VW Klub
VW - Forum => VW - Styling => Temu započeo: nDeki Januar 27, 2009, 09:11:03 posle podne
-
ja secnuo opruge na svog golfa,napred za krug i po a nazad za krug,jel to nije mnogo?
-
Nije, mada nije preporucljivo da se secu opruge ;)
-
Ako se vec budze opruge treba da se sabijaju.. Zagreju se i onda se presuju i smanje se za koliko treba.. To znam da radi onaj servis Djapa,mislim da je 1500 din za 2 opruge.. To je mnogo bolje resenje nego seci opruge..
-
I kako ti se sada ponasa auto? Da li si zadovoljan rezultatom?
-
odlicno se ponasa u krivini,mnogo je stabilniji,nego izgleda da su mi amortizeri losi,auto se ne ljulja ali na svaku rupu i neravninu kad rokne i sve zivo se trese po neravan put,sta mislite????????
-
moj savet ti je bolje skupi neki dinar i kupi si opruge,to kracenje nije u opste preporucljivo,dobijes samo na stajlingu i nesto sasvim malo ali bas malo na stabilnoscu,pa ti se cini da je to ekstra,ja sam bio kod mene na dvojci kratio opruge,ali to je bilo za veoma kratko vreme,kupio sportske i znaci nema veze sa kracenjem,stim sto kracenje opruga moze biti i opasno! evo p
-
a gde mogu da kupim ove opruge i koliko kostaju?
-
Inas na Eibach-ovom sajtu Mass Company u Bg-u.
-
nisu ti losi amortizeri,nego ljulja zato sto si ih skratio......i meni ljulja rastura,ali treba da stavim sportske.....skidaj to..mnogo je lose......u krivini hoce da izbaci......opasno je..... coilleo2tj
-
ja bi ako neko moze da sumirao ovo sve na kraju. posto sam i ja resio da spustam auto!
iz sigurnosnih razloga najbolje kupiti vec sportske opruge...da li samo njih ili mora i amortizer? ako ne menjam amortizer da li cu ga unistiti brzo!
ono kod zagrevanje i sabijanja koliko je dobro i sigurno resenje? nebi da mi kola ne budu spustena jednako! bio bi bas bedak.
-
Ako imas para da vozis Golfa 5 imas para i da kupis opruge :) Pazi ako su ti gasni amorti i relativno novi do 30mm mozes samo opruge da menjas,naravno jos bolje ako promenis i amorte,ali i nije neophodno,u stvari to kad stavis vidis sam.. I da crknu amorti posle 10-20 hiljada kupis nove sportske i cao.. Zavrsena prica..
Sto se sabijanja tice ja mislim da je to ok resenje,mnogo bolje nego secenje,ali neukusno mi je da se to radi na golfu petici.. Bez uvrede..
-
100% i kupujem nove opruge samo da vidim koju marku :) nekako sam skeptican za sve drugo!
a to crkvanje amortizera na 10-20hiljada...ne isplati se. pa ja to predjem jako brzo...godisnje bi menja 3x amortizere :(
eibach su negde oko 150-200eura ako sam dobro skontao cene, a ako hocu plus sa amortizerima onda je cena i skoro 1000evrica tako da...misli da bih se zadrzao samo na oprugama :)
-
e . sada .. ovako :))
ima dosta smederevaca pa mozda znaju decka kojji to radi .. vika se bobo ... :)
ja sam kod njega na jugicu radio .. prepravka starih .. uljnih ..
znaci krati telo amorta ... podesava onaj ventil da budu dvosmerni ... stavlja gusce ulje ... sece ili sabija opruge po zelji ..
i ja sam imao i gibanj koji je peglao na hladno :)... i mogu vam reci jako sam zadovoljan .
bukvalno mozete da odredjujete tvrdodju u nijansama ...
e sada bio sam i kod djapeta .. on covek samo ispravlja gibnjeve i sabija opruge. A amorte samo zamenjuje one koje mu dneses .
tako da mislim da je najbolji odnos cena kvalitet taj bobo .. :)
-
Sto se amorta tice,to sam rekao u najgorem slucaju,inace imas ti npr. Sachs izvedbu gasnih amortizera ojacani,za lose puteve koja nije uopste skupa.. Npr. za golfa 4 je oko 60-65 e komad prednji..
A to sto si rekao 1000 eura,to su oni gewinde sto podesavas koliko hoces da idu gore i dole..
Set obicnih amorta i opruga kosta cini mi se oko 400-500 e,ne vise od toga,ali ja mislim da nema potrebe..
Jedan drug kupio za Astru G Eibach opruge, -30mm i napred i pozadi,i onda jos sabio prednje na -50 i evo 4-ta godina kako vozi tako sa istim amortima i kaze sve super..
-
http://cgi.ebay.de/Fat-Grip-Sportfahrwerk-Golf-2-Fahrwerk-Sport-NEU-GAS_W0QQitemZ230321087269QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item230321087269&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1309
ovde biras visinu
200eura do beograda
http://cgi.ebay.de/Raceland-Gewindefahrwerk-Premium-VW-Golf-1-2-3-4-TUV_W0QQitemZ200271355541QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item200271355541&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1307
260eura do beograda
-
Njemu treba za Golf 5 a ne za Golf 2 :)
-
ma evo i za peticu
http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-VW-Golf-5-1K-ab-Bj-03-m-DSG-verchromt_W0QQitemZ380070458987QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item380070458987&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
stelujuci 350 e
http://cgi.ebay.de/PREMIUM-Gewindefahrwerk-Golf-5-Plus-EOS-JETTA_W0QQitemZ110342639284QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item110342639284&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
jos jeftiniji
260 e
http://cgi.ebay.de/Fahrwerk-Sportfahrwerk-VW-Golf-5_W0QQitemZ310118699844QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item310118699844&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
40mm kraci
jos jeftiniji
240e
big_boss
-
nisu ti losi amortizeri,nego ljulja zato sto si ih skratio......i meni ljulja rastura,ali treba da stavim sportske.....skidaj to..mnogo je lose......u krivini hoce da izbaci......opasno je..... coilleo2tj
ali auto ne ljulja uopste a tako je i bilo pre kracenja opruga,neki kazu da je zbog alu felne i gume(195/55 R15)
-
http://cgi.ebay.de/Fat-Grip-Sportfahrwerk-Golf-2-Fahrwerk-Sport-NEU-GAS_W0QQitemZ230321087269QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item230321087269&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1309
kolko kosta do Nisa?nije mi jasno sta znaci to 40/40 40/60 itd
-
pa dodas jos troskove post expresa ili kako god se dogovorimo, a sto se tice tih brojeva, biras visinu amortizera, tj da li ce biti kraci 60 napred a 40 pozadi ili neka druga varijanta...
-
To su mere u MILIMETRIMA :) Dakle prvi broj oznacava napred a drugi nazad.. Po nekom nepisanom pravilu treba biti napred nizi 2 cm.. Tako da varijante 40/20, 50/30, 60/40 zvuce super :)
-
podrazumeva se blabla
-
Pa ne podrazumeva se cim je covek pitao sta to znaci lollol bicedobro
-
ja ne bi da ga spustam do patos samo da se poravnaju krilo i guma a nazad malo da bude vislje,2 cm,e sad kolko mu to dodje u mm veze nemam ??/?? boodala,bice mo u kontaktu!
-
40-20 50-30 to ti treba da gledas.. Patos je 80-60 a puno je i 60-40.. Istina da ovako zvuci malo,1 cm razlika,ali to je u praksi mnogo veruj mi ;)
-
najbolje ti je da kupis gewinde tj stelujuce amortizere ako vec ne znas koje bi uzimao, te varijante 40/20 50/30 nisam video da se prodaju (pretpostavljam da ne postoje)
stelujuci bi te kostali 260 eura franko Beograd big_boss
-
naso sam neke opruge na otpad ali neznam da li da ih uzimam
-
Gledaj da budu krace od ovih tvojih.. Barem 3 cm :)
-
mislis 3cm od ove sto sam kratio ili klasicne,traze mi 40e za sve cetri,prednje su crvene a zadnje su crne a na jedan kraj su istanjene pa kao da su sabijane,uporedio sam prednju crvenu i klasicnu kraca je za dva kruga
-
Pa te crvene su ok ako je tako.. Inace mislim da su krace od klasicnih.. Ne znam sta da ti kazem stvarno..
-
moj savet ti je najbolje si kupi nove i kraj price,mnogo vise para ces ispucati tako na polovne jer nikada to nece biti to,a i greota je iskreno na takav auto stavljati polovne opruge,jer i ne znas u kakvom su stanju i koliko su vozene!
-
ma ne vredi ubedjivati ljude sta da stave a sta ne, svi gledaju da prodju sto jeftinije a pritom se ne osvrcu koliko je to zaista dobro sto uzimaju(pogotovu kad se radi o amortima tj oprugama) :rolleyes: anamneza: hronicna besparica wacko
-
skupljam lovu i uzimam nove driving
-
pravi izbor,veruj mi videces kakva je razlika clap
-
Ovako stoje stvari...
Malo sam se smarao i zivkao ljude koji se bave poslom opruga i amortizera kao i mehanicare.
Kod spustanja minimalnog tipa 20-40 ne moraju da se menjaju amortizeri...mada bi bilo pozeljno. Dok kod veceg spustanja ne preporucuju da ostaje na starim amortizerima. Nego obavezno menjati za amortizere koji su namenjeni tome.
Naravno...ovo pada u vodu ako neko vec ima sportske amortizere a klasicne opruge...mada je to malo verovatno! driving
-
sandokan!moze li da se plati kreditnom karticom?
-
ostavi mi tvoj kontakt br tel na pm pa da vidimo sta moze da se uradi
-
ajd kad se vec razumete u opruge, danas natovarim neke stvari u gepek, i nas pet sedne u auto.
zadnji kraj je toliko lego da se gornji deo gume nije ni video i kad god se malo zaljuljao guma je cesala
lim. sta je to u pitanju dal opruge ili celi amortizeri ili nesto trece.
-
natovarim neke stvari u gepek, i nas pet sedne u auto.
To ti je odgovor. ;)
-
To su ti opruge,imas da kupis ojacane ako hoces da ga tovaris.
-
ok hvala
-
ljudi ja kad spustim auto moram da podvrcem rubove posto mi je et18 e sad moram li skidati unutrasnji blatobran na prednjici???
i kako vam se ponasa auto nakon kracenja sipke amorta??
-
mozete ih seci, ali to je kratkotrajno!
mozete ih sabijati,ali isto nije preporucljivo-zagrevanjem opruge povecava se i njena krtost!(nedaj Boze jaca rupa i moze da pukne-sta onda???) pop1
najbolje je kupiti sportske opruge!!!a sa njima i norm. sportske amortizere!!! winner
-
ja imam sportske opruge na fabrickim amortizerima, ali bih jos samo malo spustio auto, pa da li ih smijem secnuti posto su ipak to sportske, pa smatram da ne bi trebalo da bude nekih problema?
-
limeni pametno zboris ali daj mi 260 eura da spustim auto kako zelim, ovako ga preko leta vozim spustenog sa secenim oprugama i amortima a na zimu se stavljaju celicane i stari amorti i opruge.
-
jel zna neko koliko je stvarno cena stelujucih amortizera da se naruci preko e-bay,za golfa 1
-
Za cene na ebay-u pogledaj ovde:
http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_dmptZAutoteileQ5fQ5AubehQc3Qb6r?_nkw=GEWINDEFAHRWERK+vw+golf+1&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=vw+polo+6n2&_osacat=0
, a za naru?ivanje kontaktiraj sandokana sa foruma ( http://www.vw-club.rs/forum/index.php?action=profile;u=409 )
big_boss
-
mujo,iz kog dzepa zelis? ;) ;) ;) ;) ;)
-
heh znaci u istoj smo situaciji ja ljudima sve podmecujem one pare iz monopola ali niko da nasedne :D
sory za off
-
nista brate,i ta kratio opruge.doduse 1 krug ali nema veze.kupio sam nove opruge i amortizere,a ono izgleda kao dzip!
-
Bez opruga po pravilu mogu opruge koje spustaju 30 mm,mozda cak i 40mm.. Zavisi od auta do auta. To je vise styling pitanje.. Ako vam je primarno ono lezanje na drumu,ulasci u krivine mnogo veci utisak ce se dobiti i amortima,naravno to je skuplje,i naravno izgubice se na udobnosti.
-
a zna li ko uopste gde ima da se kupe te krace opruge?! To je mnogo bitno pitanje na koje jos nisam nasao odgovor. A da me neko ne bi opominjao kako lezim i cekam da mi se sve samo kaze, zvao sam po Novom Sadu 7 prodavnica koje su mi licile da mogu imati opruge i u svih 7 su mi rekli da ne drze skracene vec samo standardne, i savetovali me da ga ne spustam...
-
pa nisi trebao da pitas jel imaju skracene opruge,mozda nisu shvatili sta u stvari trazis,trebao si da pitas jel imaju opruge od GTI za golfa 2 i to je to.te opruge su krace od standardnih i crvene su boje B)
-
Koliko su krace? Naprotiv, ja sam cuo da su iste ali su kruce, mozda gresim. Koliko su krace od "standardnih" i dal pasu na ovog mog 1.6b?
-
Sve opruge sa bilo kog golfa dvojke pasu na sve golfove mk2. bonk
Ima mali milion raznih sportskih opruga, a kod nas retko ko prodaje nove, tj. jedino ih mozes nadji u radnjama t&s i tako to, sportske opruge ne drze prodavnice koje imaju fabricke delove za VW, tako da si tu pogresio u potrazi.
Imaju stalno po oglasima sportkse opruge za golfa, a inace sa corrada odgovaraju jer su iste.
-
A da li boja nesto znaci ili je samo radi estetike?
-
Moze da znaci, ali ne mora bleh lollol
Salim se, ali u sushtini ne mozes po boji da znas koliko tacno u mm su neke opruge krace od fabrickih. Po nekom mom iskustvu do sad, mislim da crvene i zelene najvise spushtaju(uglavnom) oko -60, a najmanje zute(kod mene je bilo samo 15mm :huh: )
Ali kazem, nista ako na njima ne pise, ili dok ih ne stavish na auto ;)
-
evo za tebe oprugice,cak mozes i da biras visinu koju hoces da narucis,a moja preporuka ako ides na standarne amortizere,40/40,a ako kratis amortizere,a morao bi,onda 50/40mm,imas i na stajlingu i itekako na stabilnosti driving
http://cgi.ebay.de/Fat-Grip-Sportfedernsatz-VW-Golf-2-Federn-Sport-Neu-TUV_W0QQitemZ230334888295QQihZ013QQcategoryZ44149QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
-
zanimljivo...