VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: lakiar1 Oktobar 19, 2012, 12:28:32 posle podne
-
Kada se ubaci u rikverc ne ukljucuje zadnju vucu niti pali rikverc svetlo, onaj dzek napred na menjacu malo je komplikovanije nego kod obicnog golfa 2, a neke zice se isecene. Treba mi pomoc kako da resim taj problem posto se zima priblizava a znaci mnogo pri okretanju zadnji pogon :)
-
gdje si ti do sad vidio ili cuo da postoji sinhro kome pogon na zadnje tockove radi u rikvercu?
-
na pasatu radi provereno, a na golfu ni kod mene ne radi
-
pasat ti nije ispravan i sjebace ti pogon
-
nije moj caletov, vozi ga u svici tako vec dve godine, prosle zime smo sleteli sa njim i kada smo probali da izadjemo u rikverc zadnji pogon je radio sto je mene zacudilo jer znam da ne bi trebalo da radi u rikverc, sutra krece sa njim ovamo, do sada nije imao problema
-
nijedan pasat2,3,4 sinhro, golf2 i3 sinhro, kombi t2,t3 i t4 sinhro kad su ispravni ne ukljucuju zadnji pogon u rikvercu
-
jbg ovaj radi ko zna koliko dugo vec ovako
-
Meni Paul danas popravio rikverc šalter na Syncru... clap clap clap Sad vidim kad idem po noći unazad... lollol
-
dobro onda neka mi neko objasni zasto na ovom videu, Syncro Golf 2 (http://www.youtube.com/watch?v=2vN2Ak3ZWK0#) i na bezbroj drugih na youtube , golf ukljucuje zadnju vucu kada je ubacen u rikverc. na jednom klipu su bas oko toga pisali, pricalu su da treba da se namesti dzek za rikverc svetlo koji posle salje struju u vakum aparat na zadnjem pogonu, i pogledao sam stvarno imaju zice koje dovode do nekog dzeka malog pozadi.
-
citajte komentare ispod
Golf 2 Syncro part 3 (http://www.youtube.com/watch?v=LSICvBXCtZY#ws)
-
ma znam to, ja se i dopisivao sa tim likom dole ali nije mi napisao do kraja, nemam predstavu sta treba da se uradi :)
-
ljudi , imao sam kao svog passata B3 syncro i u rikvercu nikad nije radila zadnja vuca znam dobro to. :)
-
brate pa ni meni ne radi, to ne znaci da je fabricki tako
-
i sta se desava na kraja , jel moze ili ne ??? ne bih ja toliko bio siguran u ove snimke , mozda je tu nesto prepravljano itd... to bi bilo kao kada bi moj matori seo za komp i gledao mk1 1.8t i rekao ovo je nemoguce kako ovaj 1.3 ubrzava ....
-
ok brate snimicu kad namestim pa ces da vidis kako ide u rikverc :D
-
Može se namjestiti,ali puknut če ti brzo zadnji diff. Samo dovedeš preko prekidača + na zadnji diff i radi pogon kad ideš u rikverc...
-
ajde neko neka objasni onda razlog zbog koga bi pukao diff, mene ovo bas zanima, nije da mi treba zadnja vuca u rikverc ali me zanima, zasto bi pukao diff? taman i da proverim kod caleta zasto mu radi zadnja vuca u rikverc
-
odlicno, ako mozes stavi to ovde, meni je cudno sto cale vec vise od dve godine vozi tako, i dosta prelazi sa njim a posto je tamo u svici gde je on planinski deo i ima dosta snega, bas mu znaci zadnja vuca, a cudno da se do sada nije nista desilo
-
Nemam blage veze o synchro-u al koliko sam shvatio sad na vwvortex.com taj frajlauf kako ga zovete ili "freewheel" ima isti princip kao pogon na biciklu, znači radi samo unapred.
Zamišljen je tako da kada se odzme gas, automobil ostaje samo na prednjoj vuči i da bi ABS mogao da radi nezavisno na svakom točku kada je potrebno zaustavljanje. Ali...
Kad se ušalta u rikverc, automobil ima samo pogon na prednjim točokovima zbog frajlaufa koji "hvata" samo u napred (pričam za VW sa motorm napred).
E sad da auto ne bi ostao samo na prednjem pogonu, solenoid ili neki vakuum zaključava frajlauf kada ručica menjača uđe u rikverc, tako da vozilo ima pogon na svim točkovima i drži ga zaključanog
čak i kad se izbaci iz rikverca i ubaci u prvu, drugu brzinu sve dok ručica menjača ne pređe polovinu hoda u desno prema trećoj brzini, onda se frajlauf vraća u normalu.
Tako sam ja razumeo.
-
naci cu ti negdje ima presjek dif. i tako zvani frajlauf u njemu. na frajlaufu ima jedna opruga od celicne zice koja ga nateze i regulise. vakumom je odblokirava i ako je ne odblokira a krene naprijed frajlauf puca i dif. mozes bacit
jesil ti normalan?
kome se ti trudis da objasnis princip sinhro pogona?
nece im biti jasan jos za 30 godina, isto kao g60, isto kao k glava, isto kao audijev v motor... itd itd..
kako se stavljaju diode u instrument tablu? a?
-
u pravu si brate
-
Kad malo bolje čovjek razmisli,"koliko uopšte pređeš kilometara u rikverc"? Ono što pređeš (zimi) to ga možeš i pregurati,a ljeti su male vjerovatnoče da negdje zaglaviš. Tako da baš pogon na sva četiri unazad i ne treba previše. Ako neko baš hoče,kupiš trojku syncro 97 god stranca,prebaciš sve i imaš pogon na sva četiri i unazad,a ne koješta isprobavati i polomiti zadnji diff bez veze. Paul je probavao sve moguče opcije,i objasnio vam je zašto ne ide...
-
testirao sam tri trojke syncro koje sam skoro uzeo i na sve tri radi pogon na sva 4 u rikverc, jedna je 95 a ove dve 96 god
-
Ako je rikverc šalter original i ispravan i ako su sve vakuum cijevi koje vode do zadnjeg diffa ispravne pogon na Golfu 2 Syncro radi i unazad! Šalter košta 100eur,pa se nikome ne daju tolike pare,da bi im radio pogon,a šalter je sranje,pa se brzo pokvari. Paul GT zna popraviti taj šalter da radi,jer je meni napravio neki dan i pogon radi uredno i unazad.Pogon unazad radi i na njegovom Country-ju isto,pa njega pitajte za sve oko toga. Samo sa ispravnim šalterom imate pogon unazad bez rizika da če se nešto slomiti itd. Imaju tri modela rikverc šaltera,pa ako budete naručivali,obavezno pogledati broj pinova na šalteru i kataloški broj,jer sa drugačijim modelom nečete postiči ništa.
-
da li hoces da kazes da na golfu 2 fabricki radi zadnji pogon u rikverc kada ja sve ispravno?
-
Naravno da radi,problem stvara šalter rikverca,jer ne može da izdrži dugo,pa kad crkne,ne radi pogon unazad. pa nisu ljudi u Volkswagenu toliko glupi da puste u prodaju auto samo sa pogonom 4x4 naprijed. E,drugi problem je u našim ljudima,šalter je skup,pa se rade razne buđevine,e onda pukne zadnji diff ili crkne visco,i onda kriv je Volkswagen jer Syncro pogon nevalja. Ako je sve u redu,napisao sam u prijašnjem postu,MORA DA RADI! Moj nije radio,dok mi Paul nije sredio šalter,sad radi najnormalnije...
-
gdje si ti do sad vidio ili cuo da postoji sinhro kome pogon na zadnje tockove radi u rikvercu?
ovim si sada pobio ovo gore sto je gedora nspisao
-
niikad seriski ne radi
-
Volkswagen - Wheel Drive Encyclopedia Ukucajte na Google,pa Google translate i sve lijepo piše!
-
zna li ko gde ima u srbiji da se nadje spojnica za syncro pogodon na zadnjem kardanu???
u pitanju je passat b3 g60
-
I ja sam postao vlasnik trojke syncro i kod mene ne radi u rikvercu i zadnja vuca i nemam na salteru nikakve zezalice vec je ista kao i sve ostale i interesujeme sa cim je povezan vakum crevo zad diff preko cega tacko se povezuje i zasta sluzi?
-
Za trojku neznam al dvojka syncro fabricki ima pogon u rikvercu.Tj sve je onako kako je clan tts opisao u postovima iznad.Syncro na trojci je vrv slican ko na g2..Jednom slepah neki sincro g2 i vlasnik mi rece da je karabudzio neki prek za pogon u rikvercu,e to ako se zaboravi uklj. tad ode dif. u majcinu... :25
-
Krsmane,svaki Golf 3 Syncro ima mjenjač na sajle,dok Golf 2 Syncro ima mjenjač na poluge (osim Golfa Rallye,on ima na sajle). Ako je sve ispravno POGON MORA RADITI i u rikvercu. Negdje imaš problem,ili u struji,ili u vakuumu,pa pogledaj. Treče solucije nema,osim da je polomljen,ali tada ne bi radio ni naprijed.
-
Moj drugar skoro uzeo golfa 2 syncro i isto ima problem sa pogonom u rikverc (ne radi), ali mu je neki krsten majstor napravio na prekidac od grejaca zadnje soferke da pali pogon kad ubaci u rikverc, mada taj majstor mu je rekao da mu je napravio sper na diferencijalu koji pali kad i grejac soferke pai sad moze na mesec da ide. :53