VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nikola Calasan Oktobar 20, 2012, 05:51:31 posle podne
-
primetio sam da mi je auto podigao potrosnju i jednom prilikom je nemirno radio na leru i znao sam da je problem u diznama. Danas sam prikacio auto na dijagniostiku i majstor mi je rekao da mi je jedna dizna u plusu, a druga u minusu, ostale dve su ok ( nemam pojma sta mu to znaci ), sto znaci da ne rade kako treba. Rekao mi je da je jedna nova 55000 dinara, a to mi je stvarno previse para da dam. Ako neko zna nekog dobrog majstora za repariranje, nek se javi, puno ce mi pomoci :) ja sam zvao na par mesta, uglavnom su cene reparacije oko 80 do 110e po dizni, a jedan lik mi je rekao da treba 150e da se to napravi kako treba. Ne razumem se u dizne, pa mi treba neka dobra preporuka za sigurnog majstora.
-
I kod mene su jedna u plusu i jedna u minusu,ali mi je majstor reko da je to tako,i da ne diram. blink blink
Sad si me bacio u rebus...
-
Zeravica, Novo Milosevo.
Istina, nisam radi pumpa dizne kod njih ali sam 2 ili 3 puta nosio bosch pumpe i odrade oni to jako dobro.
-
Nosio si bosch pumpe to znaju ali PD dizne ne postoji onaj ko ce ih uraditi u SRB, moze ali da ti auto bude na prodaju.oni promene samo jbni ulozak koji je 15e i naplate 100e al elektricni deo ne smeju i neznaju da urade...
@nikola na parametrima dizne rade od +2.00 do -2.00 tj 0.00 je nova, neka granica optimalnog rada je do +/-1.30-1.50 rada kada crkne tj zakuca u + ili - do 2.00 baca previse (+) ili premalo (-) nafte u cilindar/
naravno bolje je da baca manje nafte tj minus,ako ima previse moze da ``sapere`` cilindar ili da probusi klip.
tako da ti lepo derane nadji polovne, ali pre svega moras skinuti ventil deklu da ocitas kataloski br sa dizne onaj koji pocinje ovako:
038 130 073 x ili xx ---- jedan ili dva slova idu posle oznake ako je tvoja npr dizna AG na kraju koliko se secam menja je AQ \znaci imas dosta izmena posto je PD motor isao 7-8god kada ocitas kat. br. vidis u ETKA koji bbr ga menja nadjes polovnu i trazis da je odma ugrade i da vidis parametre. kada se ugradi treba malo vremena da ona dodje sebi tj . da se glava napuni naftom uopste ceo sistem,pri tom je potrebno i stelovanje gore pomenute dizne ,valjada ce majstor znati...
tako barem ja radim u servisu-otpadu...
pozz
-
Tako je!
-
hard core hvala ti brate na detaljnom objasnjenju, ali gde ja da nadjem polovne dizne za moj model, tdi od 150ks, jako su retki na otpadima, a ne bi da pravim neku budzevinu. vidim da neki daju garanciju na svoj rad na diznama. bojim se i da uzmem polovne i da mi one posle 20000km odu, a nove su bas preskupe
-
Sorry na off-u,2 pitanja.
Je l' dizne,kad propišaju,od lošeg goriva ili nečeg drugog?
Kad se zapuše,je l' od lošeg goriva,načina vožnje ili nečeg trećeg?
:huh:
-
Zamor materijala....
-
dizne su potrosni materijal, habaju se vremenom, a zapuse se od loseg goriva i ne menjanja filtera goriva
-
OK,redak kvar u Nemačkoj,a uobičajen kod nas. biggrin
-
javi se gedori,on ce ti naci dizne,ti si prvi koji sam cuo da su stradale dizne na 1.9tdi
-
Zamor materijala....
zamor kurca! sta ima tu da se zamori kad bregasta preko lezaja gura diznu na dole?
calasanov auto radi ko sat samo sto mu potrosnja nije ok.
revo cip ovo ono a?
nastelovace mu se auto sled nedelje bez zamjene dizni
-
zemo koko si promjenio dizni na 1.9 da su pocrkale
-
3 ili 4 do sad
-
eto odgovora za pojedince koji pljuju 1.9 TDI,nidzo samo polako bice to sve kako treba
-
nikola dizne su ti iste od 130ks mislim da je AR oznaka mislim da ih imam , promenio sam ih 60-70 do sada a prodao ne zna im se broj...pregledaj i bregastu odma i hidro podizace...uglavnom stradaju posle 300.000,a lezajeve bregaste samo zamenis strane posto se donji trose vise...odo da pijem dosta...
edit: dobar je tdi samo sto je kod nas svaki tdi presao ispod 200.000...
predje 300.000 u italiji dodje kod nas spuste ga na 170.000 vlasnik opet kad ga izvoza posle par godina i opet 300.000 tj 430.000 spusti na 188.984km i onda tebi crkne dizna ,,,,bregasta itd i kazu ljudi uteram u vw kad crkne na 200.000.... a on 600.000 pravih
poz nino! Braca Andric mahac
-
meni je auto oduvek trosio dosta vise od ostalih tdi..drugar ima isti kao moj auto i moj je uvek trosio vise od njegovog za litar barem, a kad se jednom prilikom zatresao u leru znao sam da dizna ne valja.. danas kad sam bio na dijagnostici, koliko sam video na jednom klipu ubacuje 0,2 vise, a na drugom 0.2 manje
-
OK,redak kvar u Nemačkoj,a uobičajen kod nas. biggrin
nebih se slozio sa tim
neznam ni koliko sam ih ovde u nemackoj do sad zamjenio pocevsi na autima od 90 000km pa navise
malo malo pa sa auto puna na slep sluzbi
-
CHIP TUNING + LOSE GORIVO = PROBLEM
-
+1
Po meni nije dizel za chip tuning a pogotovo kada ti rade neka nestručna lica. Naštelovaće ti to Gedora ;)
-
danas isao do drugog majstora, nakacili auto na dijagnostiku, dizne su imale odlicne parametre..najvece odstupanje je bilo 0.95mg u plusu, a dozvoljeno je do 2 mg..posle toga smo lagano dodavali gas, parametri su bili dobri, ali je na nekih 1500 obrtaja auto poceo da se trese lagano, kasnije smo opet dodali gas na 1500 obrtaja i auto je normalno radio, bez vibracija. u leru odlicno radi sad, a pre neki dan se tresao na leru malo, tako da ovde jebe lud zbunjenog.
-
aooo PAZI PRICE! znaci ne mogu da vjerujem....
dizne kod arl motora od 150 konja su AL i nijesu iste kao od 130 konja, a to da crkne elektricni dio boze em sacuvaj jedino da je stvarno baksus tu sto moze da ode jeste sami ulozak koji se zapusi ili sta vec tacno ne znam... uglavnom to se radi reparacija...opet ako je baksus biggrin da su ulosci totalno sjebani da se zamjene za nove... i ti ulozci za 15 eura stvarno mojne to.... ja moje uloske za bosnjaka kupio 400 eura i to pod svaki cijenu, naravno to nije mindza da se sa time igra kad se radi radi da valja batine
-
od nedelje teram auto u servis, sve ce da se pregleda, ako treba skidaju se i dizne i nose se na testiranje...cuo sam da imaju dva dobra servisa, jedan u Sabcu, drugi u Novo Milosevo, pa cemo da vidimo na sta ce sve to da ispadne
-
Skodamaniak nisi u pravu al aj....evo sad sam izvukao iz Etke!
(http://imageshack.us/a/img4/6407/etkas.png)
Jedina razlika izmedju 150 i 130 ks je intercooler i ECU..al nije tema za to.
-
CHIP TUNING + LOSE GORIVO = PROBLEM
+1
Po meni nije dizel za chip tuning a pogotovo kada ti rade neka nestručna lica. Naštelovaće ti to Gedora ;)
auuuu da ja odma micem chip sa moga?
Nikola posle cca 150-200kkm svakom PD-u je pozeljno nastelovat dizne bas sam danas pricao sa mojim majstorom u vezi toga i rekao je nije problem mozemo ih nastelovat. Poznaje se da im je potrebno stelovanje tako sto se poveca potrosnja, malko je veci ler gas nego obicno i potrosnja na leru po Bordu je veca cca 0,8-0,9, auto isto moze da trese u leru blago grubo da radi, odradi stelovanje i provjeri termostat i kako je uzupcen pa posle mjeri potrosnju, ja vjerujem da ce gedora to da usteluje da trosi 5,098 na 100km :D
-
vazi brate, hvala na savetu..odradicu to sve ovih dana ;)
-
Skodamaniak nisi u pravu al aj....evo sad sam izvukao iz Etke!
(http://imageshack.us/a/img4/6407/etkas.png)
Jedina razlika izmedju 150 i 130 ks je intercooler i ECU..al nije tema za to.
Znao sam da su AL za ARL ali sam bio ubjedjen da nijesu iste za dva ta motora... :D
Naravno i Turbina razlicita ;)
-
da li mogu dizne kompjuterski da se nasteluju, ili cim se osjeti podrhtavanje da se ide na servis?
-
mogu ako u kompjuteru imas imbus 6 i kljuc 17
-
Skodamaniak nisi u pravu al aj....evo sad sam izvukao iz Etke!
(http://imageshack.us/a/img4/6407/etkas.png)
Jedina razlika izmedju 150 i 130 ks je intercooler i ECU..al nije tema za to.
Znao sam da su AL za ARL ali sam bio ubjedjen da nijesu iste za dva ta motora... :D
Naravno i Turbina razlicita ;)
A ima razlike i u motorima, u izduvnoj grani, usinoj, itd
-
mogu ako u kompjuteru imas imbus 6 i kljuc 17
kolega mescini da treba imati u kompjuteru imbus 5 i kljuc 18,
-
imbus 6 i ok 18... ;)
-
Da ne otvaram novu temu,kako se proveravaju dizne na TDI bosch pumpa,90 KS,AGR motor u pitanju i dali se kod njih menjaju ulošci ili se mora menjati cela dizna?
-
rade se ulosci, a ako ti budu trebale imam 2 ili 3 skoro nove
-
A možeš ti da ih proveriš ili da idem kod Draška u Zemun polje?
-
moras kod bosiste na galeniku, vizit karta mi je u servisu dacu ti br
-
Ok,pusti sms
-
beer
-
A sta se steluje na diznama na onim klackalicama, pretpostavljam duzina pritiska ubrizgavanja? Kod mene je problem sto naglo davanje gasa pocne da trokira ili ti cekica jedna dizna i kad malo odradi smiri se.a kad se po milimetar dodaje gas ide do blomade.Neka pretpostavka?
-
mogu ako u kompjuteru imas imbus 6 i kljuc 17
lollol beer
-
Jel ima neki iskusan i dobro raspolozen majstor da da savjet. :)
-
Jel ima neki iskusan i dobro raspolozen majstor da da savjet. :)
imam ja.
kupi 4 druge dizne fino ih podesi i nasteluj ima da ide ko raketa
-
Stvar bi bila prosta da sam dole ali posto sam 1600 km od kuce medju svabama tto otezava stvar.Nemogu da pozajmim venti, senzor, bilo sta sto bih mogao dole pa da probam nego kupuj pa ako nije :( Sad i nemam viska toliko sa kupim sve a ima jos da se placa do dole pa i kad stignem opet.Inace oko auta sam radio kad je golf 2 bio diplomski..Sad nuzda natjerala mada ja to volim jer popravljam motocikle.Ovih stvari tamo nema pa mi je to sve novo....Da li mogu ovdje naci te uloske da promjenim ?Sutra bi trebao i taj kabal za dijagn... stici.
-
idi na dijagnostiku, pa vidi sta kazu parametri dizni