VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Igor_RS Oktobar 26, 2012, 08:42:01 posle podne
-
Da li neko ima iskustvo sa uklanjanjem - skidanjem katalizatora na Passatu B6 2.0 TDI, da li je to pametno raditi ili ne??? Ima li kakvih posledica, da nece mozda prijavljivljati kakvu gresku na instrument tabli?
-
ne skodi,ali ima drugi zvuk i malo je bucniji,sto se meni iskreno ne dopada.
jedina korist od toga moze da bude prodaja katalizatora.
-
ima smisla ako je zapusen, ako nije ne diraj ga
-
2.0 tdi uglavnom umaju partiker filter (DPF - diesel particle filter) njega ne mozes ukloniti jer ce ti se upaliti lampica Chek engine,taj filter ima samo-preciscavanje uz pomoc nafte i 2x lambda sonde...izgleda ovako nesto
http://www.katalytes.gr/index.php?view=image&format=raw&type=img&id=685&option=com_joomgallery&Itemid=144&lang=en (http://www.katalytes.gr/index.php?view=image&format=raw&type=img&id=685&option=com_joomgallery&Itemid=144&lang=en)
mada ovo je model sa 3C0 i 1K0 vw kod tebe je uzduz postavljen ne diraj nista....
Oteraj u neki ozbiljniji servis da ti urade regeneraciju i teraj... mahac
-
Mislio sam da ga uklonim jer imam osecaj da je zacepljen, slabije mi vuce nego ranije i potrosnja mu je porasla, bio sam u jednom servisu, majstori su mi rekli da je sve u redu sa protokomerom, turbinom i svim ostalim, jedino sto bi moglo praviti probleme moze da bude zacepljen katalizator. A sto se tice motora, kod mene je BKP motor bez part filtera, tako da mi on ne predstavlja problem. A sta mislite kako je najbolje da ga se resim, da li samo da izbijem unutrasnjost katalizatora, a na izgled da izgleda da ima ili da umesto njega samo ubacim cev?
-
Mislim da je bolja varijanta da se samo izbije ono iznutra . jer ako stavis cev vidi se da ga nema
-
Iseces ga celog i stavis protocni lonac koji je otp. isti kao katalizator, a katalizator ostavis kuci, danas-sutra ako ne budes zadovoljavao norme za iduvne gasove, vrnes ga nazad i cao ...
-
Ako imas dve lambda sonde onda ce ti prijavljivati gresku jer ce obe da registruju iste podatke. Svaki serviser moze lako da odredi da li je zacepljen katalizator tako sto izmeri pritisak u cevi ispred katalizatora. Ako je on povecan znaci da je zacepljen. U slucaju da imas dve lambda sonde najbolje resenje je univerzalni katalizator koji nije ni nesto skup.