VW Klub
VW - Forum => Uradi sam => Temu započeo: ZARKOTEKICA Oktobar 20, 2012, 06:57:09 posle podne
-
pozz.ako imate problem sa centralnom bravom na vratima nemojte ići kod majstora da vas pljackaju, odradite to sami kao što sam ja to odradio.
brava na suvozaćevim vratima je popravljena upitanju je elektronski kvar evo opisa kvara i popravke
u potanju je pucanje kalaja-lema na integralnoj ploci same brave evo slika
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/SebDLMCrack.jpg)
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks6.jpg)
ja sam to odradio ovako.
sknuo sam tapacir sa suvozaceva vrata.pa sam skinuo drugi deo -plocu na vratima
(http://imageshack.us/a/img402/8817/dscn6679l.jpg)
(http://imageshack.us/a/img825/1900/dscn6668u.jpg)
obavezno obratiti pažnju na okopcavanje ovog dzeka pucaju osiguraci,povucete osigurac nadole ko ja prstom.
(http://imageshack.us/a/img209/1419/dscn6676.jpg)
ovako izgleda kada se otkopca osigurac
(http://imageshack.us/a/img802/5303/dscn6677.jpg)
odvijete ova 3 toreks šrafa da bi oslobodili bravu
(http://imageshack.us/a/img585/3351/dscn6680ns.jpg)
odvite i ovaj mali toreks
(http://imageshack.us/a/img440/276/dscn6684.jpg)
da bih osobodili spoljni deo kvake
(http://imageshack.us/a/img59/645/dscn6683o.jpg)
jer je drugacije teško osloboditi sajlu koja povlaci bravicu sa spoljne strane.tako je sada brava skinuta sa vrata.
(http://imageshack.us/a/img543/1124/dscn6681n.jpg)
(http://imageshack.us/a/img528/4302/dscn6674.jpg)
rasklopite samu bravu od elektronskog dela
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks5.jpg)
doći ćete do samog srca centralne brave
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks6.jpg)
problem su ovi spojevi-lemovi na ploci koji su pukli pa sama brava nema dobar kontakt na štampanom delu ploce,evo kako je to ustvari puklo
(http://imageshack.us/a/img267/6198/dscn6669q.jpg)
skinite upaljacem-grenjanjem zaštitni lak sa ploce i preletujte sve lemove na ploci. možete slobodno poceti sa sklapanjem brave ,samo polako jer morate ukopčati mehanicki deo sa zubom na elektronskom delu brave. namontirao sam branu na vratima i sada radi ko novaaaaa tapsac tapsac
jos jednom hvala banesto
-
A zasto kazes da "majstori pljackaju".
-
zato što su meni uzeli 35 e za zadnja vrata
-
Nisu ti uzeli. nego su ti naplatili za ono sto ti nisi znao da uradis, i normalno to ti popravili.
-
35 evra jeste pljacka, svidelo se to tebi lili ne.
Zare, svaka cast za post i slike !
-
ma nisu mi bili popravili ranije na zadnja vrata već mi ugradili onu univerzalnu od 300 di a uzeli 35 e to sam tek video skoro kada sam skido tapacir na tim vratima
-
Svaka ti čast!
-
evo malo dopune oko mogućih kvarova na centralnim bravama
...
Будући да многи људи са '99 .5 - '01 МКИВ аутомобила изгледа да има проблема са својим вратима браве не ради правилно (такође преовладава у Б5 ,B5.5.GOLF lV Пассатс), мислио сам да саставим кратак објашњење о томе како су браве раде у нашим аутомобилима и зашто је било толико проблема. Људи са новијим и тишим механизама брава не би требало да има проблеме описане у овој теми - Проблем изгледа да се поправи у овим модулима.
Ако ваши брава понашају као и њихови са друге планете (нпр. врата не закључава када је требало, аутомобил не признаје Врата су била отворена, врата се аутоматски поново утврди позицију, чак и када је отворен и поставља аларма. .. листа иде даље и даље ...), онда знате тачно како фрустрирајуће то је проблем. Лично, мука ми је од потребе да проверите да је мој возачева врата закључана је заправо - то је разлог зашто сам урадио мало истраживање о томе шта се дешава.
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks7.jpg)
Требао сам схватио ово се пре уклањања и отварање модул, јер су његови симптоми су били нешто другачији од већине. На свом аутомобилу, ако откључана врата возача, отворио се и није ставио кључ у брави или отворити још једна врата, врата возача ће аутоматски закључали. Ово је класична ситуација да већина људи доживи - аутомобил не признају да је врата отворила.Оно што чини његова ситуација другачија је да ће брава модул откључате и да ли су врата отворена или затворена, за разлику од већине проблема у којима брава модул неће затвориле ли врата отворена или затворена.
Требао сам постед ове информације пре времена, али боље икад него никад! Цхерри део бројеви за три мале мицросвитцхес у елецтониц део блокаде модула на слици испод су следећи (инфо узет из ОВДЕ или ОВДЕ:
ДК-1-Г-УЛ-А0 (црвена и жута стрелица)
ДК-1-Г-ТР-А0 (плава стрелица)
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks6.jpg)
За разлику од брава у старијим аутомобилима који су релативно једноставни механички уређаји са посебним прекидачем клипа да се утврди да ли су врата отворена или затворена (врста као на вашем фрижидеру), на вратима браве на недавне модела ВВС су компликоване електро-механичких уређаја са свиме (резу, мицросвитцхес) у једном релативно компактној јединици или 'модула'.
Овде су неке слике које би требало да помогну објасним шта ја говорим о томе.
Слика испод приказује задњу ивицу једног од врата passatu b5.5.Само део брава која је видљива је реза механизам који кука на У-резу на Б-стубу.
(http://imageshack.us/a/img585/3351/dscn6680ns.jpg)
Нажалост, за нас, то значи да ВВ стави цео механизам закључавања врата УНУТАР врата. Да бисте то урадили било какав посао на њему, потребно је да се унутрашњи панел врата искључите и затим уклоните прозора панел Регулатор оператера.Брава модул је прикључен на унутрашњости носача табле и такође је обезбеђена на ивицу врата (за два 8мм трипле квадратних главом на слици горе). Ако уклоните панел оператера и закључавања врата модул са врата, видећете следеће.Брава модул је означен црвеном стрелицом.
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks2.jpg)
The two images below show the front and rear sides of the module after it's been disconnected from the carrier panel. The red arrows point to the cable that connects to the interior latch used to open the door, the blue arrows point to the edge of the module that's attached to the rear edge of the door and the green arrow points to the cable that connects to the exterior door handle.
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks3.jpg)
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks4.jpg)
Слика испод показује брава модул подељен у два своја главна дела, електроника део (плоча, мицросвитцхес, итд) означено плавом стрелицом и механички део (Реза механизам, кабловска механизми, итд) означено црвеном стрелицом
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks5.jpg)
Преузимањем осим електронике део блокаде модула, постаје јасно да модул користи не мање од четири мицросвитцхес да пратите стање и рад врата. Два мицросвитцхес (црвене и плаве стрелице) се користи да открије да ли је кључ окренут у дршци возача да закључа / откључа врата и отвори / затвори прозоре и кровни отвор.Трећи микропрекидач (жута стрелица) се користи за праћење стања механизма закључавања, односно, да ли врата закључана или откључана.
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks6.jpg)
Четврти микропрекидач је заправо у механичком делу блокаде модула (црвена стрелица на слици доле) и повезан је са електронике део по црвеним и плавим жица. Ово микропрекидач открива да ли су врата отворена или затворена праћењем позиције резу механизма.
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks7.jpg)
ЗАШТО имате проблема са браве!
... или другим речима, зашто су браве понашају као неки демонски дете дочаран од ВВ инжењера једне ноћи након неколико превише с на Октоберфест?
То је шпекулисало већ неко време сама и неколико других да су проблеми са модулом врата блокаде био лепљив микропрекидач - то би могло објаснити понекад испрекидан природу проблема и такође би објаснити зашто је добар, тешко ударац са ивице на врата код закључавања модула би привремено их реше. Након читања следеће ДИИ поправке ТалигентКс, то је сада јасно да су мицросвитцхес у брави модула су савршено у реду. Уместо тога, проблеми су због лошег лемљење контаката између пинова на електричну појасеви браве модула конектора и штампаној плочи у брави модула.
Регион интереса заокружено црвеном бојом на слици испод.
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks8.jpg)
Разлог за проблеме са коцницом модула је јасно у цлосе-уп слике овог региона испод. Из неког разлога (лош лем избор, није довољно лемљење, превише физичко кретање ... ко зна?) Су лемљење зглобови који повезују трагове у појас до штампаних кола за мицросвитцхес тенденцију да пуца током времена, што је довело било у прекидима или без везе између њих. Нашао сам два контакта напукао - пин # 3 (плава стрелица) и пин # 7 (црвена стрелица). На основу неколико случајева сам чуо о томе где модул је растављена и лемљење зглобови су испуцала, изгледа да су зглобови за игле # 3, 5 и 7 су проблематични они.
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks9.jpg)
РЕШЕЊЕ!
Решење овог проблема је заправо веома једноставна. Коришћење ниске волтаже лемилицом и мало залемити, све што треба да урадите је да се топљење лемљење зглоба (да поново успостави везу) и додајте малу количину залемити (да појачају везу).
Ја сам ово на мом Јетта данас и модул сада ради перфектно! Ако само сам знао за ово пре три године, када је почела брава модул понаша горе. Да бисте били сигурни да проблем не би требало да се понови, не само ресолдеред зглобове за игле # 3 и 7, али и за пин # 5 ... само у случају!
Ако желите да урадите ово на вашем аутомобилу, можете да користите следеће ДИИ да уклоните модул закључавања врата од вашег аутомобила врата ...
КАКО ДА УКЛОНИ ваш модул брава
Док ово пишем, василлалов улаже заједно ДИИ за демонтажу блокаде модул и ресолдеринг оштећене контакте. Ја ћу пост линк овде када се то уради.
Поправио сам врата блокаде модул мог сувозача овог викенда и пронашао потпуно иста ствар у реду - пинови # 4 (плаво) и 8 (црвени) такође су испуцала. Иронично, ова брава модул је заправо раде недавно, али ми је дао проблеме током година леђа, док
(http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks10.jpg)
Између мојих два модула и један у ТалигентКс је уради, неуспеси су сви догодила на истим пиновима два (3 и / или 7 на страни возача и 4 и / или 8 на страни сувозача). Иако је ово само три случаја, ја бих се кладити да већина / сви остали неуспеха тамо су за потпуно истог разлога. Ја бих рекао да изгледа да довољно разлога за ВВ да изда продужену гаранцију на овим просторима.
Након узимања другог, открили смо да су за лемљење контакте који нису успели у својим и другим модулима су савршено у реду. Оно што није успело, уместо било микропрекидач у механичком делу модула који открива да ли врата отворена. То је један обележен читања стрелом испод.
-
Stvarno svaka cast a majstori da pljackaju pljackaju i to mnogo,zato ljudi i rade dosta stvari sami jer moraju....
-
Izvini na offu, ali pola od ovih slika su sa interneta, a i za ovo pola nisam siguran jesu li tvoje.
Mada u principu pohvala za trud i objasnjenje, sam popravak brave je ravan nuli u odnosu kako se dolazi do nje.
-
Matori jel si ovo isao na Translate? lollol
-
35 evra jeste pljacka,
moze im se, sta da se radi.
-
Izvini na offu, ali pola od ovih slika su sa interneta, a i za ovo pola nisam siguran jesu li tvoje.
Mada u principu pohvala za trud i objasnjenje, sam popravak brave je ravan nuli u odnosu kako se dolazi do nje.
slike sa datumom su moje a ove ostale sa neta
-
35 evra jeste pljacka,
moze im se, sta da se radi.
Ma da, isli su u skolu, zatim godinama izucivali zanat i onda kada naplate svoj rad- to se smatra pljackom. Ili ipak oni koji smatraju da je to pljacka treba opet da predju na zastavu i juga i za dzabe da imaju odrzavanje ;)
-
Bilo kako bilo, hvala na ovim korisnim informacijama. + od mene za ovo. ;)
-
Od mene desetka za ovu temu. Vrlo je korisna. I ja sam dao mastoru 35 evra da mi namesti komfort modul. I to jer smo komsije. Inace bi me osisao jos vise.
I zasto da samo ne procitam i naucim kad je vec neko ima dobru volju da napise i opise. A naucio sam jos jednu stvar za koju sam skuplji, a nista je nisam platio.
-
Odlicna tema. Moze li neko da postavi uputstvo kako da novu bravu na gepeku prepakujem u svoju bravu kako ne bih menjao kljuc? Hvala.
-
hvala na pohvalama za otvaranje ove teme.
imam pitanje dali neko zna de moze biti problem u prednjim vratima passat b5.5 nepali se svetlo ni alarm kada otvorim suvozaceva vrata sigurno je crko taster ali de se on nalazi,ociti da je u bravi
-
Dali neko zna sta je problem kada centralna odkljuca vrata ja ih otvorim a ona se opet zakljucak i nepali svetlo u kabini kad otvorim ta vrata
Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Žare,pogledaj svoj prvi post u ovoj temi,i sve će ti se samo kazati ;)
-
Aj videcu nesecam se sta me je tada zezalo bas
Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka