VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: djuka91 Oktobar 28, 2012, 04:43:43 posle podne
-
Posle lakiranja na laku se poznaju kao neke male rupice ili udubljenja,nzm kako da ih nazovem,majstor nesto isfuserisao kad mi je lakirao blatobran.
E sad predpostavljam da bi to trebalo da se zamatira,pa da se polira...koja pasta je dobra za rucno poliranje?
Ako ima neko iskusan u vezi poliranja voleo bih da mi objasni...hvala unapred! ;)
-
ručno nema šanse!!!
-
to sam i ja htio da kazem :D no to fino daj nekom lakireru da to fino izvuce ;)
-
matira se vodenom smirglom P2000 sa sto vise vode .. znaci mnogooo vode ..
i onda se masinski polira pastama
-
I nikako drukcije
-
haha,majstori su cudo. Pre dve godine pa unazad,za metalik boju je bilo 1500 smirgla,sad je 2000 a sledece godine ce biti 2500.
Koja je boja,metalik ili obicna,to prvo. Drugo ako je majstor fuserisao sa metalik bojom,pitaj q koliko je laka naneo i dal ces uopste moci da ispoliras,da neskines lak. Ako je akrilna,tuci 1500 dok ga neizravnas(tu prasinu ili sta vec-komarce) pa posle masinom sa 3-4 paste razlicite ako oces da bude ko iz fabrike.
I na kraju,opet ces dati 50-100e koliko ide vec to poliranje sada,da neko odradi fest.
-
Ma sreca pa je samo blatobran :)
naneo je dosta laka,metalik je boja...pokusacu da izvucem to...kojim bi to pastama mogao da radim?
-
Lepo kod istog majstora i ne izlazis od njega dok ne bude kako treba.. biggrin Ako si mu platio on je uzeo odgovornost na sebe da uradi to kako treba.. Ako nije znao kako da radi nije trebao ni da se hvata posla.. Sto bi se ti mucio i imao + troskove ako je to bio njegov posao?
-
Ma to je caletov jako dobar drugar, cale je isao da prezume auto ja sam bio u gradu, on nije odma ni primetio...a meni to bas bode oci i ide mi ne zivce jer uvek volim da je auto tip top.
E sad ne bi da idem da se prepirem, probacu da izvucem,pa ako ne radije cu oterati kod drugog lakirera posto ovde i ovako nisam nista platio ;)
-
3m paste su ti najbolje,ali su i skupe. Vise ti se isplati ovo sto ti je Pile rekao
-
Ako su ostale 'rupice' u laku onda majstor nije dobro pripremio povrsinu pre farbanja i lakiranja pa se pojavila masnoca, ili uopste i nije koristio antisilikon pre farbanja.
Ako ima dovoljno laka moze da se resi smirglanjem pa poliranjem ali je generalno mnogo teze resiti takvu pojavu nakon lakiranja nego recimo prasinu koja se bez problema sanira.
-
te rupice su zbog loseg pistolja,nije dobro oprao pistolj ili vode bilo u vazduhu,znam da drugar limar i farbar ima neke kondezatore od 700 evrica za izbacivanje vode iz vazduha kod komepresora ...uglavnom je zbog toga...neces nista postici smirglanjem i poliranjem videce se i dalje
-
U pravu si kada je u pitanju direktno vazduh iz kompresora u pistolj,ali ako je farbar treba da ima barem osnovnu filtraciju koja dosta toga resava a sledeci problem je losa priprema tj preskakanje antisilikona pre farbanja.
-
Upravu je Nemanja 90% je voda i kapi ulja iz konpresora pitanje je kakvi su mu filteri i pripremna grupa na izlazu iz kompresora,
ako je sitno to se ispolira ako ne ide opet lakiranje.