VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Profesionalac Oktobar 29, 2012, 10:21:50 pre podne
-
Elem,zena je prvi vlasnik,auto je presao 65.000,garaziran i redovno servisiran.
Desava se sledece vec duzi vremenski period.
Krenemo na more,brzina 150,on stucne(kao da se ugasi u mili sekundi,obori mi sve na satu,popali sve lampice ALI AUTO RADI.Samo je u mili sekundi stucnuo.Neprijatan osecaj,poleti se napred boga mi,kao da ga neko na dugme ugasi.Pojasevi zategnu dobrano.
Stanem sa strane,ugasim upalim,sve normalno do povratka kuci.
U servisu na kompu nista ne pokazuje,kachili ga vise puta.
Poceo ja da zeza po gradu.Vozis,vozis i odjednom STUC,padnu obrtaji i vrate se u mili sekundi,kao da se zagasi u sekundi i upali.Nema pravila,zna da se ugasi na semaforu,u prvoj ili petoj.
Takodje,tokom dana,vise uzastopnih voznji,nekad upali na keca a nekad posle dva tri duza verglanja.
Ista situacija je i ujutro.Nekad na keca,nekad posle dva,tri vergla...
Da li je neko imao slicne muke ili zna sta je problem?
-
Vidi u kakvom su stanju kleme na akumulatoru, ako su oksidirale hoće od lošeg kontakta šipke i kleme.Ako je do toga, očisti sa toplom vodom, šmirglom i namaži vazelinom pa vidi kako će onda biti...
-
Ajd,probacu mada mislim da nije do toga.Danas ionako stavljam novi akumulator pa cu da ocistim i proverim stanje.
Ako jos neko ima slicnih iskustava neka napise.
-
neispravan anlaser (crpi više struje), alternator (nema dovoljnog punjenja)...
-
Ali sto na 150 na sat kad radi sve kako treba.STUCNE u milisekundi i kao da se ugasi-upali...to nije ni alnaser ni alternator po mojoj proceni...
-
Ako se ugasi na semaforu (moraš da verglaš) onda liči na neki trenutni prekid kontakta na alternatoru ili prema elektronici. Problemi sa elektrikom su u velikom broju slučajeva banalni, odnosno u pitanju je neki slab ili korodirali kontakt, ali takvi kvarovi se najteže pronalaze. Isključio bih problem sa klemama na akumulatoru i samim alternatorom (anlaser nije sigurno jer je on uključen jedino za vreme verglanja), iako je teorijski moguće da je u pitanju neki unutrašnji problem na alternatoru. Ne treba ti dijagnostika nego neki dobar električar da pregleda ključne kablove i spojeve.
-
Meni se to isto desavalo. Problem su bile kleme. Burazer je radio nesto na autu i skidao je akumulator i kad je vratio kleme zaboravio je da ih zategne. Probaj da ih pomeris rukom, mozda su se izlizale pa ne mogu ni da se zategnu lepo.
-
Stavljen nov akumulator i auto kao da se preporodio,mirnije radi na leru,ne gasi se,ne cima.
Sada kad raymisljam malo,kapiram da je brljavio alternator jer ko zna sta se tu desavalo(prihvata/ne prihvata struju)... blabla
Ne verujem da akumulator moze toliko da zeza ceo sistem.
Inace,bio je fabricki,10 godina je sljakao.
-
E baš lepo..Kaži kako se vidi razlika novi/stari aku. coilleo2tj big_boss
-
Ko sto napisah,mirniji bas dosta mirniji na leru,nema trzavica u voznji i nijednom se nije ugasio a evo vec par dana ga zena vozi i prica kako ne moze da veruje da je to pravilo toliki problem.
Meni se licno cini da ima promene e sad,psiha je cudo