila razliku kad sam stavio gewinde, ali ipak ona nije bas merodavna. biggrin
Ako te plasi da neces mozda odvaliti nesto na trapu, karter i sl. nema da brines ako ne spustas previse. Cak je i bolje sto je kruci auto jer nema naginjanja, tj. auto je u neku ruku i udaljeniji od podloge. Recimo kad silazim sa ivicnjaka, sa fabrickim amortima sam vise kacio spojler jer auto se zaljulja, sad ne mrda i ne udara.
-
Madison je lepo objasnio a GT jos nije stigao do faze vadjenja podkrila i secenje rubova itd....:)
-
Stigao sam do faze sjecenja rubova. .. . Mada tu nisu krive gevinde neko ET felne. . . :rolleyes:
-
Da li se isplati da se repariraju i da li uopšte mogu da se repariraju stelujući? Jel ima delova kod nas?
-
mogu se reparirati, ja sam gledao reparaciju par puta, Goran iz batajnice je to radio. zamenio je gumice i ventile na gewindama i sipao novo ulje, ostalo je bilo ok :)
-
Koliko koštaju ti delovi?
-
oko 100e sva 4 amortizera. nema tu sta da se pokvari, amortizer kad se otvori, pogleda se ventil, gumice i stablo i sipa se naravno novo ulje i to je to :)