VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: pavleus Januar 25, 2009, 10:16:08 posle podne
-
Primetio sam slucajno kad sam dosipavao ulje u motor da na na cepu postoje nakupine neke zuckaste masne materije, a bogami i kapljice vode. Mislim da to nije normalno, pa vas pitam o cemu se radi.
Auto je golf mk4 1,6 SR benzin. Preso 180000. Ulje trosi mozda manje od litar na 10000, sto je i normalno, manje vise.
-
odvrni expanzioni sud i gurni prst ako ti prst bude crn(od ulja) onda je oticao zaprivac glave ako ne onda si ili mesao ulja ili je samo kondenz od vlage napolju pa nemoras da se brines ;)
-
Gde se nalazi taj ekspanzioni sud kod mk4? Nisam bas upucen. I cemu sluzi?
-
Tamo gde sipas antifriz
-
ma verovatno kondenz to je zimi normalno---a kad smo kod ulja i potrosnje jer normalno da pasat 2008 godiste turbo dizel trosi litar ulja na 1000km a kupljen u autokomercu.njihovi majstori u servisu kazu da je to normalno i da tako treba???????? boodala boodala boodala boodala
-
litar ulja na 1000 ili 10.000 km.za pasat?
i kod benzinca 1 litar na 10000 nije niormalno, meni je stari mk 2 trosio oko 400, kako je normalno da ti auto sa euro 3 motorom trosi 1lit ulje? katalizator bi morao da menjas svake godine.
-
litar ulja na 1000 ili 10.000 km.za pasat?
i kod benzinca 1 litar na 10000 nije niormalno, meni je stari mk 2 trosio oko 400, kako je normalno da ti auto sa euro 3 motorom trosi 1lit ulje? katalizator bi morao da menjas svake godine.
pazi NA 1000KM-popizdeli smo kad smo otisli kod njih,auto je sluzbeni isao sam sa nasim covekom koji je zaduzen za njih,ja sa tim nemam neke veze nego sam prso kad sam cuo kao to je normalno,pa ja u mog mk2 87 sipam ulje i na deset hiljada negledam nista,znaci od zamene do zamene-a oni kao to je ok AAAAAAAAA :angry: badmood :angry: boodala boodala,KOJE SVAKE GODINE DA SE MENJA KATALIZATOR --- AUTO KUPLJEN PROSLE GODINE?
-
ma kod novijih kola je sve moguce.Ja mislim da je to fabricka potrosnja
-
AU, 1 litar na 1000 mislim da je mnogo, ali ipak kod benzinca zar nebi zacepio katalizator, pa ni trabant ije trosio toliko dvotaktola lollol lollol lollol izgleda da se nemci vracaju trabantima. meni je jedino audi 80 trosio ulje ali njima je mana bila gumice na ventilima.
-
ma to je nemogu?e angry2
-
pazi 10 litara na 10000 pomnozi sa 13 evra po litru koliko kosta ulje za td bonk bonk bonk bonk
-
imali smo jednu Oktaviju combi TDI 2006 godiste 4x4 ful fulova, kupljena u auto cacku na 100 000 unistila 3 turbine trosila ulje,isto su govorili u servisu da je normalno.
-
znas kad bi on trebao toliko da trosi jedino ako ga vozis konstantno na 4500 rpm. to je zadnja dozvoljena potrosnja nakon koje je nastao neki mehanicki kvar.
pogledaj kod majstora da ti pogledaju turbo oce na onim semerinzima da pusta ulje.
za taj motor bi trebala potrosnja ulja da bude 1l/10000km i 1l/8000 km tako da imas neki kvar ;)
-
Pa u svakoj knjizici servisa pise da je do 1 l na 1000km dozvoljeno ali nigde ne pise normalno. Tek preko verovatno servis preduzima nesto povodom motora.
-
ponovo pitanje. dali na 1000 (hiljadu) ili 10 000 (deset hiljada) ako je na 10000 to i nekako ali na 1000 ni trabantu nebi trebalo da stoji u servisnoj da je to normalno? ti si napisao 1 000 (roki)
-
na 1.000 je to prosto nemoguce!
pa covece nov auto bre! znaci trosi malo manje ulja nego goriva!
ako i jeste tako onda je to neki teski zajeb na motoru, ne moze nikako da bude normalno!!!nikako !
-
mislio sam 1/1000 :rolleyes:
ne razumete uopste poentu cele price, niko nije rekao da je to normalno niti da tako treba, nemci su tu sebe ogradili od nekih servisa za kratko vreme tako sto su napisali da je to moguca potrosnja. Sve preko toga mora da se motor servisira, drugo ta informacija je data koliko ja znam pri maximalnom opterecenju za odredjenu vrstu ulja, sasvim je normalno da kada vozis auto u turazi da ce da ti potrosi ulje a ja to znam na primeru mog auta. 860 km 0.6l ulja. 80% vozne je bilo preko 3000 obrtaja na SDI motoru odnosno 130km/h, a u gradskoj voznji i u normalnoj na otvorenom mozda 0.1 ili 0.2l na 10.000km.
-
Zale se ljudi na neka ulja, pogotovu sinteticka, pitanje je koliko su original, cak i u servisu. Problem moze da bude u motoru ali i u ulju. Oprez kod izbora ulja.
-
mislio sam 1/1000 :rolleyes:
ne razumete uopste poentu cele price, niko nije rekao da je to normalno niti da tako treba, nemci su tu sebe ogradili od nekih servisa za kratko vreme tako sto su napisali da je to moguca potrosnja. Sve preko toga mora da se motor servisira.
Upravo tako kava
-
pa sve je moguce, mislim na ogradjivanje proizvodjaca, na potrosnju ulja 1l/1000km, u svakom prospektu za noviji i stariji VW pise. moguce je i da je to normalna potrosnja, dok se auto ne razradi, ipak je cinjenica da je mali procenat onih koji su kupili nov VW, a i cinjenica je da su za vecinu majstora, noviji automobili nocna mora, cast izuzecima naravno.
-
pazi potrosnja ulja je 1l/1000km-znaci tri nule.i u koji servis sad covek da tera auto kad je kao prvo nov,kao drugo kupljen u autokomercu,i kao trece servisira se u autokomercu.vozi se normalno znaci nema nista od divljanja i visokih obrtaja,kompjuter ne pokazuje nikakvu gresku,nije zapusen katalizator,pa na kraju krajeva i da ga na kvarno oteramo kod nekog majstora, i st ada je kvar-sto da firma daje pare nekom kad je auto u garanciji boodala
-
sva servisiranja kod njih moraju da se obave, u suprotnom najverovatnije nece priznati garanciju, mislim da je garantni rok 2 godine ili 100000 predjenih km.
-
pravo kod njih i ako prave probleme onda sefa za gusu i batine
-
pravo kod njih i ako prave probleme onda sefa za gusu i batine
upravo tako je i uradjeno pre par dana;sad cekaju sta ce im nemci reci-auto je ostao kod njih,pa ce da se vidi ili opravka ili pare nazad ili...drugi auto wub
-
normalno da novi motori trose malo ulja, a u ovom slucaju hilzne su u minusu (veruj mi nisi prvi kome se ovo desilo i ne samo na vw)pa je resenje zamena motora sto je servis duzan uraditi u garantnom roku i duzni su produziti garanciju na nov motor